Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نحوه اشتراک Wireless Connection در لینوکس اوبونتو

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ترفند لینوکس
Konu Başlığı نحوه اشتراک Wireless Connection در لینوکس اوبونتو
نویسنده موضوع parivash
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan parivash

parivash

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 1, 2014
ارسالی‌ها
1,664
پسندها
1,287
امتیازها
113
محل سکونت
شیــــــــراز
دل نوشته
فقط یه ابــــانی میتونـــه با وجود قلـب شکستش، همه ی قلبای شکستــه رو آروم کنه...
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

سیستم عامل لینوکس اوبونتو یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سیستم عامل های موجود در جهان می باشد و قابلیت ها و امکانات بسیار خوبی برای تمامی اقشار کاربران اراپه می کند. در این مقاله قصد داریم تا روش به اشتراک گذاری اتصال بدون سیم با استفاده از پورت اترنت با دیگر سیستم ها را در لینوکس اوبونتو بیان کنیم. بدین منظور تنها کافی است تا سه مرحله را پشت سر بگذاریم. لازم به ذکر است که نسخه لینوکس استفاده شده در این مقاله, نسخه Ubuntu 9.10 می باشد.
مرحله اول – وبرایش اتصال به شبکه




بر روی نوار ابزار بالا, در کنار ساعت سیستم, شاخص/آیکون شبکه را می بینید. زمانی که شما به یک شبکه بدون سیم متصل باشید, شکل نمایان شده قدرت اتصال سیستم شما به شبکه را نشان می دهد. بر روی آن راست کلیک نمایید و گزینه “Edit Connections” را انتخاب کنید.


مرحله دوم – ویرایش تنظیمات اترنت




در پنجره باز شده, به سربرگ “Wired” وارد شوید و در لیست نمایش داده شده گزینه “Auto eth0” و سپس “Edit” را برگزینید. علاوه بر این می توان با استفاده از گزینه “Add” یک اتصال دهنده جدید ساخت ولی ویرایش گزینه پیش فرض ساده تر است. فقط باید به یاد داشته باشید که این گزینه را ویرایش می کنید. زیرا برای اتصال به اینترنت, باید دوباره ویرایش های این گزینه را به حالت اولیه باز گردانید.

مرحله سوم – قرار دادن برای اشتراک





در این مرحله ممکن است کمی گیج شوید ولی با کمی دقت می توان به درستی این مرحله را پشت سر گذاشت. بر وری سربرگ “IPv4 Settings” کلیک نمایید. بر روی کلمه “Method“, منوی باز شونده ای وجود دارد که با کلیک بر روی آن گشوده می شود. در این منو روش ها/نحوه ی اتصال درایو سخت افزاری شما را به شبکه نمایش می دهد. بر روی آن کلیک نمایید و گزینه “Shared to other computers” را انتخاب کنید.
پس از این مرحله سیستم را Restart نمایید و با فرض اینکه تمامی مراحل را به درستی انجام داده اید, هم اکنون شما قادرید تا اتصال به اینترنت خود را با دیگر سیستم های موجود (ار طریق پورت اترنت) به اشتراک بگذارید.
 
بالا پایین