Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نوید نوآوری تیم‌کوک با اعلام فروش 225 میلیون آیپد تا‌کنون

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی انواع تبلت
Konu Başlığı نوید نوآوری تیم‌کوک با اعلام فروش 225 میلیون آیپد تا‌کنون
نویسنده موضوع DaniyaL
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan DaniyaL

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

نوید نوآوری تیم‌کوک با اعلام فروش 225 میلیون آیپد تا‌کنون


فروش 225 میلیون آیپد از اولین روز عرضه



  • [*=center]

    [*=center]

    [*=center]

    [*=center]

    [*=center]



امروز و در جریان ارائه‌ی گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی 2014، تیم‌کوک، مدیرعامل کمپانی اپل، اطلاعاتی را در مورد تبلت این کمپانی از زمان عرضه در چهار سال پیش منتشر کرد که شامل فروش کلی، رشد اخیر حاصل در بازار‌های مختلف و اشاره‌ای به برنامه‌ی آتی اپل در این مورد بود.




براساس گزارش منتشر شده، مشخص شد که فروش آیپد‌های اپل برای دومین فصل متوالی شاهد کاهش بوده است، بطوریکه کوپرتینویی‌ها موفق به فروش 13.3 میلیون دستگاه تبلت شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته‌ی میلادی که با فروش 14.6 میلیون دستگاه تبلت به پایان رسیده بود، شاهد کاهشی 1.3 میلیونی است.
براساس اطلاعاتی که تیم‌کوک منتشر کرد، اپل از زمان عرضه‌ی نخستین نسل از آیپد‌های خود به بازار تاکنون موفق به فروش 225 میلیون دستگاه تبلت شده است که در این بین آیپدایر و همچنین آیپد مینی به ترتیب موفق به جلب رضایت 98 و 100 از کاربران شده است. براساس آخرین آمارها در مورد وضعیت بازار، 63 درصد از کاربرانی که درنظر دارند تا یک تبلت برای خود تهیه‌ کنند، آیپد را برای خرید در نظر گرفته‌اند.

همچنین به‌ازای هر مک فروخته شده، 2.5 میلیون دستگاه آیپد به فروش رفته است. از طرفی آیپد اپل هم‌اکنون 85 درصد از سهم بازار آموزشی ایالات متحده را در اختیار دارد. با نگاه به آمار مدت مشابه سال پیش می‌توان رشد 50 درصدی در بازار چین و 60 درصدی در بازار خاورمیانه را نیز در مورد فروش آیپد مشاهده کرد.
با توجه به کاهش فروش انواع تبلت‌ها در بازار جهانی و مخصوصاً کاهش محسوس در فروش آیپد‌های اپل که نگرانی سهامداران این کمپانی را برانگیخته است، تیم‌کوک نوید نوآوری‌های بزرگی را داد که می‌تواند حیات دوباره‌ای را به این بخش از بازار ببخشد. براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، اپل درصدد عرضه‌ی نسل جدید از آیپد ایر و همچنین آیپد مینی خود در واپسین روز‌های سال جاری میلادی است که احتمالاُ به‌همراه سنسور اثر انگشت و همچنین پردازنده‌ی A8 با قابلیت‌های بهتر در مقایسه با A7 روانه‌ی بازار می‌شود.


همچنین شایعاتی نیز در مورد آماده‌سازی آیپدپرو منتشر شده بود که براساس اطلاعات منتشر شده دارای یک صفحه‌ی نمایش 12.9 اینچی است. هرچند Ming-Chi Kuo، تحلیل‌گر موسسه‌ی KGI سخن از عرضه‌ی آیپدپرو در سال 2015 میلادی به میان آورده است، اما برخی گزارش‌ها خبر از تعویق عرضه‌ی این نسخه تا مدت نامعلومی داده‌اند.





منبع: زومیت

 
بالا پایین