Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مشخصات خودروی فراری برلینتا بدون سقف

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خودروهای فراري
Konu Başlığı مشخصات خودروی فراری برلینتا بدون سقف
نویسنده موضوع Amirhoo3in
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Amirhoo3in

Amirhoo3in

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Dec 27, 2013
ارسالی‌ها
1,083
پسندها
913
امتیازها
113
محل سکونت
ساحل کارون
دل نوشته
زندگی آبراهی است به نام وفا,میریزد توی جویی به نام صفا,میرود به رودی به نام عشق,میریزد به دریایی به نام وداع:(
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

مشخصات فراری برلینتا بدون سقف ، به گزارش تکناز اگر شما از علاقه‌مندان به خودروی F12 برلینتا باشید، احتمالاً از دیدن نمونه بدون سقف آن در نسخه TRS نیز خشنود خواهید شد. شاید این خودرو تنها یک تمرین طراحی برای فراری باشد.

سقف این فراری کاملاً برداشته شده است. بدین معنی که با یک سقف باز و بسته شونده مواجه نخواهید شد و شیشه‌های بدون فریم پهلوها به خوبی این نکته را نشان می‌دهند.

فراری F12 TRS از مدل 1957 تستا روزا الهام گرفته شده است. قسمت جلو و عقب خودرو کاملاً منحصربه‌فرد می‌باشند. فرم چراغ‌ها، هواکش بزرگ سپر، هواکش‌های جانبی، شکاف روی کاپوت، قسمت شفاف درب موتور و قطعات فیبر کربنی پایین بدنه از تفاوت‌های این خودرو با مدل‌های استاندارد F12 می‌باشند.
در داخل کابین F12 TRS نیز با جای خالی سیستم صوتی، هواکش‌های مرکزی تهویه، تشک زیر پایی و کنترل‌های پنجره‌ها مواجه می‌شوید. به گزارش تکناز بنابراین این خودرو تنها روی رانندگی تمرکز کرده است. تنها چیزهای کمی که باقی مانده، روکش جیر و چرم و تزئینات فیبر کربنی است.

در قلب این خودرو همان پیشرانه برلینتا می‌تپد. شایعاتی مبنی بر استفاده از سیستم KERS لافراری هم شنیده می‌شد. اما در حال حاضر تنها موتور V12 برلینتا با حجم 6.3 لیتر و توان 730 اسب بخار و گشتاور 690 نیوتن متر را در اختیار داریم.
فراری ادعایی در مورد عملکرد این ماشین نداشته اما از لحاظ نظری می‌توان شتابی بهتر از 3.1 ثانیه برای رسیدن به سرعت 96 کیلومتر و 7.1 ثانیه برای رسیدن به سرعت 161 کیلومتر بر ساعت را انتظار داشت.قیمت فراری F12 TRS حدود 4.2 میلیون دلار برآورد شده است.
 
بالا پایین