Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اتومبیل لکسوس و نسل جدید is

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خودرو های لکسوس
Konu Başlığı اتومبیل لکسوس و نسل جدید is
نویسنده موضوع Amirhoo3in
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

Amirhoo3in

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Dec 27, 2013
ارسالی‌ها
1,082
پسندها
910
امتیازها
113
محل سکونت
ساحل کارون
دل نوشته
زندگی آبراهی است به نام وفا,میریزد توی جویی به نام صفا,میرود به رودی به نام عشق,میریزد به دریایی به نام وداع:(
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

نسل جدید سدان پرطرفدار لکسس IS همراه با گونه اسپرت آن موسوم به F Sport در نمایشگاه دیتروی رونمایی شد. طراحی کاملا جدید، پیشرانه های تازه تر و امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر تغییراتی هستند که لکسوس برای IS 2014 تدارک دیده است.


طراحی IS جدید بیش از هرچیز به دنبال مطرح کردن چهره تازه ای از این برند آمریکایی/ ژاپنی است؛ چهره ای که در طول این سال ها به عنوان یک خودرو لوکس – نه اسپرت – مطرح شده و حالا این چراغ های کشیده، سپر برآمده و خطوط درهم و پیچ در پیچ می خواهند این تصویر را با یک خودرو لوکس و اسپرت جایگزین کنند.فرم چراغ های جلو و همین طور برآمدگی جلوپنجره، یک طراحی کاملا رادیکال را به وجود آورده که در کنار پیچش ها و خطوط مواج روی بدنه سعی در القای حس خشونت و حرکتی را دارند که دستیابی به آنها بدون این پیچیدگی ها هم ممکن بود.



طراحی IS جدید نشان میدهد که بحران هویت در گروه تویوتا جدی است و علی رغم چنین تلاش هایی هنوز هم طراحان در یافتن یک خط مشی صحیح سردرگم اند.در بازارهای آمریکای شمالی، IS از میانه سال 2013 وارد نمایندگی ها خواهد شد و در دو مدل IS250 و IS350 با پیشرانه های 2.5 و 3.5 لیتری به فروش خواهد رسید. در ژاپن و اروپا یک گونه هیبریدی با نام IS200h هم در دسترس قرار خواهد گرفت که با بهره بردن از موتورهای 2.5 لیتری بنزینی ( به قدرت 178 اسب بخار و گشتاور 221 نیوتونمتر ) و برقی 143 اسب بخاری در مجموع توانی بالغ بر 220 اسب بخار خواهد داشت.




لکسس علاوه بر گونه عادی IS از گونه اسپرت آن هم که با پسوند F شناخته میشود رونمایی کرد. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت پیشرانه ها را بر عهده خواهد داشت. مهندسین سیستم تعلیق جناغی جلو را دست خوش تغییراتی کرده اند اما تعلیق مولتی لینک عقب همچنان از مدل GS برگرفته شده است.با توجه به افزایش طول خودرو ( نزدیک به 7.5 سانتیمتر ) فضای داخل خودرو افزایش پیدا کرده و در عین حال فضای صندوق بار نیز به 450 لیتر رسیده است که البته در گونه هیبریدی این فضا 30 لیتر کمتر خواهد بود.لکسس IS جدید را با انواع تکنولوژی های ایمنی از سامانه نمایش نقاط کور تا هشدار دهنده ترافیک پشت، روانه بازار می کند؛ ضمن این که در گونه اسپرت F چهره ای اسپرت تر و کمک فنرهایی سخت تر را برای آن تدارک دیده است.
 
بالا پایین