Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

8 هشدار قبل از عمل جراحی زیبایی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı جراحی های زیبایی
Konu Başlığı 8 هشدار قبل از عمل جراحی زیبایی
نویسنده موضوع parivash
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan parivash

parivash

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 1, 2014
ارسالی‌ها
1,664
پسندها
1,287
امتیازها
113
محل سکونت
شیــــــــراز
دل نوشته
فقط یه ابــــانی میتونـــه با وجود قلـب شکستش، همه ی قلبای شکستــه رو آروم کنه...
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :



واقع*بین​باشید
شما نمی*توانید اعضای بدن یا صورت خود را شبیه فلان هنرمند یا خواننده معروف كنید. گاهی افراد تصاویری از یك فرد معروف یا تصویری از چیزی را كه جایی دیده*اند و دوست دارند مثل همان شوند، به جراح نشان می*دهند و می*خواهند اعضای صورت یا بدنشان را مثل آن عكس كنند،* ولی این كار ممكن نیست؛ جراح متناسب با وضعیت صورت یا بدن هر فرد كار می*كند و هیچ*وقت نمی*تواند دقیقا آنچه شما در عكس می بینید را تامین كند.


جراحی معجزه نمی​کند
بعضی افراد فكر می*كنند می*توانند تمام صورت، بدن یا پوست خود را به*طور كامل تغییر دهند، گرچه بعضی افراد خاص توانسته*اند چنین كاری انجام دهند، ولی انجام چنین كاری* مستلزم صرف هزینه بسیار بالا و جراحی*های بسیار متعدد است. یعنی شما، نمی*توانید با یك*بار جراحی روی یك عضو، تغییر زیاد و قابل*توجهی داشته باشید بلكه تغییر قابل*توجه دركل صورت و بدن، نیازمند هزینه زیاد و جراحی*های متعدد است كه در بسیاری موارد، عاقلانه به نظر نمی*رسد.





گاهی عوارض جزئی اجتناب ناپذیراست
انجـام جـــراحی*های غیرضروری به هیچ*وجه توصیه نمی*شود زیرا هیچ جراحی ای به*طور صددرصد بدون عارضه نیست. در واقع بعد از هرعمل جراحی ممكن است برای اصلاح و ترمیم بعضی ایرادهای باقیمانده از عمل، جراحی*های رتوش یا ترمیم نیاز داشته باشد چون هیچ عمل جراحی ای ضمانت صددرصد ندارد پس حواستان باشد هیچ*وقت به انجام عمل جراحی غیرضروری تن ندهید.





هزینه جراحی زیبایی توسط هیچ بیمه ای پرداخت نمی​شود

هیچ شركت بیمه*ای در دنیا، هزینه جراحی*های زیبایی و همچنین جراحی*های چاقی و لیزر را پرداخت نمی*كند. همچنین درنظر داشته باشید هر عمل جراحی*ای، گاهی ممكن است بعد از جراحی نیاز به ترمیم یا عمل دوباره داشته باشد كه انجام مرحله دوم هم مستلزم هزینه است، پس قبل از تصمیم به همان عمل اول، برای همه*چیز آماده باشید و هیچ*وقت به دنبال قیمت*های ارزان یا تخفیف*های بزرگ نباشید یا به زور و به هر قیمت و تحت شرایط مالی نامساعد، اقدام به جراحی زیبایی نكنید.





به دنبال سرویس​های ارزان نباشید
هر نوع جراحی،* باید در یك سرویس مجهز، اختصاصی و كاملا امن و توسط جراحی وظیفه*شناس و باتجربه انجام شود. اگر شما به خاطر استفاده از یك سرویس ارزان*تر دچار عارضه شوید، هیچ*وقت خود را نخواهید بخشید، چون عوارض ناشی از آن به*راحتی جبران*پذیر نیست.پس پرداخت هزینه بیشتر برای یك جراحی، درصورتی كه هزینه بیشتر، منجر به گرفتن نتیجه بهتر و امكانات و تجهیزات بیشتر شود،می*تواند نتیجه مطلوب را به شما نزدیک*تر کند.





فریب تبلیغات را نخورید
هیچ*وقت به تصویرسازی*های كامپیوتری اعتماد نكنید. آنچه توسط تغییرات كامپیوتری روی عكس صورت شما انجام می*شود، اكثرا حین جراحی روی بافت بدن شما امكانپذیر نیست. بافت*های بدن انسان شبیه یك كاغذ نبوده و جراحی زیبایی مانند نقاشی روی كاغذ نیست یعنی شما به سادگی نقاشی كشیدن نمی*توانید هرتغییری كه دلتان می*خواهد روی بافت*های بدنتان انجام دهید. همچنین عارضه*های بعد از عمل نیز به سادگی از بین نمی*روند.





فقط به خاطر خودتان عمل کنید
جراحی زیبایی را، فقط برای خودتان انجام دهید و به خاطر فشار و اجبار اطرافیان تن به جراحی ندهید. مثلا به دلیل ایرادگیری*های همسرتان جراحی*های متعدد زیبایی را برخلاف میلتان انجام ندهید.، بلكه باید در درجه اول، جراحی را برای زیبابودن و بهتر شدن بخواهید، بیشتر فكر كنید و سپس تصمیم درست بگیرید.





ایرادگیر و عجول*نباشید
چنانچه شما فردی ایرادگیر، وسواسی و عجول هستید، از انجام جراحی زیبایی اجتناب كنید، زیرا فرایند جراحی به*طور صددرصد در كنترل جراح نیست و بعضی چیزها ناخواسته، ممكن است به ندرت رخ دهد.به خاطر داشته باشید هدف از جراحی پلاستیك و زیبایی، ترمیم، بهبود و رفع ایرادهای موجود است و این به آن معنا نیست كه صددرصد ایرادهای موردنظرتان را رفع كند. مثلا چنانچه شما در حال حاضر از نمره صفر تا 20 به خود نمره 5 می*دهید، بعد از جراحی این نمره به 18-17 می*رسد، ولی شاید هیچ*وقت به نمره 20 نرسد.
معمولا با جراحی*های رتوش و درمان*های تكمیلی دیگر، می*توان بازهم نتایج جراحی را به نمره 20 نزدیك*تر كرد. به خاطر داشته باشید حتی مواقعی كه فرد جراحی شده مناسب*ترین فرد باشد و بهترین جراح این كار را انجام داده باشد، بازهم در موارد كمی نیاز به ترمیم با رتوش وجود دارد، پس چنانچه عجول،* ایرادگیر و وسواسی هستید عمل نكنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: davoodmo1
بالا پایین