Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

خداحافظی اتوئو با "شیرهای رام‌ناشدنی آفریقا"

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار ورزشی
Konu Başlığı خداحافظی اتوئو با \"شیرهای رام‌ناشدنی آفریقا\"
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

کاپیتان تیم ملی فوتبال کامرون پس از آن که بازوبند کاپیتانی از او گرفته شد برای همیشه از بازی‌های ملی خداحافظی کرد تا این گونه ناراحتی و خشم خود را از تصمیم وزرات ورزش کشورش نشان دهد.


وزارت ورزش کامرون به خاطر رفتارهای نامناسب ساموئل اتوئو، یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال این کشور بازوبند کاپیتانی را از او گرفت و همین مسئله باعث شد تا ستاره سابق بارسلونا برای همیشه از بازی‌های ملی خداحافظی کند.


اتوئو در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: دوست دارم به شما بگویم که دیگر نمی‌خواهم برای تیم ملی فوتبال کامرون بازی کنم. از همه آفریقایی‌ها تشکر می‌کنم. از تمام مردم کشورم که همواره از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. تیم ملی دیگر برای من تمام شد و خداحافظی خود را از این تیم اعلام می‌کنم.

فولکر فینکه، سرمربی آلمانی کامرون در فهرست جدید این تیم برای جام ملت‌های 2015 آفریقا اتوئو را دعوت نکرد. این بازیکن کامرونی در جام‌جهانی 2014 برزیل هم در ترکیب تیم ملی فوتبال کامرون به میدان رفت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند تا کامرون نتواند از مرحله گروهی صعود کند.

اتوئو یکی از سرشناس‌ترین و پرافتخارترین بازیکنان فوتبال کامرون به شمار می‌آید. او برای تیم‌های بارسلونا، اینتر، چلسی، آنژی ماخاچ‌کالا روسیه به میدان رفته است. این بازیکن کامرونی فصل گذشته در ترکیب چلسی به میدان رفت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت ژوزه مورینیو با جدایی او موافقت کرد. این بازیکن کامرونی به اورتون پیوسته است و در فصل جدید با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت. او در 116 بازی ملی 56 گل به ثمر رسانده است.
انتهای پیام
 
بالا پایین