Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

10 گوشی که در mwc 2014 نظر ها را به خود جلب کرد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ترفندستان
Konu Başlığı 10 گوشی که در mwc 2014 نظر ها را به خود جلب کرد
نویسنده موضوع ***HeleNa***
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ***HeleNa***

***HeleNa***

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Mar 17, 2014
ارسالی‌ها
5,011
پسندها
855
امتیازها
113
محل سکونت
tEhRaaN
سیم کارت

اعتبار :

گوشی های فایرفاکس



شرکت موزیلا در کنگره جهانی موبایل سال گذشته برای اولین بار سیستم عامل فایرفاکس را برای موبایل معرفی کرد. حالا این تیم امسال به میدان برگشت تا اولین تلفن همراه مجهز به سیستم عامل فایرفاکس را که به ارزانی 25 دلار است ! را در بین غول های دنیای موبایل معرفی کند. نه تنها موزیلا این گوشی 25 دلاری را ارائه کرد بلکه شرکای جدید سخت افزاری خود را از جمله ZTE و Huawei را نیز معرفی کرد. در عکسی که می بینید گوشی هوآوی با آخرین نسخه سیستم عامل فایرفاکس است.

Galaxy S5



حتما همگی سر و صدایی که گوشی پرچم دار جدید سامسونگ ایجاد کرده شنیدید . بنابراین الان نیازی نیست خیلی راجع به این گوشی صحبت کنیم اما بدون شک یکی از چشم گیر ترین و پر سر و صداترین گوشی های ارائه شده در این مراسم بود.


HTC Desire 816



همانطور که گفته شد شرکت HTC تصمیم ندارد که گوشی پرچم دار جدیدش را تا آخر مارچ معرفی کند. اما در مراسم بارسلونا هم ساکت نبود. این شرکت که در نظر داشت کم کم به سمت گوشی های سطج متوسط و ارزان تر رو بیاورد ، در این مراسم گوشی متوسط خود را یعنی Desire 816 معرفی کرد. این گوشی 5.5 اینچی در بهار سال جاری وارد بازار می شود.

Jolla



یکی دیگر از سیستم عامل هایی که سعی داشت در کنگره جهانی موبایل 2014 نامی از خود به جای بگذارد ، Jolla بود. Jolla همانند دیگر تلفن های همراه نیست. این سیستم عامل بر اساس یکی از سیستم عامل های قدیمی اوپن سورس نوکیا طراحی شده است که Meego نام دارد و ساختار آن کاملا قابل ویرایش است. شما می توانید پشت آن را بردارید - که Jolla آن را نیمه ی بهتر می خواند - و چیپ NFC داخل کاور برنامه های مرتبط و تم های آن را خودش نصب می کند.

Lenovo S850



این گوشی یکی از سه گوشی معرفی شده توسط شرکت لنوا در این مراسم بود.این گوشی 5 اینچی بدنه ای تقریبا شیشه ای دارد ، این بدنه صورتی رنگ نشان می دهد این گوشی قرار اسن یکی از گوشی های فشن روز باشد.

Nokia X



نوکیا هم بالاخره گوشی اندروید خود را معرفی کرد اما این اندروید با اندرویدهای دیگر فرق دارد. همانطور که قبلا گفته شد اندروید گوشی های نوکیا متصل به گوگل نیستند ، که در نتیجه آن این سیستم عامل از لحاظ اینترفیس شبیه ویندوز فن های گوشی های دیگر نوکیاست.

Sony Xperia Z2



این گوشی هم همانند نمونه قبلی خود ضد آب است . شاید تا اینجا بگویید چیزی تغییر نکرده است اما Z2 همچنین می تواند ویدیو 4k ذخیره کند و هدفن هایی با قابلیت حذف سر و صدا دارد که شاید افرادی که زیاد مسافرت می کنند خیلی به این ویژگی علاقه مند شوند.

LG G pro 2 و LG G2 mini



به نظر می رسد LG تصمیمات جدی برای بازار فبلت دارد ، با ارائه G pro 2 ( سمت چپ ) سعی داشته تا این گوشی 5.9 اینچی را طوری سبک وزن کند تا در برابر تبلت های دیگر موجود در بازار حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد. این فبلت دارای اندروید 4.4 کیت کت است . G 2 mini نیز همینطور ، با این تفاوت که با کوچک تر کردن سایز گوشی پرچم دار سال گذشته خود اینبار سعی دارد تا دنیای گوشی های مینی را هم در دست بگیرد. G2 mini ( سمت راست ) یک گوشی با صفحه نمایش 4.7 اینچ است که دارای اندروید 4.4 کیت کت می باشد.
 
بالا پایین