Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سرطان سینه در کمین مردان نیز هست

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سرطان
Konu Başlığı سرطان سینه در کمین مردان نیز هست
نویسنده موضوع mosTafa
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mosTafa

mosTafa

مـدیـر ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Sep 15, 2013
ارسالی‌ها
5,132
پسندها
4,080
امتیازها
113
محل سکونت
مشهد
تخصص
انتخاب آدم اشتباهی
دل نوشته
لیاقت ش رو نداشت ...
بهترین اخلاقم
احمق م
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه

اعتبار :

به گزارش پایگاه خبری سلامانه به نقل از هلث دی، هرساله 2000 مورد سرطان سینه مردان در آمریکا تشخیص داده می شود که از این میان حدود 500 نفر از این بیماری جان خود را از دست می دهند. تشخیص این بیماری در مردان در سنین 60 تا 70 سال یعنی 5 تا 10 سال دیرتر از زنان است.


تشخیص دیرتر این بیماری در مردان به این دلیل است که آنها باور ندارند که در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند. به گفته یک سرطان شناس سازمان غذا و دارو آمریکا

این تصور وجود دارد که چون مردان سینه های کوچک تری دارند بلافاصله متوجه یک توده می شوند اما انتظار ندارند یک توده به سرطان تبدیل شود در حالی که بیشتر زنان به محض اینکه احساس کنند توده ای در سینه خود دارند آن را خطرناک می دانند.


از آنجا که سرطان سینه در مدران تنها یک درصد تمامی سرطان های سینه را به خود اختصاص می دهد پژوهش کمی در مورد درمان مردان مبتلا به این بیماری انجام شده

است. اگرچه به دلیل نادر بودن سرطان سینه میان مردان تعداد آنهایی که برای فهم این موضوع به آزمایشگاه ها مراجعه می کنند کم خواهد بود، ولی این مسئله نافی ضرورت آگاهی بخشی و دادن اطلاعات لازم به مردان در این زمینه نخواهد بود.


بیشتر مردان مبتلا به سرطان سینه توده های بی درد دارند که با لمس کردن می شود پیدایشان کرد اما این بیماری معمولآً تا زمانی که درد، سوزش یا التهاب ایجاد نکند قابل تشخیص نیست.
 
بالا پایین