Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آرژانتین با 5 دفاع در جام جهانی بازی می‌کند؟/سابه‌یا: هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı آرژانتین با 5 دفاع در جام جهانی بازی می‌کند؟\/سابه‌یا: هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

آلخاندرو سابه‌یا می گوید هنوز تاکتیک آرژانتین را مقابل بوسنی انتخاب نکرده است.


سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین، اظهار کرد: همه بازیکنان به غیر از رودریگو پالاسیو آماده این بازی هستند. ما از همان روزی که 23 نفر نهایی را انتخاب کردیم مشکلاتی داشتیم. با این حال به غیر از پالاسیو بازیکن مصدومی نداریم.


سابه‌یا در این نشست تاکید کرد که هنوز تصمیمش را برای انتخاب یازده مرد نهایی آرژانتین مقابل بوسنی و هرزگوین را نگرفته است و این تصمیم را در روز بازی خواهد گرفت.


در روزهای گذشته بحث‌هایی مبنی بر تغییر تاکتیک آرژانتین و بازی با پنج مدافع وجود داشته که باعث انتقادهایی در میان کارشناسان فوتبال این کشور شده است. سابه‌یا در این باره گفت: من باید ببینم که کدام شیوه برای ما مناسب‌تر است و داشتن دو و سه بازیکن هجومی نمی‌تواند تضمینی برای این باشد که تیم شما دفاعی نیست. آیا شما دیدید که در بازی اسپانیا و هلند چه اتفاقی افتاد، هلند با سیستم‌ 5-3-2 بازی کرد و پنج گل به قهرمان جهان زد. نمی‌خواهم چیزی را پنهان کنم، اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام و اگر تصمیم بگیرم و بازی را ببازیم آن وقت مقصر منم. اما همیشه سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین درباره بوسنی و هرزگو‌ین، گفت: آنها یک تیم کاملا خلاق هستند و بازیکنان تاکتیک پذیری دارند که در بازی هوای و حمله مهارت دارند.

سابه‌یا درباره اشتباه‌های داوری در جام جهانی به ویژه در دیدار افتتاحیه، گفت: می‌دانم که در آن بازی چه اتفاقی افتاد، اما تمام چیزی که می‌خواهم بگویم این است که داوران هم انسان هستند. این یک اشتباه بود و ممکن است باز هم تکرار شود. هر کسی می‌تواند اشتباه داشته باشد، به ویژه زمانی که تصمیم گیری با سرعت همراه می‌شود.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های ملی آرژانتین و بوسنی ساعت 2:30 بامداد دوشنبه در ورزشگاه ماراکانای شهر ریودوژانیرو برگزار می‌شود.

سایت‌های آرژانتینی از تصمیم احتمالی سابه‌یا برای بازی کردن با 5 مدافع انتقاد کرده‌ و نوشته‌اند این سیستم در مرحله گروهی به کار آلبی سلسته نمی‌آید. طبق تصویر زیر اگر سابه‌یا بخواهد با سیستم 2-3-5 بازی کند هیگواین یا لاوتزی از ترکیب خارج می‌شوند و یک مدافع اضافه می‌شود.
 
بالا پایین