Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تصاویری از تبلت Nvidia Shield

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی انواع تبلت
Konu Başlığı تصاویری از تبلت Nvidia Shield
نویسنده موضوع DaniyaL
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan DaniyaL

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

تصاویری از تبلت Nvidia Shield






  • [*=center]

    [*=center]

    [*=center]

    [*=center]

    [*=center]



شاید کنسول بازی Shield انویدیا آنطور که باید و شاید مورد استقبال کاربران قرار نگرفت و نتوانست نظر مثبت کاربران را به سمت خود جلب کند، اما این موضوع مانع نشده تا انویدیا دست از تلاش بردارد و تبلت جدید خود را با همین نامِ برند طراحی و تولید نکند.




اوایل این هفته شایعاتی به گوش رسید که نشان می‌دادند، انویدیا قصد دارد نسل جدید کنسول بازی اندرویدی Sheild را رونمایی کند. امروز نیز evleaks اولین تصویر از تبلت این شرکت را با نام Shield Tablet فاش کرده است.
شایعات پیرامون تبلت انویدیا اولین بار در ماه می به گوش رسید. کوالکام آنقدر انویدیا را در بازار SoCها تحت فشار قرار داد تا این کمپانی خود دست به کار شود و نسبت به تولید تبلت با پردازنده تگرا اقدام کند. این روزها هر گجتِ موبایلِ جدیدی که راهی بازار می‌شود یا به پردازنده‌های ساخت کوالکام مجهز می‌شود یا از پردازنده های چینی کمپانی‌های همچون مدیاتک یا راک‌چیپ بهره می‌برد. در این میان، انویدیا که روزی با پردازنده‌های تگرا، قطبی از این بازار پر رونق به شمار می‌رفت، هر روز منزوی‌تر می‌شود. شاید همین موضوع باعث شد تا انویدیا دست به تولید نه چندان کنسول بازیِ نه چندان موفق شیلد بزند. حال این کمپانی قصد دارد قدرت پردازنده‌ی ساخت خود را در قالب یک تبلت جدید به نمایش در آورد.
آنطور که شایعه شده، تبلت انویدیا به بدنه آلومینومی خوش ساخت و با کیفیت مجهز خواهد شد. این تبلت از صفحه نمایش ۷.۹ اینچ با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، ۲ گیگابایت حافظه رم، دوربین ۷ مگاپیکسلی در پشت، دوربین ۴.۸ مگاپیکسلی در جلو، حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت، بلوتوت ۴، وای-فای و از همه مهم‌تر پردازنده‌ی Tegra K1 بهره می‌برد.
گفته می‌شود تبلت انویدیا از اندروید کیت‌کت استفاده خواهد کرد.
بدون شک انویدیا تلاش خواهد کرد تا از قدرت خود در بخش بازی‌ها بهره ببرد و شاید امکاناتی همچون استریم بازی از PC به تبلت را میسر کند.





منبع: زومیت

 
بالا پایین