Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

7 عادت آدم*های ناموفق

اطلاعات موضوع

Kategori Adı روانشناسی اجتماعی
Konu Başlığı 7 عادت آدم*های ناموفق
نویسنده موضوع *SiMiN*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *SiMiN*

*SiMiN*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Feb 16, 2014
ارسالی‌ها
5,086
پسندها
1,974
امتیازها
113
محل سکونت
تهران
تخصص
نقاشی کردن،نت
دل نوشته
همه ی انسانها برابر آفریده شده اند
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

اگر می*خواهید زندگی موفقی داشته باشید، هیچ*وقت خودتان را درگیر 7 عادت آدم*های ناموفق نكنید.
عادت اول: آنها منفی فكر می*كنند، منفی حرف می*زنند و منفی عمل می*كنند. فكر می*كنند همه عالم برخلاف میل آنهاست. همیشه مشكل را می*بینند و هیچ*وقت راه*حل را نمی*بینند. آنها شكست را عاقبت هر كاری می*دانند و هیچ*وقت به جلو حركت نمی*كنند و در زندگی*شان تغییر زیادی نمی*دهند; چرا كه همیشه می*ترسند حاشیه امنیت و راحتی خودشان را از دست بدهند.
عادت دوم: آنها قبل از این*كه فكر كنند، عمل می*كنند.آنها براساس تصمیم*های غریزی، آنی عمل می*كنند. مثلاً اگر چیزی را ببینند كه خوششان بیاید و چشمشان را در نگاه اول بگیرد بدون لحظه*ای درنگ آن را می*خرند. حتی خیلی چیزهای به درد نخور و بی*ربط با زندگی*شان. بعد یك چیز بهتر را می*بینند و شروع می*كنند به ناله و نفرین و چانه زدن برای به*دست آوردن آن. اگر آن را به دست بیاورند زود از یادش می*برند و اگر به دست نیاورند زمان زیادی را صرف غم و اندوه ناشی از آن می**كنند.
عادت سوم:خیلی بیشتر از آن*كه گوش بدهند، حرف می*زنند.وقتی كسی به آنها نصیحتی می*كند، گوش*های*شان را می*بندند و چیزی نمی*شنوند، چرا كه آن*قدر مغرورند كه نمی*خواهند اشتباه*شان را قبول كنند. در تصور خودشان، خیلی هم با فهم و كمالات هستند.
عادت چهارم: آنها راحت تسلیم می*شوند.آدم*های موفق از ناموفق*ها و شكست*خورده*ها به عنوان پله*هایی برای بالا رفتن استفاده می*كنند، اما جواب این*كه چگونه این افراد را شناسایی می*كنند و پل موفقیت*شان را از ناكامی آنها می*سازند این است كه ناموفق*ها اكثرا در كاری كه انجام می*دهند یا صلاحیت ندارند یا استعداد و چه نشانه*ای واضح*تر از نشان آدمی كه چیزی در آستین برای رد كردن ندارد؟!
عادت پنجم: آنها حسودند و سعی می*كنند دیگران را پایین*تر از خــودشــان نــــگه دارنــد.آنها حسودند! خودشان را در موفقیت*های دیــگران سهـیم می*بینند و دیگران را سهیم در شكست*های*شان و به جای این*كه كار و تلاش*شان را بیشتر كنند شروع می*كنند به شایعه*سازی و زیر*آب*زنی دیگران و با این كار سعی می*كنند دیگران را از معركه به در كنند و جای آنها را بگیرند.
عادت ششم: آنها وقت*شان را زیاد هدر می*دهند. آنها نمی*دانند فردا چه كاری باید انجام بدهند و گاهی فقط می*خورند و مهمانی می*روند و می*گردند و تلویزیون نگاه می*كنند و از آن بدتر، خیلی از آنها هیچ كاری نمی*كنند و هیچ فكری هم برای آینده در سرشان ندارند.
عادت هفتم: آنها راحت*ترین و بی*دردسرترین راه را انتخاب می*كنند.اگر دو راه برای انتخاب كردن وجود داشته باشد، آدم*های ناموفق راهی را انتخاب می*كنند كه راحت*تر است؛ حتی اگر این راه منفعت كمتری داشته باشد. آنها نمی*خواهند به هیچ عنوان به خودشان كمی زحمت بدهند؛ در حالی كه یك زندگی خوب می*خواهند. نكته*ای كه این آدم*ها نمی*دانند این است كه هر كسی آن دِرَوَد عاقبت كار كه كشت! و هیچ چیزی بدون تلاش به دست نمی*آید.
 
بالا پایین