Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تعرفه*ی ارسال پیامك از تلفن ثابت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ارتباطات و تلفن
Konu Başlığı تعرفه*ی ارسال پیامك از تلفن ثابت
نویسنده موضوع Amirhoo3in
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Amirhoo3in

Amirhoo3in

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Dec 27, 2013
ارسالی‌ها
1,082
پسندها
910
امتیازها
113
محل سکونت
ساحل کارون
دل نوشته
زندگی آبراهی است به نام وفا,میریزد توی جویی به نام صفا,میرود به رودی به نام عشق,میریزد به دریایی به نام وداع:(
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

سرویس پیام كوتاه تلفن ثابت، ارسال پیام*های كوتاه متنی را در شبكه*های تلفن ثابت و هم*چنین امكان تبادل با شبكه سیار را ممكن می*سازد و باعث می*شود بتوان خدمات متنوع دیگری را نیز از طریق دستگاه*های تلفن ثابت عرضه كرد.
،این امكان از طریق گوشی*هایی امكان*پذیر است كه قابلیت ارسال پیامك را دارا هستند و تمامی مشتركان تلفن ثابت می*توانند با تهیه این گوشی*ها از این سرویس بهره*مند شوند. (نیاز به ثبت نام و پرداخت وجه اولیه نیست).
در حال حاضر از طریق مراجعه به سایت مخابرات استان تهران می*توان با دانلود نرم*افزار ارسال پیامك تلفن ثابت (پیاثا) از طریق مودم و بدون نیاز به اینترنت با ارایه شخصی به تلفن ثابت یا همراه پیامك ارسال كرد.
بنا بر اعلام مشتركان در آینده نزدیك می*توانند بدون نیاز به گوشی تلفن خاص از طریق اینترنت و دسترسی به بخش خدمات الكترونیك وب*سایت* مخابرات استان تهران پیامك*های خود را ارسال و دریافت كنند.
روش ارسال پیام در شبكه تلفن ثابت همانند ارسال پیام توسط گوشی*های تلفن همراه در شبكه سیار است و مشترك باید تنها یكبار پس از تهیه گوشی، شماره مركز SMSC را در دستگاه تلفن خود ذخیره كند.
مشترك ابتدا وارد منوی دستگاه تلفن خود شده و شماره 9717000 را در قسمت SMS CENTER (در هر دو قسمت Deliver و Submit) وارد می*كند. از این زمان به بعد مشترك قادر خواهد بود پیامك*های خود را به طریق زیر ارسال كند:
-دكمه write دستگاه را فشار دهید.
-پیام خود را توسط دكمه*های موجود تایپ كرده و دكمه ok را فشار دهید.
-شماره تلفن مقصد یا گیرنده را وارد كرده و دكمه ok را فشار دهید.
بدین ترتیب پیام فرد ارسال خواهد شد و پیغام موفق (successful) روی گوشی*اش نمایش داده می*شود، پس از چند ثانیه در صورت دریافت پیام توسط گیرنده، گوشی با پخش یك آلارم و اعلام روی صفحه نمایش، تحویل موفق پیام را به فرد اعلام می*كند. (delivery)
باید توجه شود كه تلفن ثابت به تلفن ثابت (شهری) یك پالس، تلفن ثابت به تلفن ثابت (بین شهری)، دو پالس، تلفن همراه با تلفن ثابت (شهری و بین شهری)، متن فارسی دو پالس، انگلیسی 5 پالس، تلفن ثابت به تلفن همراه (شهری و بین شهری)، دو پالس است و هزینه هر پالس 7.44 ریال محاسبه می*شود.

 
بالا پایین