Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دانلود آموزش بازیابی عکس ها، تصاویر و یا فایل های حذف شده تصادفی شما

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات و آموزش ها
Konu Başlığı آموزش بازیابی عکس ها، تصاویر و یا فایل های حذف شده تصادفی شما
نویسنده موضوع eLOy
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan cr@wler

eLOy

مدیر کل انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 21, 2013
ارسالی‌ها
8,741
پسندها
14,844
امتیازها
113
سن
41
محل سکونت
TeHrAn
وب سایت
www.biya2forum.ir
تخصص
نقاشی و خوشنویسی
ماه تولد

اعتبار :





آموزش بازیابی عکس ها، تصاویر و یا فایل های حذف شده تصادفی شما







آیا تا کنون به طور تصادفی عکس موجود در دوربین ، درایو یواس بی ،رایانه شما یا هر جای دیگر حذف شده است؟ آنچه شما ممکن است ندانید این است که شما معمولا می توانید عکسها را بازگردانید حتی از حافظه دوربین خود.


ویندوز تلاش کرده تا با ارائه سطل بازیافت شما را از اشتباه غیر قابل جبران نجات دهد، که در آن فایل های حذف شده مدتی در آن باقی مانند تا اگر از تصمیمتان بازگشتید حسرت نخورید ، اما متاسفانه این قابلیت برای درایوهای یواس بی ،مانند فلش مموری،حافظه گوشی همراه یا دوربین دیجیتال و یا درایوهای اکسترنال کار نمی کند و حذف فایل یعنی از دست دادن آن اطلاعات.
خبر خوب ما برای شما این است که بااین روش همچنین می توانید عکس های حذف شده از روی دوربین رو هم برگردانید . این چیزی است که برای من هم رخ داده ، و باعث نوشتن این مقاله است.


بازگرداندن فایل یا عکس با استفاده از
Recuva




اولین نرم افزار که شما می بایست امتحان کنید Recuva نامیده می شود ، این نرم افزار فوق العاده آسان برای استفاده است، فقط هنگام نصب مطمئن شوید که ، که طور تصادفی نوار ابزار مسخره یاهو را که به دردمان نمی خورد نصب نکنید.









پس از نصب نرم افزار ، و اجتناب از نصب نوار ابزار یاهو ، وارد برنامه ویزارد Recuva شوید و بیایید شروع به برگرداندن فایلهایی که شما نباید حذف می کردید شویم.











گزینه اول در صفحه ویزارد در مورد این است که Recuva از شما می پرسد آیا به جستجوی نوع خاصی از فایلها بپردازد ، که می تواند صرفه جویی زیادی در زمان جستجو کند ، و پیدا کردن آنچه را که شما دنبال آن هستید را آسان تر کند.









بعد شما باید مشخص کنید که فایل حذف شده شما کجا بوده ، که به وضوح باید محلی را که فیلتان را حذف کرده اید به برنامه بدهید. از آنجا که فایلهای من از روی کارت SD دوربینم حذف شده بود، باید این محل رابه برنامه بری بازیابی اطلاعات می دادم.










درصفحه بعد از شما می پرسد که آیا می خواهید برنامه به انجام اسکن عمیق (Deep Scan)بپردازد. توصیه من این است که این گزینه را برای اولین اسکن برنامه انتخاب نکنید ، زیرا معمولا اسکن سریع برنامه می تواند فایل حذف شده را پیدا کند. شما همیشه می توانید به عقب برگشته و به برنامه دستور اجرای اسکن عمیق را بدهید(اگر فایلتان در اسکن سریع پیدا نشد)










و پس از شروع اسکن ، شما همه عکسهای حذف شده از درایو هارد دیسک، کارت حافظه ، کارت اس دی یا هر کجا که شما برای جستجو به برنامه داده اید را مشاهده خواهید کرد.برای من که به نظر می رسید آنچه در اقامتم در لاس وگاس اتفاق افتاده بود(عکس ها) بعد از اقامت تعدادی را اشتباهی پاک کرده بودم….











اگر تعداد زیادی از نتایج را به جای تک فایل خود مشاهده می کنید ، و شما دقیقا می دانید که چه زمانی فایل مورد نظر شما ایجاد شده یا آخرین تغییرات آن کی بوده است ، شما می توانید به صفحه نمایش پیشرفته (advanced view)بروید، که در آنجا شما می توانید توسط مرتب کردن نتایج بر اساس آخرین زمان تغییرات به فیل اصلی دست یابید. این می تواند کمکی باشد برای کمی سرعت بخشیدن به فرایند ، بنابراین شما لازم نیست تک تک نتایج را چک کنید تا به فایل اصلی برسید.









در این مرحله ، شما می توانید با راست کلیک بر روی هر نام فایل و انتخاب بازیابی(Recover) و سپس ذخیره فایل ها بر روی هارد دیسک تان مراحل بازیابی یک فایل را به اتمام رسانید. شگفت انگیز است!





بازگرداندن فایل یا عکس با استفاده از DiskDigger

اگر شانس آشنایی با Recuva را نداشته باشید ، شما همیشه می توانید از DiskDigger استفاده کنید که یکی دیگر از نرم افزار های بازیابی است. من هر دو این برنامه ها را بسیار کامل تست کردم ، و متوجه شدم که هیچ کدام از آنها همیشه فایلهای مشابه هم پیدا نمی کنند ، بنابراین بهتر است هر دوی این ابزار ها را همیشه با هم داشته باشید.



توجه داشته باشید که DiskDigger نیاز به نصب ندارد ، و که این ویژگی آن را ابزار بسیار خوبی برای حمل بر روی فلش مموری به عنوان یک ابزار احیا کننده سریع در مواقع اضطراری می سازد.
با انتخاب درایوی که شما می خواهید فایلتان را بازیابی کنید برنامه را شروع می کنیم…










حالا شما می توانید انتخاب کنید که آیا اسکن عمیق انجام شود، یا اسکن واقعا عمیق. درست مانند Recuva ، احتمالا گزینه اول را انتخاب می کنید. من نیز موفقیت خیلی بهتری با اسکن معمولی ، به جای اسکن خیلی عمیق در پیدا کردن فیل ها با این برنامه داشتم.









اگر شما گزینه اسکن عمیق تر را انتخاب کنید ، شما قادر خواهید بود که دقیقا نوع فایل های مورد نظر تان را انتخاب کنید، هر چند که دوباره باید اسکن معمولی را پس از این انتخاب استفاده کنید.









هنگامی که نتایج برای شما نمایش داده شد، شما می توانید با کلیک بر روی نتایج در سمت چپ ، پیش نمایش از نتایج را در سمت راست مشاهده نمایید.









شما می توانید یک یا چند فایل را انتخاب کنید را انتخاب کنید و فایل های انتخابی را به طور یکجا بازگردانید. خیلی س
اده است!

دانلود DiskDigger از dmitrybrant.com


دانلود Recuva از piriform.com





امیدوارم در بازیابی فایل های پاک شده تان موفق باشید! و به خاطر داشته باشید ، DiskDigger یک نرم افزار کاملا رایگان از نوع کمک به خیریه و از یک فرد خیر است… پس اگر این برامه به شما کمک کرد تا عکسی را که شما هرگز فکر نمی کنید دوباره آن را پس از خذف کردن ببینید مشاهده کنید، در صورت تمایل به کمک یک دو دلار به او فکر کنید!




منبع: howtogeek






 
بالا پایین