Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ديکتاتور جوان، مخالفان خود را چگونه اعدام مي کند؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار خارجی
Konu Başlığı ديکتاتور جوان، مخالفان خود را چگونه اعدام مي کند؟
نویسنده موضوع *SiMiN*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan *SiMiN*

*SiMiN*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Feb 16, 2014
ارسالی‌ها
5,086
پسندها
1,974
امتیازها
113
محل سکونت
تهران
تخصص
نقاشی کردن،نت
دل نوشته
همه ی انسانها برابر آفریده شده اند
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

به گزارش آريا،ديکتاتور کره شمالي براي رهايي از مقامات عالي رتبه مرتبط با شوهر عمه اش که تعداد آنان تا 200 نفر برآورد مي شود برنامه ريزي کرده است و به زودي مرحله سوم اعدام ها در اين کشور آغاز مي شود.
ديکتاتور کره شمالي گفته است:« ترجيح مي دهم خيانتکاران را با دست خود اعدام کنم.»

در تازه ترين عمليات پاکسازي مخالفان و دشمنان در کره شمالي، کيم جونگ اون، رهبر کره شمالي، اين بار وزير امنيت ملي کشور را با سلاح شعله افکن اعدام کرده است.

اعدام وزير امنيت ملي پس از صدور حکمي قضايي انجام شد که در آن آمده است اين وزير وزارتخانه را به موسسه اي ويژه براي حمايت و حراست از خود تبديل کرد و اطلاعات مرتبط با فساد و اختلاس هاي کلان را مخفي نگه داشته است.

اتهام «او سانگ هون» وزير امنيت ملي ارتباط با «جانگ سونگ تائک» شوهر عمه ديکتاتور کره شمالي بود.

کيم جونگ اون زمستان گذشته چانگ سونگ تائک شوهر عمه خود را اعدام کرده بود.

اعدام هاي هولناک
"کيم جونگ اون" رهبر کره شمالي "جانگ سونگ تائک" شوهر عمه 67 ساله خود را برهنه کرده و وي در معرض حمله سگ هاي گرسنه قرار داده بود تا وي را پاره پاره کنند.

به گزارش روزنامه ديلي ميل انگليس ،رهبر کره شمالي شوهر عمه خود را به همراه پنج تن از همکاران نزديک وي را عاري از لباس کرده و آنها را به صورت زنده در معرض حمله 120 سگ گرسنه قرار داده بود و اين مجازات از وحشيانه ترين اقدام ها در تاريخ انساني است.

سگهايي که براي اعدام تائگ استفاده شدند از سه روز قبل گرسنه نگه داشته شده بودند و روند اعدام نيز بيش از يک ساعت به طول انجاميده و نام "اعدام با سگ" بر آن اطلاق شده است.

اعدام وزير امنيت ملي کره شمالي نيز با آتش افکن صورت گرفته است. آتش افکن ابزاري است که به شکل هدفمند و کنترل شده و با شدت آتش را تا مسافت ده ها متر توليد و پرتاب مي کند و با درجه حرارت بسيار بالا حتي فلزات را ذوب مي کند.(متن اين خبر را اينجا بخوانيد)
در دسامبر 2011 نيز يکي از مقامات عالي رتبه نظامي اين کشور که در ايام عزاي عمومي در کره شمالي در حال مستي و خوش گذاراني ديده شده بود به دستور کيم جونگ اون به رگبار ضد هوايي بسته شد به گونه اي که بايد پس از اجراي مراسم اعدام اثري از او باقي نمي ماند.

کيم جونگ اون سال گذشته دستور اعدام نامزد سابقش را نيز صادر و اعدام به روش تيرباران اجرا شده بود.

اعدام 7 تن از سران ارشد کره شمالي
همزمان با اعدام جانگ سونگ تائک، 7تن ديگر از سران ارشد دولت کره شمالي به همراه معاون کميسيون دفاع ملي اين کشور ، اعدام شدند.

دو تن از مقامات عالي*رتبه حزب حاکم کره شمالي ، دو تن از اعضاي دولت، دو فرمانده ارتش و يک مدير به همراه چانگ سونگ تائک ، اعدام شدند.

اين اعدام*ها در ساختمان کميسيون دفاع ملي و در حضور رهبران کليدي حزب حاکم صورت گرفت.

اعدام 33 مسيحي
بعد از اعدام شوهر عمه و نزديکان او، رهبر کره شمالي دستور اعدام سي و سه مسيحي را که به زعم مقامات اين کشور در جهت ترويج دين مسيحيت در کره شمالي فعاليت داشته اند، صادر کرد.

سي و سه مسيحي در کره شمالي که به دستور "کيم جونگ اون" رهبر کره شمالي اعدام شدند علاوه بر اتهام ترويج دين مسيحيت به تلاش براي براندازي حکومت کره شمالي نيز متهم شده بودند.

اين سي و سه مسيحي با "کيم جونگ ووک" مبلغ مذهبي کره جنوبي همکاري تنگاتنگي داشته اند.

"کيم جونگ ووک" سال گذشته ميلادي(2013) به سبب تلاش براي ترويج دين مسيحيت و ايجاد کردن کليساهاي زيرزميني و مخفي در کره شمالي دستگير شد.

مجازات بستگان شوهر عمه
پس از اعدام هولناک جانگ سونگ تائک، صدها تن از خويشاوندان دور و نزديک شوهر عمه اعدام شده رهبر کره شمالي دستگير شده و به اردوگاه*هاي کار اجباري زندانيان سياسي منتقل شده*اند.

يک روز پس از اعدام جانگ سونگ تائک، سربازان کره شمالي به دستور وزارت کشور بستگان وي را دستگير کرده و صدها تن را با خود برده*اند.

در کره شمالي معمولا اعضاي خانواده فردي که به سبب جرمي محکوم مي*شود نيز مجازات مي*شوند. در اين مورد گفته شده است که اعضاي خانواده شوهرعمه رهبر کره شمالي به اردوگاه*هاي کار اجباري زندانيان سياسي برده شده*اند.

پشت پرده اعدام ها در سرزمين ممنوعه
خفقان سياسي موجود در کره شمالي به اندازه اي است که هيچ کس از وضعيت افکار عمومي در اين کشور اطلاع خاصي در دست ندارد. اعدام هاي صورت گرفته توسط ديکتاتور جوان کره، تنها يک پرده از هزاران پشت پرده واقعيات پنهان جاري حاکم بر دستگاه حکومتي کره شمالي که پس از چند دهه مديريت و رهبري فاجعه بار به کشوري فقير تبديل شده، است.

سيستم قدرت و معادلات مربوط به چينش قدرت در کره شمالي و کشورهايي از اين دست که کماکان از رويه هاي بشدت کمونيستي و افراطي استالينيستي تبعيت مي کند، بگونه اي است که تمام قدرت و ابعاد گوناگون آن در يک نفر جمع شده است که هيچ کس تحت هيچ شرايطي حق تعدي به محدوده قدرت وي را که ميراث پدري مي باشد ندارد که در غير اينصورت کمترين مجازات براي کوچکترين صداي مخالف بر عليه دارنده اصلي قدرت با حبس ابد و محروميت از زندگي و اعدام پاسخ داده خواهد شد که اين امر بويژه در کره شمالي مردمشان موظف هستند که هر روز و قبل از شروع کار ابتدا در مقابل مجسمه هاي رهبر حکومت شان و پدر و پدر بزرگ او تعظيم کنند و سپس به مدت ده دقيقه به سخنراني هاي ضد سرمايه داري رئيس يا مدير يا معلم شان گوش کنند و بعد هم به مدت پنج دقيقه شعار مرگ بر دشمن بدهند و آنگاه کار يا درس شان را آغاز نمايند، بيش از هر جاي ديگري مشهود است.

کره شمالي سرزمين نسبتاً ناشناخته اي است تنها نقطه از جهان مي باشد که همچنان آلوده به کمونيسم يا همان طاعون سرخ قرن بيستم باقي مانده اند که بسياري از مردم دنيا نيز از وقايع و حقايق درون کره شمالي که با سيستمي استاليني اداره مي شود، خبر چنداني ندارند و در واقع تنها کسي که حق فکر کردن در اين کشور دارد رهبر حکومت است که فرمانده بزرگ ناميده مي شود و وقتي هم فرمانده بزرگ درباره مسأله اي حرفي زد ديگر هيچکس حق ندارد در آن زمينه اظهار نظر کند چه رسد به مخالفت و اينکه فکر کودتا به سرش بزند.

کشوري که حتي تلفن زدن به خارج از کشور هم مي تواند منجر به تيرباران شخص تلفن کننده شود و سفر خارجي ها نيز به داخل آن مطلقاً ممنوع بوده، بجز کمونيست ها و سوسياليست هاي ضد آمريکايي که از برخي از کشورهاي دنيا به شکل گروهي و به صورت تورهاي همبستگي! و براي شرکت در جشن هاي دولتي به اين کشور سفر مي کنند آنهم به صورتي که به ازاي هر توريست هم يک نفر براي مراقبت و بطور شبانه روزي در کنارش هست تا مبادا با کسي حرفي بزند.

پخش و نمايش هر نوع فيلم و حتي کارتون خارجي نيز در تلويزيون کره شمالي مطلقاً ممنوع بوده و پديده به نام اينترنت هم در آن وجود ندارد و داشتن راديوهايي هم که قادر به دريافت امواج خارجي باشند و يا گيرنده هاي تلويزيون هاي ماهواره اي و دستگاه فاکس جرم است.
حتي موبايل و دوربين فيلمبرداري نيز جزو ابزار جاسوسي براي دشمن محسوب مي شوند و دارنده اش مي تواند با مجازات تيرباران در ملاء عام روبرو شود. کمونيست هايي هم که به عنوان مهمان دولت کره شمالي و به منظور شرکت در جشن هاي دولتي به آن کشور سفر مي کنند بايد به محض ورود، دوربين فيلمبرداري و موبايل خود را تحويل بدهند و در وقت خروج از آن کشور تحويل بگيرند. چنانکه حرف زدن با اتباع کره شمالي براي خارجي ها هم مطلقاً ممنوع اعلام شده و حتي اگر قيمت کالايي را هم بخواهند بپرسند اين کار را بايد از طريق فردي که مراقب توريست است و او را قدم به قدم همراهي مي کند، پرسيده شود.
کره شمالي، سرزميني است که مردم آن هيچ خبري از دنياي بيرون از کشورشان ندارند و تاکنون نيز هيچ فيلم خارجي را در تلويزيون يا سينماهايشان نديده اند و واقعاً نيز نمي دانند در دنيا چه مي گذرد مي تواند به راحتي قابل تحليل باشد.
کشوري که ورزشکاران آن قبل از اعزام به خارج از کشور و حضور در مسابقات خارجي، ابتدا بايد در کلاس هايي خاص شرکت کنند و بعد خانواده هايشان به گروگان گرفته مي شوند تا فرزند ورزشکارشان به کره برگردند و اگر کسي برنگشت، همه عزيزانش را يکجا تيرباران مي کنند و وقتي هم برگشت اجازه ديدن هيچ کس را ندارد و براي مدتي طولاني توسط نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي کره شمالي بررسي مي شود تا مشخص گردد که در چند روزي که در کشورش نبوده آيا مورد تهاجم فرهنگي دشمن قرار گرفته است يا نه؟
در چنين سرزميني، جانگ سونگ تائک در سال 2011 نقش مهمي در تقويت جايگاه رهبر جوان کره شمالي در قدرت ايفا کرده بود. در سال 2012 هدايت کشور به سمت اصلاحات را در پيش گرفت. سفر چانگ و هيات همراه وي در سال 2012 به چين و در خواست کمک از اين کشور براي فعال سازي مناطق آزاد کره شمالي و انجام برخي تغييرات در بخش کشاورزي از او چهره اي قدرتمند ساخت و همين اشتباه کافي بود تا رهبر جوان کره شمالي با اعدام ناگهاني و بيرحمانه شوهر عمه به مخالفان خود بفهماند که چه سرنوشتي در انتظارشان خواهد بود.

عمه رهبر جوان کره شمالي که پيش از اين قدرتمندترين زن اين کشور بشمار مي رفت، پس از اين اعدام ها، عکس يا خبري از او منتشر نشد.

خانم کيم يونگ هوي فرزند بنيانگذار کره شمالي عمه رهبر فعلي اين کشور است که پيش از اين قدرتمندترين زن کشور به شمار مي رفت و حتي از همسر رهبر فعلي کره شمالي که يک بالرين و يا رقاصه هست، قدرتمند تر بود. وي اکنون بايد منتظر اعدام هولناک وابستگان خود باشد.

قرار است بزودي موج جديدي از اعدام مخالفان ديکتاتور جوان در سرزمين ممنوعه آغاز شود، اعدام هايي که براي تحکيم قدرت صورت مي گيرد. اعدام هايي که افرادي که در راس قدرت هستند، هدف قرار داده است.
 
بالا پایین