Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

با نخستین شبکه اجتماعی جهت جستجو و به اشتراک‌گذاری موسیقی آشنا شوید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı شبکه های کامپیوتری
Konu Başlığı با نخستین شبکه اجتماعی جهت جستجو و به اشتراک‌گذاری موسیقی آشنا شوید
نویسنده موضوع DaniyaL
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan DaniyaL

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

شبکه| با نخستین شبکه اجتماعی جهت جستجو و به اشتراک‌گذاری موسیقی آشنا شوید

تا به حال آروز داشته‌اید که کاش راه بهتری برای یافتن فایل‌های موسیقی‌ و به اشتراک گذاری آنها با دوستان‌تان وجود داشت؟ اگر اینچنین است، خبر خوشی برایتان داریم. چرا که یک استارت‌آپ در نیویورک سیتی با نام Dropp.fm با هدف ساختن یک شبکه اجتماعی جدید برای افرادی که عاشق موسیقی هستند خلق شده است.
یک نیوزفید را در نظر بگیرید که مملو است از آهنگ‌های پیشنهاد شده و به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان‌تان. در حالی که در این لیست اسکرول می‌کنید می‌توانید به یک پلی‌لیست که یا خودتان یا یکی از دوستان‌تان آن را درست کرده گوش فرا دهید. اگر یکی از آهنگ‌های به اشتراک گذاشته را دوست دارید، می‌توانید آن آهنگ را در پروفایل خود بازنشر کنید.


این، به طور خلاصه، همان چیزی است که Dropp.fm را تشکیل می‌دهد. این پروژه هنوز در گام‌های اولیه به سر می‌برد، اما پارکر لیبرمن (Parker Lieberman) موسس Dropp.fm اطمینان دارد که این استارت‌آپ، شیوه ارتباط ما با موسیقی در وب را متحول خواهد کرد.
لیبرمن می‌گوید:

Dropp.fm یک شبکه اجتماعی خارق‌العاده جدید برای موسیقی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در محیط وب موسیقی‌های جدید را بشناسند، به اشتراک بگذارند و جمع‌آوری کنند. ترکیب جدیدترین موسیقی‌ها در اینترنت و برقراری ارتباط با دوستان همان چیزی است که Dropp.fm را متمایز می‌کند.
با اینکه تا کنون هزاران نرم‌افزار و وب‌سایت استریم موسیقی ساخته شده است، ولی لیبرمن فکر می‌کند که همه این سرویس‌ها به اندازه کافی اجتماعی نیستند. SoundCloud را می‌توان شبیه‌ترین سرویس به Dropp.fm دانست. SounCloud به کاربران اجازه می‌دهد که به آهنگ‌های جدید دسترسی پیدا کنند، سپس کاربران می‌توانند این آهنگ‌ها را بازنشر، لایک یا دانلود کنند یا اینکه به یکی از پلی‌لیست‌های خود اضافه کنند. اما با این حال SoundCloud هم آن چیزی نیست که لیبرمن می‌خواهد.
لیبرمن زمانی که هنوز درگیر شکل دادن به ایده‌اش بوده به چندین سرویس استریم و به اشتراک گذاری موسیقی که در دسترس بوده نگاه انداخته و آنها را بررسی کرده است. زمانی که به ایده خود شکل کامل‌تری داد، لیبرمن از چند نفر از دوستان خود خواست که این سرویس را امتحان کنند. برای دسترسی به Dropp.fm فقط کافی است وارد وب‌سایت این سرویس شوید، با فیسبوک در آن ثبت‌نام کنید و بعد شروع به استفاده از آن کنید. از تازه‌ واردان با یک لیست از پیشنهاد دنبال کردن افراد و همین‌طور لیستی از محبوب‌ترین موسیقی‌ها استقبال می‌شود.

در حال حاضر فقط لینک‌های یوتیوب و SoundCloud امکان “Dropp” شدن به فید پروفایل شما را دارند، اما لیبرمن امیدوار است که در آینده لینک‌های سرویس‌های اشتراک گذاری اجتماعی دیگر مثل ویمیو هم اضافه شوند. اگر یکی از آهنگ‌های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان خود را دوست داشتید می‌توانید آن را در فید شخصی خود “Redropp” کنید. این سایت همچنین به شما امکان می‌دهد که پلی‌لیست‌های شخصی سازی شده درست کنید.
وقتی روی گزینه پلی در یکی از لینک‌های Drop شده کلیک می‌کنید، آهنگ موردنظرتان پخش می‌شود. اگر آن لینک یک ویدیوی یوتیوب باشد، یک بخش کوچک در سمت راست و بالای سایت ویدیو را نشان می‌دهد.
در حال حاضر، Dropp.fm به کاربران اجازه نمی‌دهد که روی Dropp‌های دوستان خود کامنت بگذارند یا آنها را لایک کنند، اما لیبرمن می‌گوید که این ویژگی‌ها هنوز در دست ساخت هستند. او همچنین در حال کار بر روی نسخه موبایل این سرویس است ولی هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه آن اعلام نشده. ویژگی‌های جدید دیگر هم با توجه به درخواست کاربران به این سرویس اضافه خواهند شد.
به قول لیبرمن:
حق همیشه با مشتری است. اجازه دهید خود کاربر تصمیم بگیرد.

منبع: گویا آی تی
 
بالا پایین