Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

۷ فروردین، تاریخ عرضه ی آفیس برای آیپد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تازه ترین اخبار اپل ، سامسونگ و سایر برندها
Konu Başlığı ۷ فروردین، تاریخ عرضه ی آفیس برای آیپد
نویسنده موضوع dada64
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan dada64

dada64

کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 7, 2013
ارسالی‌ها
777
پسندها
125
امتیازها
0
محل سکونت
تهرون
تخصص
تراشكاري - محصولات اپل
دل نوشته
دلم دل نيست دلم درياست!
بهترین اخلاقم
صبر
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

چند روز پیش خبری را از منبع رویترز منتشر کردیم مبنی بر اینکه برنامه ی آفیس شرکت مایکروسافت برای iOS آماده است ولی مدیرفروش این شرکت هنوز دستور عرضه ی آن را صادر نکرده است اما امروز خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه برنامه ی کاربردی آفیس برای آیپد ۲۷ مارچ مصادف با ۷ فروردین منتشر می شود.

۲۷ مارچ مایکروسافت یک کنفرانس با مطبوعات برگزار خواهد کرد که محوریت آن در رابطه با ارتباطات بین گوشی های تلفن همراه و سرویس های ذخیره اطلاعات ابری خواهد بود و در این کنفرانس مایکروسافت آفیس برای آیپد را نیز معرفی خواهد کرد.




تام وارن از وبسایت TheVerge می نویسد:
Satya Nadella می خواهد اولین کنفرانس مطبوعاتی خود را به عنوان مدیر فروش شرکت مایکروسافت همین هفته برگزار کند. تولید کنندگان برنامه ها در حال دعوت کردن اعضای خود به یک کنفرانس در رابطه با ارتباط گوشی های تلفن همراه با سرویس های ذخیره اطلاعات ابری هستند. منابع نزدیک به مایکروسافت به ما اطلاع داده اند که عرضه ی آفیس برای آیپد هم در همین کنفرانس صورت خواهد گرفت




متاسفانه به نظر می رسد برای استفاده از برنامه ی آفیس در آیپد باید اکانت Office 365 داشته باشید با استفاده از این اکانت شما می توانید آفیس را روی ۵ کامپیوتر و ۵ اسمارت فون نصب کنید و از طریق سرویس های ابری با هم در ارتباط باشید ولی اگر این طور باشد استفاده از آن برای هموطنان داخل کشورمان سخت و بسیار هزینه بر خواهد بود زیرا هزینه ی اشتراک ۱ ماهه برای آفیس ۳۶۵ ۱۰ دلار و سالیانه ۱۰۰ دلار است.




 
بالا پایین