Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

شکست تیم ملی والیبال مقابل آمریکا/ فردا دیدار رده بندی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خبرهای داغ روز
Konu Başlığı شکست تیم ملی والیبال مقابل آمریکا\/ فردا دیدار رده بندی
نویسنده موضوع ***HeleNa***
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ***HeleNa***

***HeleNa***

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Mar 17, 2014
ارسالی‌ها
5,011
پسندها
855
امتیازها
113
محل سکونت
tEhRaaN
سیم کارت

اعتبار :

شکست تیم ملی والیبال مقابل آمریکا/ آماده باش برای دیدار رده بندی

تیم ملی والیبال کشورمان ایران که دو ست اول را با نتایج 25 – 18 و 25 – 22 واگذار کرده بود در ست آخر هم راه به جایی نبرد و در نهایت با نتیجه سه بر صفر مقابل رقیب خود شکست خورد. حالا شاگردان کواچ باید منتظر بمانند و ببینند در دیدار برزیل و ایتالیا چه نتیجه ای رخ خواهد داد. ایران در دیدار رده بندی به مصاف بازنده آن دیدار خواهد رفت.


تیم خسته ایران، حریف آمریکایی‌ها نشد...
تیم ملی والیبال ایران با شکت 3 بر صفر مقابل آمریکا در نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال از صعود به فینال بازماند.
ایسنا: تیم ملی والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال به مصاف تیم قدرتمند آمریکا رفت که با نتیجه 3 بر صفر و امتیازهای 25- 18، 25-22 و 25- 16 شکست خورد.

از حدود یکساعت قبل از شروع مسابقه جمعیت قابل توجهی از تماشاگران ایرانی در سالن مسابقه حاضر شده بودند. حتی یک خانم ژاپنی با در دست داشتن عکس سعید معروف به تشویق تیم ایران می پرداخت. طبق اعلام فدراسیون جهانی بعد از ایتالیا، تیم ایران دومین تیم پرطرفدار این مسابقه است.
تیم آمریکا سه طلا و یک برنز را در مسابقات المپیک کسب کرده است. آن ها پیش از این در سال 2008 لیگ جهانی هم طلا گرفته بودند. در سال 2012 در صوفیه نقره و در سال های پیش از آن نیز دو برنز داشتند.
تیم ایران پیش از این یکبار مقابل آمریکا با نتیجه 3 بر 2 در مسابقات بین قاره ای پیروز شده بود. حالا این دو تیم بار دیگر بعد از یکسال در نیمه نهایی لیگ جهانی به مصاف هم رفته بودند. برنده این مسابقه می توانست فینالیست شود.
تیم آمریکا در این مسابقه پیراهن سفید پوشید و با ترکیب متیو اندسون، سین رونی، تیلور ساندر، دیوید لی، میکا کریستینشن، مکسول هالت بازی را آغاز کرد.

سعید معروف، محمد موسوی، آرمین تشکری، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، امیر غفور و فرهاد ظریف هم برای سورمه ای پوشان ایران به میدان رفتند.
ست نخست: 25-18 آمریکا
حساسیت این مسابقه بسیار زیاد بود. کواچ در این مسابقه آرمین تشکری را به جای غلامی به میدان فرستاده بود تا ایران از ابتدا در سرویس و دفاع تمرکز کافی را داشته باشد. میرزاجانپور هم کار را از پست چهار آغاز می کرد تا مشخص شود تیم ایران در این مسابقه حساب ویژه ای روی بازی قدرتی باز کرده است. دو تیم در شروع مسابقه کاملا با احتیاط کار می کردند. سعید معروف با پاس های کوتاه و بریده سعی می کرد تا سرعت بازی را بالا ببرد. تیم آمریکا با بهره بردن از اسپک های اندرسون تک ستاره خود خیلی خوب امتیاز می گرفت.
تا امتیاز 8 کار پایاپای پیش رفت. اما بعد از آن چند دریافت ناامید کننده از بازیکنان ایران آمریکا را جلو انداخت. ایران سه امتیاز عب افتاد تا سرانجام کواچ راضی شد وقت استراحت بگیرد و از آماج حملات حریف بکاهد. تمام پایپ های معروف برای میرزاجانپور جواب می داد. مکوسل از منطقه سه حملات کوبنده ای داشت. بازی خوب او برتری چهار امتیازی را برای تیم امریکا حفظ می کرد. بازیکنان ایران قدری پراشتباه ظاهر شده بودند.
آمریکا خیلی خوب بازی می کرد. اسپک های طلایی آمریکایی ها دریافت های ایران را مختل کرده بود. معروف گاهی مجبور بود از بیرون زمین اسپکرهای ایران را تغذیه کند. تقریبا بازی سرعتی تیم ایران از کار افتاده بود. آمریکا بسیار هماهنک و کم اشتباه کار می کرد. بازیکنان ایران سعی داشتند تا حریف را آنالیز کنند. بازیکنان ایران روی بازی بلند نمی توانستند حریف آمریکای قدرتمند باشند. کواچ باید بازی را روی سرعت می برد.
تیم ایران به عادل غلامی نیاز داشت. ایران 18 بر 14 عقب افتاده بود. معروف با مهدوی تعویض شد. ایران در سرویس عملکرد خوبی نداشت. در مقابل دیوید لی عالی سرویس می‌زد. رضا قرا هم به میدان رفت. اما دو تعوض کواچ هم جواب نداد. تیم ایران بازی همیشگی خودش را ارائه نمی داد. دو تعویض تکرار شد. ایران 21 بر 15 عقب بود. حتی آبشارهای غفور هم در این دقایق نمی توانست ایران را به بازی برگرداند. آمریکا در همه پست ها بهتر از ایران بازی می کرد. ایران در ست نخست حرفی برای گفتن نداشت. ایران در ست اول تنها یک دفاع داشت. موسوی امتیاز آورترین بازیکن ایران بود. ست نخست این مسابقه با نتیجه 25 بر 18 به سود آمریکا تمام شد.
ست دوم: 25- 22 امریکا
کواچ اشتباه خود را پذیرفت و در ست دوم عادل غلامی را به میدان فرستاد تا ایران در حملات سرعتی تقویت شود. کریستین سون پاسور باهوش آمریکایی ها خیلی سریع پاس می داد. مهار پاس های او کار آسانی نبود. عادل غلامی از زمانی که به بازی آمده بود، تمام پاس های بریده معروف را به امتیاز تبدیل می کرد. مکس هولت با سرویس تماشایی خود در منطقه پنج زمین ایران قائمی را ناکام می گذاشت. در حالی که در یک دنده آمریکا سه امتیاز پیاپی می گرفت کواچ اصلا وقت استراحت نمی گرفت. ایران به سختی اسپک ها و سرویس های آمریکایی ها را دریافت می کرد.
سرانجام چند اشتباه از بازیکنان آمریکا و همچنین امتیازآوری از امیر غفور ایران را به بازی برگرداند. بازیکنان ایران تازه از خواب بیدار شده بودند. مجتبی میرزاجانپور مثل بازی سال گذشته این دو تیم موثر ترین بازیکن میدان بود. ایران همچنان در سرویس نمایش ناامید کننده ای داشت.
میرزاجانپور از منطقه چهار توپخانه ایران را زنده نگه داشته بود. سرانجام این سرویس های موجی عادل غلامی بود که به داد بازیکنان ایران رسید. تیم آمریکا خیلی عجیب روی سرویس های موجی به مشکل می خورد. اختلاف امتیاز به عدد یک رسید. اما ناگهان مچ پای موسوی پیچید و او از زمین خارج شد. رضا قرا به میدان رفت. ایران اصلا در این مسابقه به تعداد انگشتان یک دست دفاع سالم نداشت. مصطفی وند به جای موسوی به میدان رفت.
22 بر 21 آمریکا جلو بود. حساسیت به اوج خود رسیده بود. ایران در توپ های برگشتی خیلی آشفته بود. دیوید لی و اندرسون از چپ و راست زمین ایران را نشانه می رفتند. کواچ هم دیر وقت استراحت گرفت. 24 بر 21 به سود آمریکا بود. کواچ با شاگردانش صحبت کرد. میزاجانپور باز هم امتیاز گرفت. اما در نهایت دفاع روی تور عالی از آمریکایی ها موجب شد این تیم 25 بر 22 پیروز شود.
ست سوم: 25 - 16 آمریکا
تیم ایران در ادامه بازی دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت. انتظار می رفت که والیبالیست ها با جنگندگی بیشتری کار کنند. اما در این ست هم برتری از آن تیم آمریکا بود. بازی خوب مکس هالت، دیوید لی و اندرسون کاملا جریان بازی را یکطرفه به سود آمریکا پیش می برد. موسوی از بیرون زمین کار را دنبال می کرد. نمایش ضعیف تیم ایران کفر او را هم درآورده بود.
آمریکایی ها واقعا بهتر از تیم ایران کار می کردند. 11 بر 6 ایران عقب بود. کواچ وقت استراحت گرفت و آخرین توصیه های خود را برای این بازی گفت. ایران بدون دفاع سالم نمی توانست نتیجه بگیرد. فرهاد ظریف همچنان تلاش می کرد تا در توپ گیری نمایش خوبی داشته باشد. بعید بود تیم ایران به مسابقه برگردد. حتی تماشاگران هم دیگر آرام و ساکت نشسته بودند. ایران در ست سوم هیچ حرفی برای گفتن نداشت.
آمریکایی ها که 3 بر صفر به ایتالیا باخته بودند، خیلی راحت مقابل ایران پیروز شده بودند. آمریکایی ها آنالیز دقیق از بازی ایران داشتند. آن ها دست سعید معروف را خوب خوانده بودند. تقریبا تمام پاس های معروف در این مسابقه شناسایی شده بود. حتی تعویض های کواچ هم جواب نداد. پوریا فیاضی تازه نفس خیلی تلاش کرد اما نتوانست به ایران کمک کند و ایران ست سوم را هم 25 بر 16 باخت.
ساعت 11 امشب ایتالیا و برزیل بازی می‌کنند و بازنده این دیدار فردا شب حریف ایران در مسابقه رده بندی خواهد بود.
 
بالا پایین