Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آموزش Amin cp به صورت کامل

  • نویسنده موضوع eLOy
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دیگر موضوعات ویبولتین
Konu Başlığı آموزش Amin cp به صورت کامل
نویسنده موضوع eLOy
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan eLOy

eLOy

مدیر کل انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 21, 2013
ارسالی‌ها
8,741
پسندها
14,844
امتیازها
113
سن
41
محل سکونت
TeHrAn
وب سایت
www.biya2forum.ir
تخصص
نقاشی و خوشنویسی
ماه تولد

اعتبار :

بخش تنظمیات از چندین زیر مجموعه تشکیل شده اند که عبارتند از :

تنظیمات اصلی انجمن :

در این بخش تنظیمات مهم انجمن و همچنین تنظیمات هک ها قرار دارند .

نوع جست و جو :

نوع جستجو در انجمن را انتخاب می کنید که معمولا اگر تغییر داده نشود جستو در دیتابیس می باشد .

مدیریت مسیر ها ( تب های بالای انجمن ) :

در این بخش می توانید تب های بالای انجمن را اضافه یا ویرایش کنید و همچنین می توانید در تب هایی که وجود دارد یکی را به عنوان پیشفرض انتخاب کنید یعنی وقتی وارد انجمن
شدید به صورت پیشفرض اول آن ضفحه بیاید .

مدیریت تصویر تایید کننده :

در این بخش می توانید تصاویر تایید کننده یا پرسش و پاسخ برای موقع ثبت نام بزارید که اگر تصاویر تایید کننده را انتخاب کنید گزينه های تصویر تائید کننده فعال می شود
که می توانید تصویر تایید کننده را مدیریت کنید یعنی می توانید سخت و آسان کنید ، اگر پرسخ و پاسخ را انتخاب کنید یک گزینه ایجاد می شود که با کلیک روی آن می توانید می توانید سوال را ایجاد کنید و بعدا دکمه ذخیره را بزنید و حالا دکمه ایجاد پاسخ ایجاد شده است که با کلیک روی آن حالا می توانید برای سولاتون پاسخ تعیین کنید .

مدیریت Bookmark ها :

به وسیله این بخش می توانید Bookmark مورد علاقتون را ویرایش و اضافه کنید که برای ویبولتین چندین Bookmark به طور پیشفرض موجود می باشد .

اجرای فرایند آپگرید :

با اسفاده از این بخش می توانید ویبولتین خود را آپگرید کنید یعنی از نسخه ای قدیمی تر به آخرین نسخه آپدیت کنید .

----------------------------------------------------------
تنظمیات اصلی انجمن :


باز کردن / بستن انجمن : به وسیله این بخش از تنظیمات اصلی انجمن می توانید انجمن خود را باز و بسته کنید ، این بخش دارای دو گزینه است که اولی می توانید انجمن خود را به وسیلهآن باز و بسته کنید و گزینه دوم می توانید متن پیشفرض را به متن دلخواه خود تغییر دهید این متن وقتی انجمن را می بندید برای کاربران ظاهر می شود ، وقتی انجمن بسته است فقط ادمین سایت می تواند وارد سایت شود .


نام انجمن/ آدرس سایت/ ایمیل/ متن کپی رایت/ شماره تماس :

نام انجمن : نامی که می خواهید در تب مروگر نمایش داده شود و همینطور نامی که موتور های جستجو آن را ثبت کنند را در این بخش بنویسید .

آدرس انجمن : شما باید آدرس انجمتون را بدون ("/") در انتها وارد کنید مانند : www.vbiran.ir .

همیشه از آدرس انجمن به عنوان مسیر پایه استفاده شود : این بخش یعنی که همیشه از آدرس که در تب بالایی قرار دادید استفاده شود ؟ .

نمایش لینک انجمن ها در منو : اگر این بخش را روی بله بگذارید لینک انجمن شما در تمامی صفحات انجمن نمایش داده می شود .

نام صفحه اصلی سایت : نام صفحه اصلی سایت را وارد کنید یعنی اولین صفحه ای که وقتی وارد می شوید نمایش داده می شود مانند : صفحه اصلی / خانه / صفحه اول .

آدرس صفحه اصلی سایت : در این قسمت شما باید آدرس صفحه اصلی انجمن خود را وارد کنید این قسمت معمولا کسانی باید تغییر دهند که انجمنشان روی ساب دامین می باشد .

لینک تماس با ما : در این قسمت لینک صفحه تماس با ما را وارد می کنید که به طور پیشفرض روی sendmessage.php است این قسمت را در صورتی باید عوض کنید که نام این فایل را در هاست عوض کنید .

مجوز ارسال ایمیل از طریق تماس با ما توسط مهمان : این قسمت را اگر روی بله قرار دهید در صفحه تماس با ما هنگام ارسال پیام تصاویر تایید کننده قرار می گیرد که برای جلوگیری از
اسپم مفید می باشد .

تعیین عنوان های تماس با ما : در این قسمت شما میتوانید پیش فرض هایی را جهت عنوان تماس ها تعیین کنید تا در هنگام ارسال پیام یکی از عنوان های انتخابی توسط شما را فرستنده پیام انتخاب کند .

اجازه دادن برای ارسال موضوع با عنوان " دیگر " در صفحه ارتباط با ما : اگر این قسمت را روی بله بگذارید در صفحه تماس با ما یک گزینه با عنوان موضوع وجود خواهد داشت .

آدرس ایمیل مدیریت سایت : در این قسمت ایمیل مدیریت را وارد کنید و توجه داشته باشید که اگر قرار نگرید ایمیل قراموش شدن رمز عبور و ایمیل عضویت از طرف ارسال نخواهد شد .

ایمیل برقراری ارتباط با ما : در این قسمت ایمیلی که کاربران می خواهند با شما ارتباط داشته باشند را وارد کنید اگر این گزینه را خالی بزارید از ایمیل ادمین سایت استفاده می شود .

آدرس مخفی : در این بخش می توانید لینک تایپک یا پست یا هر لینکی که می خواهید مخفی باشد و توسط کاربران مشاهده نشود را وارد کنید .

متن کپی رایت : در این قسمت متن کپی رایتی که می خواهید در انتهای فوتر نمایش داده شود را وارد کنید .

تنظیمات عمومی :

کلمات کلیدی : در این قسمت کلمات کلیدی انجمنتان حداکثر تا 70 کاراکتر وارد کنید برای مثال برای یک انجمن ویبولتین حتما باید اسم پشتیبانی ویبولتین ذکر شود .

توضیحات کلیدی : در این قسمت باید توضیحات کلی درباره فعالیت انجمنتون رو بنویسید انتخاب صحیح کلمات تاثیر زیادی در سئو سایت دارد .

منو مراجعه سریع انجمن ها : اگر این قسمت را روی بله بزارید در انتها هر تایپک می توان به دیگر بخش های انجمن مراجعه کرد .

تعداد صفحات یک تاپیک چند صفحه ای برای نمایش درصفحه انجمن : اگر موضوعی در انجمن شما دارای چندین صفحه باشد از این قسمت می توانید تعداد صفحاتی که جلوی موضوع نمایش داده می شود را وارد کنید .

تعداد صفحات برای مراجعه سریع بین صفحات موضوع : اگر موضوعی دارای چندین صفحه باشد از این قسمت می تواتنید تعداد صفحات بین آنها را ایجاد کنید مثلا 10 50 100 .

جلوگیری از تکرار ورود های اشتباه : اگر این قسمت را روی بله بزارید کاربر پس از 5 بار وارد کردن پسورد اشتباه به مدت 15 دقیقه نمی توند وارد انجمن شود .

نمایش گروه های مدیران : اگر این قسمت را روی بله بزارید در قسمت صفحه مدیران ، مدیران برای هم کاربران قابل نمایش خواهند بود .

لیست سفید مجوز ارسال پست : اگر انجمنتون چندین دامین دارد در این صفحه وارد کنید تا پست ها در همه دامین ها قابل نمایش باشند .

نشانه گذاری تاپیک / انجمن خوانده شده : در این قسمت می توانید نحوه علامت گذاری تاپیک / انجمن را مشخص کنید .

محدودیت علامت گذاری تاپیک / انجمن خوانده شده : در این قسمت می توانید روز هایی که انجمن خوانده شده نگهداری شود را مشخص کنید .

از کار انداختن خصوصیات AJAX : سیستم AJAX از جاوا اسکریپت و امکانات جدید مروگرها برای اضافه کردن اطلاعات به صفحات بدون بارگذاری مجدد استفاده می کند مثل ارسال پست توسط پاسخ سریع یا ویرایش موضوع یک تاپیک و اگر غیرفعال کنید این خصوصیات هم غیر فعال می شوند .

فعال کردن تایید مدیران داخلی : اگر این گزینه رو بله بزارید مدیران کاراهای مدیریتشون پس از تایید ادمین اعمال می شوند .


تنظیمات سرور و بهینه سازی سیستم: گاهی اوقات کاربران نمیتوانند آواتار آپلود کنند، شما باید به این بخش برید و "فعال کردن آپلود در حالت Safe Mode سرور "را روی خیر قرار دهید.



استایل ها و قالب ها: این بخش به شما کمک میکند که دراستایل تغییر ایجاد کنید، استایل اضافه کنید و استایل نصب کنید.
زبان ها و لغات: این بخش به شما کمک میکند که کلمات انگلیسی را به فارسی تغییر دهید و یا فارسی ساز نصب کنید.
راهنما: راهنما جاییست که شما نحوه کار با انجمن رو به کاربرانتون آموزش میدین.

اطلاع رسانی: اطلاع رسانی در قسمت پایین فوتر قرار میگیرد و عموما شامل لینک تاپیک مهمیست.
اطلاعیه: در تالارها منتشر میشود و معمولا قوانین یک تالار در آن نوشته میشود.
انجمن ها و مدیریت: با استفاده از این بخش میتوانید انجمن ایجاد کنید، دسترسی تعیین کنید و... .




 
بالا پایین