Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گافهای به یاد ماندنی فیلمهای سینمایی تاریخ سینما

  • نویسنده موضوع aavaa
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر موضوعات هنر هفتم
Konu Başlığı گافهای به یاد ماندنی فیلمهای سینمایی تاریخ سینما
نویسنده موضوع aavaa
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan aavaa

aavaa

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Feb 14, 2014
ارسالی‌ها
404
پسندها
164
امتیازها
0
تخصص
??????/
دل نوشته
تـــوچـه میفَهمــــی! حــالــو روز کسی را که دیگــر هــــیـــچ نگاهی ... دِلـَـــش را نِمــی لَـــرزاند...!
بهترین اخلاقم
mehrab0onam
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

گافهای به یاد ماندنی فیلمهای سینمایی تاریخ سینما

دزدان دریایی کارائیب (نفرین مروارید سیاه)
* در یکی از صحنه های این فیلم، سرباز انگلیسی با اسلحه خود به جک چند بار شلیک میکند در حالیکه هر کسی با دانشی اندک در مورد اسلحه میداند که اسلحه ای که بتوان با ان بدون مسلح کردن مجدد، چند بار شلیک کرد تا اواخر سال 1800 هنوز اختراع نشده بود.

ارباب حلقه ها (برجهای دو قلو)
* در قسمت دوم این تریلوژی پرطرفدار، زمانی که فرودو تلاش میکند به کوهستان سرنوشت برسد، در فیلم نماهایی وجود دارد که طی آن میزان تاثیر حلقه بر روی عواطف و احساسات فرودو به نمایش در می آید. طی این نماها، حلقه و زنجیر آن چند بار به نمایش درآمده و اگر کمی دقت کنید به راحتی متوجه میشوید که اندازه زنجیر حلقه کوتاه و بلند میشود، گاهی به گلوی فرودو میرسد و گاهی روی سینه او آویزان میگردد!

تایتانیک
* در خلال یکی از سکانسهای این فیلم، رز به جمله ای از سیگموند فروید و مطالعات او درباره اشتیاق مردان به شکل اندام اشاره میکند و این درحالیست که تایتانیک در سال 1912 روایت شده و سیگموند فروید این سری از مطالعاتش را تا سال 1920 آغاز نکرده بود.
* در سکانسی دیگر جک به دریاچه ی ویسوتا اشاره میکند که در انجا به دنیا آمده و دوران کودکیش را گذرانده است در حالیکه این دریاچه مصنوعی است و در سال 1918 ساخته شد.

فرشتگان چارلی
* در یکی از صحنه های مبارزه با مرد ترسناک لاغر اندام، درو باریمور زمانی که میخواهد لوسی لیو را صدا کند فریاد میزند: لوسی! در حالی که نام این کارکتر در این فیلم آلکس است و درو باریمور به اشتباه نام اصلی او را در فیلم صدا میزند و جای تعجب است که هیچکس این گاف بزرگ را اصلاح نکرده.

کوماندو
* در این فیلم، آرنولد با اتومبیل خود در حال تعقیب و گریز آدم بد داستان است و در نهایت او را به دام می اندازد، اما اتومبیل او بخاطر درگیر شدن با اتومبیل آدم بد، له و لورده شده است. در یک گاف تاریخی، وقتی آرنولد او را دستگیر میکند و به سمت اتومبیل خود میبرد شما با یک اتومبیل آخرین سیستم تر و تمیز پورشه روبرو میشوید!

آناکوندا
* بزرگترین گاف فیلم برمیگردد به زمانی که جنیفر لوپز با یک اسلحه تک تیر، سه بار به آناکوندا شلیک میکند.
* بعد از ان سکانسی نشان داده میشود که چند نفر وارد رودخانه عمیق شده و شنا کنان از طرف دیگر آن بیرون می آیند اما در آن طرف رودخانه لباس همه شان خشک است!
* در آخرین شاهکار این فیلم مشاهده میشود که دنی عاقبت با یک تبر، آناکوندا را از پا در می اورد و این مار با تبری که در سرش جا مانده به زمین می افتد اما در صحنه بعد، هنوز یک تبر در دستان دنی مشاهده میشود!

نجات سرباز رایان
* ورژن جدید تانک تایگر آلمانی از روی مدل t34 مدیوم روسی ساخته شد. اما تمام جوانب سنجیده نشد وقتی این تانک در حال حرکت بود شما مشاهده میکنید که اتاقک راننده در عقب تانک قرار دارد در حالیکه تانکهای آلمانی، اتاقک راننده شان در جلو تعبیه شده است.
* در یکی از سکانسهای فیلم، سربازان آمریکایی برای عبور از کلمه رمز رعد استفاده میکنند و طرف مقابل هم در پاسخ میگوید برق. این در حالیست که ابتدا گروه اول باید از کلمه برق استفاده میکردند و گروه دوم در پاسخ کلمه رعد را به زبان می آوردند. نور و صدا!

خوب، بد، زشت
* زمانی که بلوندی و توکو در حال حمل مواد منفجره با یک برانکارد هستند، مشاهده میشود که در ابتدا این برانکارد چوبی، بسیار کهنه و فاقد چند تکه میباشد اما در صحنه بعد با یک برانکارد تمیز با تمام اجزای چوبیش روبرو میشویم.


* در خلال سکانس قرار دادن مواد منفجره زیر پل، آنها مواد منفجره را به صورت سری به هم وصل میکنند، و بلوندی فقط یکی از فیوزها را روشن میکند، اما وقتی پل منهدم میشود، همه چهار موضع با هم منفجر میشوند.
* توکو و بلوندی برای انهدام پل از دینامیت استفاده میکنند، وسیله ای که در ان زمان و حتی مدتها بعد از ان هنوز اختراع نشده بود.

پدرخوانده
* در یکی از صحنه های درگیری، شیشه جلو اتومبیل سانی پس از شلیک اسحله خورد شد اما در نمای بعدی، پس از حضور بادیگارد او در صحنه شیشه جلو، تمیز و دست اول سرجایش قرار گرفته!
* چراغ خطری که در فیلم پس از رسیدن مایکل به نیو انگلند نشان داده شد بین دو رنگ قرمز و سفید تغییر میکرد، چراغ های خطر آن زمان، زرد و مشکی بودند و تا سال 1960 به قرمز و سفید تبدیل نشدند.
* بعد از اینکه مایکل، ویرجیل سولوزو را کشت، جسد او و کاپتان مک کلوزکی روی زمین افتاده و دوربین به آهستگی از روی انها میگذرد، در اخرین لحظه، جسد روی زمین افتاده کاپتان مک کلوزکی پلک میزند!
 
بالا پایین