Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

10 راه کسب موفقیت در بازاریابی الکترونیکی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات و آموزش ها
Konu Başlığı 10 راه کسب موفقیت در بازاریابی الکترونیکی
نویسنده موضوع *مینا*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan zahra71

*مینا*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Sep 12, 2013
ارسالی‌ها
3,063
پسندها
366
امتیازها
83
محل سکونت
زیر اسمون خدا
تخصص
ترانه سرا
دل نوشته
هر وقت دلت شکست خورده هاشو خودت جمع کن نزار هر نامردی منت دست زخمیشو روت بزاره
بهترین اخلاقم
بخشیدن
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]10 راه کسب موفقیت در بازاریابی الکترونیکی[/h]
- رایگان..... من توجه شما را با این کلمه جلب کردم. گزارش، کتاب الکترونیکی و... را به بازدیدکنندگان ارائه کنید. اطلاعات بالاترین میزان را در بین محصولاتی که از طریق اینترنت به فروش می رسند به خود اختصاص داده شما می توانید با ارائه اطلاعات رایگان از این پتانسیل برای رسیدن به اهداف خود بهره مند شوید.
بوسیله یک نمونه از اطلاعات تولیدی خودتان (در حد آشنایی و آزمایش)
برای پیدا کردن مشکلات و معرفی محصولات و خدمات
برای بالا بردن ترافیک سایت

رایگان بودن اطلاعات راه خوبی برای درست کردن لیستی از اهداف کسانی است که به سایت شما سر می زنند. از این دو سایت می توانید دو برنامه پاسخگویی خود کار به صورت رایگان دریافت کنید.

Send Free - http://www.sendfree.com/
Get Response - http://www.getresponse.com/

برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ساختن کتابهای الکترونیکی مقاله ای با عنوان : چگونه کتاب الکترونیکی بسازیم و ترافیک زیادی را به سمت سایت خود هدایت کنیم. معرفی می شود که در سایت

http://www.web-source.net/ebook_creation.htm قابل مطالعه است.

2- خبرنامه ها و مجلات الکترونیکی

شروع به تهیه خبرنامه ای برای سایت خود کنیدو آن را به افراد مختلف ارسال کنید. حتی می توانید گروه خاصی را در سایت یاهو تشکیل دهید و این خبرنامه را برای آنها ارسال کنید.

http://groups.yahoo.com

3- مقاله بنویسید

بسیاری از مردم در اینترنت به دنبال مقالات علمی میگردند. نوشتن و در اختیار دیگران گذاشتن مقالات رایگان می تواند شما را در معرض توجه افراد زیادی قرار دهد.



4- تبلیغات در مجلات الکترونیکی

آکهی خود را در نشریات الکترونیکی هدف قرار دهید. تبلیغات در مجلات الکترونیکی می تواند شما را با مشتریان بالقوه بیشماری مواجه کند بدون اینکه هزینه زیادی به شما تحمیل کند.

5- برنامه های کلیک امتیازی

برنامه های کلیک امتیازی به شما این امکان را می دهد تا برای بازدید کنندگان هدف خود تبلیغات کنید. پر طرفدارترین نمونه سیستم های کلیک امتیازی سیستم هایی است که در موتورهای جستجو به کار برده می شود. می توانید اطلاعات بیشتری در این باره از طریق سایت http://www.payperclicksearchengines.com/ به دست آورید.

6- تبلیغات: سیستم تبلیغات گوگل راه ساده ای را برای تبلیغات با توجه به بودجه شما دارد. برخلا، سایت های دیگر که فضای های خود را برای بنر های تبلیغاتی اختصاص می دهند و انها را در سیستم های رتبه امتیازی قرار می دهند. سیستم تبلیغاتی گوگل برای تبلیغات کنند ه ها آگهی های متنی بسیار موثری را تدارک دیده است که با نتایج جستجو به نمایش در می آیند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این سیستم می توانید به سایت http://adwords.google.com مراجعه کنید.

7- انتشار گزارش

گزارش دقیقی در مورد محصولات و خدماتی که اراوه می کنید بنویسید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد گزارش نویسی به سایتهای زیر مراجعه کنید.

http://www.canadaone.com/promote/pressrelease.html

http://www.gebbieinc.com

http://www.automatedpr.com/



8- شبکه شدن

سعی کنید با جستجو یی دقیق مجموعه ای از سایتهای همکار از نظر محتوا و رسالتی که دنبال می کنند بیابید و بر اساس تقسیم بندی های دقیق آنها را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهید. این کار باعث خواهد شد تا سایت شما به عنوان مرکز اصلی سایتهایی که با موضوعی خاص فعالیت می کنند شناخته شود.

9- گروهها و انجمن هایی برای مباحثات کاری و علمی تشکیل دهید.

10- تبلیغات معمولی

در روزنامه ها، مجلات، رادیو و تلویزیون سایت خود را تبلیغ کنید​
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy

zahra71

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2015
ارسالی‌ها
145
پسندها
22
امتیازها
18

اعتبار :

  • اهداف تبلیغاتی خود را شناسایی کنید : آنالیز کنید چه کالا و خدماتی به فروش می رسانید و برای آن ها تبلیغات کنید.
  • سازماندهی اکانت برای اثربخشی بالاتر : محصولات خود را دسته بندی کرده و در گروه های مختلف قرار دهید. به خاطر داشته باشید گوگل تنها یکبار کلمه ای را در یک اکانت محاسبه خواهد کرد بنابراین از تکرار کلمات کلیدی خود داری کنید. کشور و زبان مقصد خود را با دقت شناسایی و قرار دهید. ابتدا آنالیز کنید بازار محصول شما در کدام کشور قرار دارد و سپس موقعیت آگهی خود را بگذارید.



  • انتخاب کلمات کلیدی مربوط : کلمات کلیدی خود را با دقت انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید مهمترین رکن موفقیت تبلیغات گوگل شما بستگی به انتخاب کلمات کلیدی مناسب دارد زیرا سیستم تبلیغات گوگل بر اساس کلمه است. کلماتی انتخاب کنید که مربوط به نوع فعالیت تجاری شما باشند و حتما پارامترهایی را رعایت کنند.
  • انتخاب متن های تبلیغاتی : از متن هایی برای تبلیغات خود استفاده نمایید که مربوط به نوع کلمات کلیدی شما باشند . یعنی با جستجو کردن کلمات شما توسط کاربران ، آنها انتظار نتایجی را داشته باشند که قبلا بودند . با این کار به کاربران اینترنتی کمک خواهید کرد که خدمات شما را پیدا و وارد وب سایت شما شوند. به عبارت ساده تر متنی را بگذارید که کلیک شود بنابراین متن خود را جذاب جلوه دهید.



  • بهینه سازی وب سایت : صفحات وب سایت خود را با زیبایی طراحی کنید تا مخاطبان جذب وب سایت شما شوند. در طراحی سایت کالاها یا خدمات خود را با توضیحات کامل جدا کرده و در وب سایت خود گذاشته تا باعث سردرگمی مخاطبان خود نشوید.



  • بازنگری و اصلاح تبلیغات خود : بعد از مدتی با استفاده از نرم افزارهای آمارگیری مانند گوگل آنالیز، ببینید تا چه حد به فروش خود کمک کرده اید، کلمات نامربوط را حذف کنید و به ساختارهای بالا دوباره بپردازید.
 
بالا پایین