Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

راه هایی برای دلبستگی بیشتر

اطلاعات موضوع

Kategori Adı روانشناسی زناشوئی
Konu Başlığı راه هایی برای دلبستگی بیشتر
نویسنده موضوع Mahya Khanoom
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Mahya Khanoom

Mahya Khanoom

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jul 9, 2014
ارسالی‌ها
107
پسندها
119
امتیازها
0
محل سکونت
زنجان سیتی
تخصص
یکمی ترجمه
دل نوشته
من و تــــــو یعـــــنی یه دنیـــــــا(MOSTAFA)
بهترین اخلاقم
مهربونو دلسوز
مدل گوشی
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

در دوران نامزدی هستید و فکر می کنید محبتی که می گویند بعد از ازدواج پدیدار می شود، هنوز به قدر کافی شکل نگرفته. دوست دارید به همسرتان نزدیک تر شوید و خودتان را به او ثابت کنید، می خواهید طوری در دل همسرتان و خانواده اش جا شوید که همین اول کاری، جا پای خود را محکم کنید. این مطلب را بخوانید و با روش هایی برای دلبسته تر کردن همسرتان به خود آشنا شوید.

بشنوید و سرزنش نکنید
نامزد شما باید مطمئن شود که درد دل کردن با شما هیچ خطری ندارد و هرچه بیشتر با شما گفتگو کند احساس نزدیکی، دل سپردگی و تعهد بیشتری خواهد کرد.

به خاطر خودش دوستش بدارید
محبتتان را به او نشان دهید و در این بین، حواستان را جمع کنید تا متوجه شود او را به خاطر خودش دوست دارید. نه پولش، نه صرفا چهره اش، نه موقعیت اجتماعی او یا هر چیز دیگری. درباره علایق،‌ احساسات و چیزهایی که از آنها بیزار است سوال کنید. بگذارید بداند برای خود او ارزش و اهمیت قائل هستید نه برای آنچه که می تواند ارایه دهد به این ترتیب او احساس می کند آدم خاصی است. اگر در موقعیت های سخت کنار او باشید متوجه می شود که او را بخاطر خودش می خواهید، نه آرامش خودتان.

ابراز علاقه کنید
سعی کنید طبیعی رفتار کنید و خودتان باشید و علاقه تان را پنهان نکنید. اگر همسر شما به سبکی از موسیقی علاقه دارد و از خوانندگانی نام می برد که تا بحال اسم آنها را نشیده اید تظاهر نکنید که این خوانندگان را می شناسید و به آنها علاقه دارید. بگذارید او بداند هیچ شناختی از این سبک موسیقی ندارید اگر خودتان هم به چیزی علاقه دارید بگویید رفتارهای طبیعی شما او را تشویق می کند که خودش باشد چرا که او یک آدم خاص است و شما هم یک جور دیگر خاص هستید. هرگز با دروغ گفتن خودتان را تحت فشار قرار ندهید نتیجه اینکه شما هر کدام برای خودتان یک انسان منحصر به فرد هستید.

حسادتش را برنیانگیزید
از برانگیختن حس حسادت او برای جلب علاقه اش نسبت به خودتان استفاده نکنید. مردها به دلیل همان صفات مردانه ای که دارند روی موضوع "وفاداری" حساسیت زیادی نشان می دهند. بیشتر مردان با وجود اینکه چیز دیگری می گویند نسبت به جاذبه و ظاهر خود احساس نا امنی می کنند. اگر همسرتان بداند که شما او را جذاب ترین مرد روی زمین می دانید و به او وفادار هستید متعهد تر خواهد بود. در مقابل او با دیگران خوش و بش نکنید حتی اگر خودش می خواهد درباره مسائل عاطفی و خواستگاران قبلی تان حرفی نزنید و با نقش بازی کردن و وادار کردن همسر آینده تان به تلاش برای بدست آوردن عشق شما او را شکنجه ندهید.

به اندازه فداکاری کنید
در دراز مدت بیش از حد خود گذشتگی نشان ندهید. شاید لازم باشد در دوران نامزدی، نشان دهید که به قدر کافی با گذشت هستید اما مراقب باشید این گذشت کردن، تبدیل به رویه همیشگی نشود. در غیر این صورت، چند سال بعد خواهید دید که از این که در زندگی مشترک به سهم و حق خود نرسیده اید عصبانی هستید یا افسرده شده اید یا عدالت در حق شما رعایت نشده است. مطیع محض بودن یک نفر و همیشه کوتاه آمدن به خاطر طرف مقابل، می تواند خیلی زود به شما حس بازندگی بدهد.

تنش زا نباشید
مردها همیشه هراس دارند که رابطه همسرشان با مادرشان شکر آب شود. درست مثل زن ها که نگران رابطه شوهرشان با پدر خود هستند. پس لازم است که از ایجاد تنش جلوگیری کنید. با خانواده همسرتان در نیفتید و همیشه و در همه حال جانب احترام را نگه دارید. ممکن است اوایل نامزدی یا ازدواج، خانواده همسرتان شناخت کافی از شما نداشته باشند و حرف و حدیث و سوء برداشت زیاد اتفاق بیفتد. در همه این موارد با بزرگواری و احترام رفتار کنید و به جای آنکه اجازه دهید حق تان پایمال شود، در نهایت محبت و آرامش سعی کنید موضوع را توضیح داده و اختلاف را حل کنید.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: mosTafa
بالا پایین