Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دستگاه اندرویدی در خطر میلیون ها ابزار تقلبی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı هک و امنیت
Konu Başlığı دستگاه اندرویدی در خطر میلیون ها ابزار تقلبی
نویسنده موضوع DaniyaL
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan DaniyaL

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

دستگاه اندرویدی در خطر میلیون ها ابزار تقلبی

ابزارهای موبایلی تقلبی با ظاهر معمولی خود را نمایش می دهند و در واقع برای سرقت اطلاعات شخصی شما ساخته شده اند و این طور که نتایج حاصل از مطالعه جدید مرکز Trend Micro نشان می دهد، این ابزار به طور عمده دستگاه های اندرویدی را هدف می گیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز، مرکز Trend Micro در مطالعه جدید خود ۵۰ ابزار رایگان برتر در فروشگاه اینترنتی Play Store گوگل را که بیشترین تعداد بارگذاری مربوط به آنها می شد، مورد بررسی قرار داد و سپس جست وجو کرد تا متوجه شود که آیا نسخه جعلی این نرم افزارها با همین اسم در فروشگاه اینترنتی گوگل وجود دارد یا خیر.

در پایان این بررسی مشخص شد برای ۷۷ درصد ابزارهای کاربردی موبایلی نسخه جعلی هم وجود دارد تا کاربران به اشتباه آن ها را روی دستگاه خود بارگذاری کنند.

ابزارهای تقلبی در بیشتر مواقع ظاهری شبیه ابزار اصلی دارند و قابلیت ها و کاربردهای کاملا مشابه ارایه می دهند و در اصل بدون اطلاع کاربر داده های شخصی و اطلاعات حیاتی او را سرقت می کنند و به دست هکرها می رسانند.
"جی دی شری"(JD Sherry) مدیر مرکز فناوری و راهکارهای Trend Micro در این خصوص گفت: «ما دست کم برای ۵ سال گذشته ابزارهای تقلبی موبایلی را مورد بررسی قرار دادیم و در پایان متوجه شدیم که پتانسیل بارگذاری این ابزارها برای همه افراد وجود دارد».

شرکت ژاپنی Trend Micro که دفتر مرکزی آن در شهر توکیو واقع شده است و برنامه های ضدویروس و نرم افزارهای تشخیص بدافزار تولید می کند، اعلام کرد که در آپریل سال جاری ۸۹۰ هزار و ۴۸۲ نرم افزار و ابزار کاربردی روی فروشگاه اینترنتی گوگل را بررسی کرده است.

در پایان بررسی مشخص شد بیش از نیمی از این ابزارها تقلبی بوده اند، ۵۹ هزار و ۱۸۵ ابزار جزو تبلیغ افزارهای خطرناک محسوب می شده اند و ۳۹۴ هزار و ۲۶۳ ابزار هم بدافزار بوده اند.

نقل شده از گروه آشیانه
 
بالا پایین