Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آلفا رومئو gtv کوپه: خودروی آینده

اطلاعات موضوع

Kategori Adı طراحی خودرو
Konu Başlığı آلفا رومئو gtv کوپه: خودروی آینده
نویسنده موضوع BlueBoy
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan BlueBoy

BlueBoy

کـاربـر ویــژه
کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Oct 16, 2013
ارسالی‌ها
458
پسندها
1,025
امتیازها
93

اعتبار :




امپراتوری فیات برای آلفا رومئو نقشه‌های زیادی دارد. گاهی آن را در اندازه‌های پورشه ترسیم می‌کند و گاهی رقابت با ب ام و را در سر می‌پروراند. با این وجود این خودرو هنوز اصالت ایتالیایی خود را به نمایش می‌گذارد.

اکنون صحبت از کوپه ای جدید با نام GTV است. مشتریان آمریکایی آلفارومئو، در برابر کوپه کوچک و تنگ 4C که یک خودروی دو نفره اسپرت روباز است، به دنبال مدلی بزرگ‌تر هستند. پیشنهاد آلفارومئو مدل GTV خواهد بود که اندازه ای بزرگ‌تر از 4C دارد و می‌تواند رقیبی برای ب ام و سری 4 کوپه و آئودی A5 کوپه باشد.

مطالعات روی کوپه GTV جدید به اواسط دهه 90 میلادی باز می‌گردد. بنابراین طراحی این خودرو هنوز نگاهی به گذشته دارد. اگر به خطوط جلوی خودرو دقت کنید، شباهت با مدل‌های فراری را نیز خواهید یافت. با این وجود امضای آلفا رومئو شامل هواکش‌های منحصربه‌فرد سپر و جلوپنجره مثلثی شکل، امکان هرگونه اشتباه را می‌گیرد.

به نظر می‌رسد که کوپه GTV یک خودروی 2+2 نفره باشد. فضای داخلی آن متفاوت از خودروهای آلمانی است و ترکیبی از 4C و جولیتا می‌باشد که از چرم، آلومینیوم و فیبر کربن تشکیل شده است. با این حال بعید است به سطح کیفی ژرمن‌ها نزدیک شود.

در زیر هود این خودرو دو گزینه می‌توان یافت. یکی موتور چهار سیلندر 1.75 لیتری با تزریق مستقیم سوخت و توربوشارژر و دیگری یک موتور شش سیلندر 3.0 لیتری با تنفس طبیعی برای علاقه‌مندان به صدای جذاب موتور. هر دو پیشرانه از یک گیربکس شش سرعته خودکار دوکلاچه TCT که نیرو را به چرخ‌های عقب منتفل می‌کند بهره می‌برند. نسبت تقسیم وزن این خودرو نیز بسیار ایده آل و 50/50 می‌باشد.

به نظر می‌رسد که کوپه‌های پر قدرت و مشهور زیادی در این کلاس برای رقابت حاضرند. علاوه بر ب ام و و آئودی، حتی لکسس نیز با مدل RC کوپه خود، تنوع این بخش را زیاد کرده است. اما مهم‌ترین بخش رقابت بین آلفارومئو GTV و رقبای آلمانی آن خواهد بود.





 
بالا پایین