Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آموزش تصویری تزیین شلوار جین

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خیاطی
Konu Başlığı آموزش تصویری تزیین شلوار جین
نویسنده موضوع *SiMiN*
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan zahra71

*SiMiN*

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Feb 16, 2014
ارسالی‌ها
5,086
پسندها
1,974
امتیازها
113
محل سکونت
تهران
تخصص
نقاشی کردن،نت
دل نوشته
همه ی انسانها برابر آفریده شده اند
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

اگر از مدل شلوار جین تان خسته شده اید به راحتی با تکه پارچه هایی که در منزل دارید آن را تزئین کنید.

اگر از رنگ و مدل شلوار خود خسته شده‌اید می‌توانید با کمی پارچه طرحدار، گذاشتن اندکی وقت برای برش و دوخت‌ و دوز به شلوارهای خود بخصوص آنها که جسن لی و جین هستند طرح و مدلی نو دهید. تصاویر را نگاه کنید، آن‌قدر گویا هستند که نیازی به هیچ توضیح اضافه نداشته باشند.

[h=2]آموزش تصویری تزیین شلوار جین[/h]
[h=2]آموزش تصویری تزیین شلوار جین[/h]
[h=2]آموزش تصویری تزیین شلوار جین[/h]
[h=2]آموزش تصویری تزیین شلوار جین[/h]
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sting

zahra71

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2015
ارسالی‌ها
145
پسندها
22
امتیازها
18

اعتبار :

دوخت پارچه جین با چرخ خیاطی
جین یک پارچه متنوع و جز اصلی کمد لباس است، اما دوخت آن با چرخ خیاطی ممکن است کمی مشکل باشد. علاوه بر انتخاب سوزن مناسب برای چرخ خیاطی و نخ با کیفیت، برای دوخت جین باید ترفندهایی را به کار ببرید.
قبل از دوخت حتما پارچه جین را بشویید. شستشوی اولیه به ویژه زمانی که می خواهید با پارچه جین کار کنید بسیار مهم است زیرا تاحد کمی باعث نرم شدن پارچه و آسان تر شدن کار با آن می شود.حتی ممکن است شما بخواهید پارچه جین را بیش از یک بار بشویید و خشک کنید. این امر باعث تثبیت رنگ جین و جلوگیری از آب رفتن پارچه می شود.
از ابزار تیز استفاده کنید. استفاده از قیچی تیز و یا کاتر دوار دارای تیغه تیز برای برش الگوی جین، کار شما را بسیار آسانتر خواهد کرد. بسته به ضخامت پارچه شما، ممکن است در هر برش مجبور شوید فقط یک لایه از پارچه را ببرید.



تمرین کردن مهارت شما را افزایش می دهد.
قبل از شروع دوخت اصلی بهتر است روی یک تکه پارچه جین برش زدن را تمرین کنید و با چرخ خیاطی دوخت را بر روی تکه پارچه جین انجام دهید و مطمئن شوید که طول کوک و کشش نخ در چرخ خیاطی شما تنظیم است.

به درز ها دقت کنید. اتو را بر روی درزها قرار داده و کاملا آنها را صاف کنید و حجم آن را با مرتب کردن درزها در هنگام دوخت تا حد امکان کاهش دهید.
دوخت را به آرامی انجام دهید. پارچه را در زمان دوخت ثابت نگه دارید و آن را نکشید. اگر چرخ خیاطی شما در دوخت برخی درزها دچار مشکل است، این کار را با استفاده از چرخ دستی آن انجام دهید.
از پایه دوخت مناسب استفاده کنید. هنگامی که از یک پایه استاندارد استفاده می کنید می توانید کارهای تخصصی را راحت تر انجام دهید.یک پایه محرک از جابه جا شدن پارچه جلگیری می کند. پایه مناسب دوخت جین ممکن است جز لوازم جانبی همراه چرخ خیاطی شما ارائه شود اما در غیر این صورت بهتر است یک پایه مناسب جین تهیه کنید.

منبع : چرخ خیاطی

lkfu:




 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: sting
بالا پایین