Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

وجود چالش جدید تبلت‌های ویندوزی سایز کوچک

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی انواع تبلت
Konu Başlığı وجود چالش جدید تبلت‌های ویندوزی سایز کوچک
نویسنده موضوع DaniyaL
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan DaniyaL

DaniyaL

Wing To Fly
کـاربـر انجمــن
تاریخ ثبت‌نام
Feb 5, 2014
ارسالی‌ها
1,300
پسندها
1,877
امتیازها
113
محل سکونت
Rasht
دل نوشته
آدمها تو را نمی فهمند فقط ترجمه ات میکنند آن هم به زبان خودشان
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

وجود چالش جدید تبلت‌های ویندوزی سایز کوچک





  • [*=center]

    [*=center]

    [*=center]

    [*=center]

    [*=center]



با توجه به عدم استقبال کاربران آمریکایی از تبلت‌های ویندوزی کوچک، شرکت لنوو دیگر به فروش این محصول در آمریکا نمی‌پردازد، تصمیمی که پیش از این توسط سامسونگ هم به اجرا گذاشته شده بود.




این غول تولید کننده رایانه‌های شخصی در حال حاضر دو مدل تبلت ویندوزی 8 اینچی را تولید می‌کند که عبارتند از: تینک‌پد 8 و Miix 2.
سخنگوی شرکت لنوو در این مورد می‌گوید:
در حال حاضر شاهد رغبت مشتریان ساکن در آمریکای شمالی به تبلت‌های ویندوزی با سایز بزرگ هستیم و از بابت تقاضای مشتریان برای تینک‌پد 10 اینچ رضایت کامل داریم.
در شرایطی که تینک‌پد 8 اینچی با استقبال خوبی در برزیل، چین و ژاپن روبرو شده است، تقاضای کم این محصول در ایالات متحده آمریکا به این مفهوم است که دیگر این محصول در ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه نخواهد شد.
این اقدام لنوو بسیار مشابه اقدام سامسونگ در لغو فروش تبلت‌های ویندوز RT در ایالات متحده آمریکا است که با تقاضای پایینی از سوی بازار مواجه شده بودند. سامسونگ یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که از تولید تبلت‌های با ویندوز RT صرف‌نظر کرد و سایر شرکت‌ها هم کم کم از این اقدام سامسونگ پیروی کردند تا جایی که در حال حاضر تنها مایکروسافت است که با Surface 2 و لومیا 2520 پرچم ویندوز RT را برافراشته نگاه داشته است.
مایکروسافت امیدوار است که لنوو به الگویی برای سایر شرکت‌ها برای دست کشیدن از تولید تبلت‌های ویندوزی با سایز کوچک مبدل نشود. بخصوص در شرایط فعلی که مایکروسافت ویندوز را برای محصولات کمتر از 9 اینچ رایگان کرده است.
در حال حاضر توشیبا در نظر دارد تا اولین تبلت ویندوزی 7 اینچ را تا اواخر امسال به بازار عرضه نماید. اچ‌پی نیز برنامه‌ای برای عرضه یک تبلت ویندوزی کوچک به قیمت 99 دلار دارد.
مایکروسافت در تلاش است تا با ترکیب ویندوزفون و ویندوز RT این دو سیستم عامل را در قالب یک سیستم عامل به بازار عرضه کند و یک نسخه آفیس متناسب با قابلیت‌های لمسی را نیز به بازار عرضه نماید. شاید این اقدامات مایکروسافت بتواند روح تازه‌ای در کالبد تبلت‌های ویندوزی سایز کوچک بدمد.





منبع: زومیت

 
بالا پایین