Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بازار داغ فروش مرسدس cla

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری عکس ماشین و موتور
Konu Başlığı بازار داغ فروش مرسدس cla
نویسنده موضوع Man$ouR
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Man$ouR

Man$ouR

مدیر کل انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Oct 4, 2013
ارسالی‌ها
1,255
پسندها
2,050
امتیازها
114
محل سکونت
برزیل
دل نوشته
آدم خوبی باش ولی وقتتو برا اثباتش به دیگران تلف نکن

اعتبار :

طبق گزارش بلومبرگ، مرسدس بنز در سراسر جهان با افزایش میزان تقاضا برای مدل*های کامپکت خود مانند کلاس CLA مواجه شده است، به همین دلیل دایملر مجبور شده است تا برای پاسخ*گویی به این میزان تقاضای سنگین شیفت سومی را در کارخانه*ی خود واقع در شهر کچکمیت مجارستان بر پا کند که از ماه مه آغاز به کار خواهد کرد. این کارخانه که مدل*های کلاس بی و CLA را تولید می*کند، از مدت*ها قبل با دو شیفت کار می*کرده و حتی در بعضی از روزهای شنبه نیز به منظور پاسخ گویی به تقاضای گسترده*ی محصولات بدون تعطیلی مشغول کار بوده است.

میزان فروش کلاس CLA در ایالات*متحده بسیار خوب بوده است، ولی عرضه*ی محدود این مدل نمایندگی*ها را با مشکلاتی مواجه کرده است. با ورود تولیدات اضافی مجارستان، احتمالاً این مشکل برطرف خواهد شد. در طول دو ماه نخست سال 2014، مرسدس 4404 دستگاه از این مدل را در ایالات متحده به فروش رسانده است. این مدل کامپکت همچنین موفق شده است تا پای خریداران جوانی را نیز به نمایندگی*های این شرکت در آمریکا باز کند. میانگین سنی خریداران این مدل 46 سال می*باشد، که در مقایسه با میانگین سنی 54 سال کلاس سی و میانگین 57 سال برند مرسدس بنز، این نکته را ثابت می*کند که کلاس CLA از جذابیت بیشتری برای قشر جوان برخوردار است.

جذابیت مدل*های جدید مرسدس به این غول خودروسازی آلمانی کمک کرده است تا جلوی رشد بیشتر رقبای خود یعنی آئودی و BMW را بگیرد. در دو ماه آغازین سال 2014، آئودی با چند صد دستگاه فروش بیشتر در سطح جهانی از نظر میزان فروش بالاتر از بی ام و و مرسدس بنز قرار گرفته است. مدل*های کامپکت مرسدس تنها برگ برنده*ی این شرکت در میدان رقابت با BMW و آئودی می*باشد که میزان فروش مرسدس را نیز در ماه فوریه 29.7 درصد افزایش داده است.




علاوه بر کچکمیت، کارخانه*ی دایملر واقع در شهر راشتات آلمان نیز از ماه اکتبر 2012 با سه شیفت کار می*کند. این خودروساز آلمانی حتی قراردادی را با شرکت والمِت در کشور فنلاند به منظور تولید مدل*های کلاس A امضا کرده است تا بتواند پاسخ گوی تقاضای روز افزون بازار برای خودروهای کامپکت خود باشد.​


 
بالا پایین