Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

توشیبا؛ سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت را رونمایی می‌کند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش سخت افزار
Konu Başlığı توشیبا؛ سبک‌ترین و باریک‌ترین تبلت را رونمایی می‌کند
نویسنده موضوع ***HeleNa***
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ***HeleNa***

***HeleNa***

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Mar 17, 2014
ارسالی‌ها
5,011
پسندها
855
امتیازها
113
محل سکونت
tEhRaaN
سیم کارت

اعتبار :


Digitaltrends به نقل از خبرگذاری ژاپنی زبان توشیبا نوشت: بخش خبرگذاری توشیبا مدعی شده است که قصد دارد باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت جهان را به همراه تلویزیون سه بعدی بدون عینک 55 اینچی با وضوح تصویر QFHD 4K ، در CES امسال معرفی کند.
CES، نمایشگاه محصولات الکترونیکی، از روز دوشنبه آغاز به کار می‌کند و بازار خبرهای مربوط به آن داغ داغ است. آخرین خبر ها درباره این رویداد مهم از خبرگزاری ژاپنی توشیبا بیرون آمده که این کمپانی مدعی شده قصد رونمایی از باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت 10.1 اینچی جهان را دارد! جالب نیست؟ توشیبا همچنین می خواهد باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ تاپ 13.3 اینچی لپ تاپ جهان را نیز به نمایش بگذارد. باریک ترین تبلت جهان ضد آب هم هست و صفحه نمایش آن از نوع OLED است.
در بخش تلویزیون ها هم توشیبا بی کار نمانده و یک تلویزیون 3 بعدی بدون عینک 55 اینچی را با خود به CES خواهد آورد که وضوح تصویر آن از نوع QFHD یعنی (3840×2160) یا همان 4K پیکسلی است. این مقدار بالاترین حد وضوح تصویر است که البته به صورت 3D استفاده شود کیفیت آن به نصف کاهش می یابد. این تلویزیون قطعا فوق العاده گران قیمت خواهد بود.
این اطلاعات از یک خبر گذاری رسمی ژاپنی به دست آمده که با استفاده از گوگل ترجمه شده جملات تقریبا همین معنی را می‌دهند اما به هر حال ممکن است برخی کلمات در ترجمه از قلم افتاده باشند. در هر صورت ما به زودی به اطلاعات دقیقتر دست خواهیم یافت.
 
بالا پایین