Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بازگرداندن پیام های پاک شده در گوشی آندروید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı کد و ترفند های موبایل
Konu Başlığı بازگرداندن پیام های پاک شده در گوشی آندروید
نویسنده موضوع mosTafa
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mosTafa

mosTafa

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 15, 2013
ارسالی‌ها
5,132
پسندها
4,080
امتیازها
113
محل سکونت
مشهد
تخصص
انتخاب آدم اشتباهی
دل نوشته
لیاقت ش رو نداشت ...
بهترین اخلاقم
احمق م
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه

اعتبار :

بازگرداندن پیام های پاک شده در گوشی آندروید

-
اگر شما به طور اتفاقی تمام پیام ها یا قسمتی از اس ام اس های خود را سهوا پاک کرده اید ، نگران نباشید ! شما میتوانید با احتمال %۹۹ آنها را باز گردانید ، اما یک عامل مهم نقش تایین کننده ای دارد و آن زمان است ! اگر شما اینباکس اس ام اس های خود را پاک کرده اید باید سریع عمل کنید ، زیرا بازیابی اس ام اس ها فقط تا زمانی که آن قسمت از حافظه که روی آن ذخیره شده اند دوباره نوشته نشود ، امکان پذیر است . هر چقدر شما بیشتر صبر کنید احتمال اینکه پیام های جدید ، آپدیت برنامه ها یا فایل های دیگر جای آنها ذخیره خواهد شد و دیگر کار از کار گذشته است و آنها را برای همیشه از دست داده اید !

برنامه هایی برای بازیابی اس ام اس های پاک شده

-

چند برنامه برای رایانه موجود است که به شما در بازیابی پیام ها کمک خواهد کرد ، و البته برای کاربران مکینتاش نیز موجود است . در حالت کلی آنها مجانی هستند ( یا بازه زمانی تست کردن دارند ) و کار را به خوبی یکدیگر انجام میدهند . برنامه مشخصی که شما انتخاب میکنید بستگی به سلیقه شما دارد اما آنها اساسا یک کار مشترک انجام میدهند : حافظه آندروید شما را اسکن کرده و پیام های پاک شده شما را شناسایی میکنند و آنها را بازیابی میکنند . برنامه دقیقا شما را در طول فرآیند راهنمایی میکند که معمولا ۴ مرحله دارد : وصل کردن ، اسکن کردن ، پیش نمایش و بازیابی . این فرآیند برای اطلاعات پاک شده به جز پیام ها نیز کاربرد دارد .
-
چند برنامه ای که ارزش امتحان کردن دارند در زیر آورده شده اند :
Coolmuster Android SMS+Contacts Recovery(نیازمند روت کردن می باشد ) Wondershare Dr. Fone for AndroidAndroid Data Recovery-
چگونه پیام های از دست رفته را در آندروید بازیابی کنیم

-

بسته به نرم افزاری که شما انتخاب میکنید ، مراحل ممکن است متفاوت باشد اما کارهایی که اساسا شما باید انجام دهید در ذیل بیان شده است :
(به عنوان مثال از برنامه Wondershare برای اینکار استفاده میکنیم )
-
۱- یکی از نرم افزار های معرفی شده را دانلود و نصب کنید . برنامه را اجرا کنید .
۲- درحالی که برنامه بازیابی که نصب کرده اید را اجرا کرده اید ، گوشی آندروید خود را با استفاده از کابل یو اس بی به رایانه متصل کنید .
نرم افزار Wondershare
-
حالت USB Debugging را درگوشی خود فعال کنید . برای انجام این کار شما باید به منوی Developer Options در صفحه اصلی تنظیمات گوشی دسترسی داشته باشید . حال اگر دسترسی ندارید به قسمت About Phone رفته و به پایین منو رفته و در قسمت Build Number (شماره ساخت) چند بار پشت سرهم لمس کنید . حالا شما به منوی Developer Options در منوی اصلی تنظیمات درست در بالای About Phone دسترسی خواهید داشت . به منوی دولوپر آپشن وارد شوید منو را پایین بکشید تا به قسمت USB Debugging یا در بعضی گوشیها به Android Debugging برسید و مربع آن را تیک بزنید .

نرم افزار Wondershare
-
به پیام هایی که برنامه بازیابی بر روی صفحه نمایش نشان میدهد دقت کرده و مراحل را دنبال کنید تا نرم افزار حافظه آندروید شما را اسکن و آنالیز کند .

نرم افزار Wondershare-
هنگامی که مراحل به پایان رسید شما به مرورگر دسترسی خواهید داشت و میتوانید پیش نمایش اطلاعات ذخیره شده در گوشی آندروید خود را مشاهده نمایید . این اطلاعاتی هستند که شما یا پاک کرده اید یا در حال حاضر در گوشی موجود می باشند . تا زمانی که در آن قسمتی از حافظه که شما اطلاعات آن را قبلا پاک کرده اید ، اطلاعات جدید ذخیره نشود میتوانید فایلها ، پیام ها و اطلاعات خود را برگردانید . پس اگر شما اطلاعاتی از دست دادید باید زود دست بجنبانید !
-
نرم افزار Wondershare-
به سادگی پوشه مربوط به پیام های خود را پیدا کنید . پیام هایی که میخواهید بازیابی کنید انتخاب کنید . در اینجا شما میتوانید دو کار انجام دهید . یا از امکان بازیابی در نرم افزار استفاده کرده و آن ها را به گوشی خود برگردانید یا اینکه آنها را برای نگهداری امن در رایانه خود ذخیره کنید .
-
نکته : اگر شما میخواهید این فرآیند را بدون رایانه انجام دهید ،به احتمال زیاد باید گوشی خود را روت کرده باشید و از یک برنامه بازیابی پولی استفاده نمایید . البته راحت تر و بدون هزینه تر استفاده از یک رایانه می باشد .
-
چگونه ازدوباره پاک شدن اطلاعات خود جلوگیری کنیم

-

شاید شما از این قضیه درس گرفته باشید شاید هم نه ! اگر شما به برنامه های بالا و کاربرد های آن اعتقادی ندارید باید اطمینان حاصل کنید که دیگر به آنها احتیاجی نخواهید داشت . این به معنی تهیه نسخه پشتیبان از پیام های شماست . این کار خیلی ساده است و فقط ۵ دقیقه زمان شما را میگیرد که خود را از قرار گیری در موقعیت های این چنینی رهایی دهید . ما از یک برنامه مجانی به نام پشتیبان گرفتن و بازیابی اس ام اس ها SMS Backup & Restore استفاده می نماییم . کار با این برنامه بسیار راحت است رابط کاربری زیبایی دارد و عالی کار میکند .
-

برنامه آندروید SMS Backup & Restore بسیار راحت و تمیز از پیام های شما پشتیبان میگیرد و آنها را بازیابی میکند .

-

-
شما باید روی دکمه Backup کلیک کنید و کار تمام است . بازیابی نسخه پشتیبان شما نیز به همین واضحی است . -

-
هنگامی که نسخه پشتیبان تهیه کردید میتوانید آنها را به ایمیل یا حساب cloud خود یا کارت حافظه خود انتقال دهید .

شما همچنین میتوانید با استفاده از این برنامه آندروید تنظیم کنید که در زمان معین از پیام های شما نسخه پشتیبان تهیه کند و فعالیت های بیشتری هم انجام دهد .
 
بالا پایین