Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

یک نماینده مجلس: حب و بغض‌هایی نسبت به دولت وجود ندارد

  • نویسنده موضوع Ops
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار سیاسی
Konu Başlığı یک نماینده مجلس: حب و بغض‌هایی نسبت به دولت وجود ندارد
نویسنده موضوع Ops
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ops

Ops

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jan 24, 2014
ارسالی‌ها
10,600
پسندها
3,164
امتیازها
113
محل سکونت
AhWaZ
تخصص
SheYtOni
دل نوشته
:)
بهترین اخلاقم
MehRabOni
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

نماینده شهر بابک گفت: به جز در موضوع عزل و نصب‌ها و پرونده هسته‌یی باید بگویم که حب و بغضی از سوی برخی جریان‌های سیاسی نسبت به دولت وجود ندارد؛ البته آنچه که در حوزه‌های فرهنگ و اقتصاد توسط منتقدان بیان می‌شود حقایق جاری کشور است.

حسین فتاحی گفت: صرف نظر از گرایش سیاسی باید بگویم که به جز عزل و نصب‌ها و پرونده‌ی هسته‌یی حب و بغضی نسبت به دولت وجود ندارد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه رفتار دولتمردان باید به نحوی باشد که مجلس بتواند از دولت یازدهم حمایت کند گفت: مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته همواره بر مرزبندی مسئولان و جریانهای سیاسی با فتنه تاکید داشتند، اما مشاهده می‌شود که دولت یازدهم مرزبندی جدی با فتنه‌گران ندارد. اگرچه برای حفظ مصالح نظام از برخی از نظرات عدول می‌کنیم، ولی در حوزه‌های مبنایی و عقیدتی اختلافات به قوت خود باقیست.
وی ادامه داد: حوزه فرهنگی باید از سوی قوای سه گانه رصد شود، ولی مسئول صیانت از فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی کشور، وزارت ارشاد است؛ مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید قانون اساسی و فرامین مقام معظم رهبری را به صورت کامل مورد توجه قرار دهند. حل مسائل فرهنگی کشور باید جزء دغدغه‌های مسئولان این وزارت‌خانه‌ها باشد. مدیران وزارت ارشاد باید با هوشیاری هر چه تمام‌تر ترفندهای پیچیده‌ی دشمنان در حوزه‌ی فضای مجازی بر شبکه‌های ماهواره‌ای را شناسایی و به شیوه‌ی مناسب کنترل کند.
نماینده مردم شهر بابک اختلاف را موجب ضربه به کشور دانست و افزود: هر چند که اختلاف نظر از اساس موجب ضربه به کشور می‌شود ولی نمی‌توان مرزبندی‌ها بین برخی از عملکردها و نگرش‌ها را از بین برد. برخی از مسئولان به مرزبندی مورد نظر مقام معظم رهبری با فتنه گران پایبند نیستند و این خود موجب اختلاف جریان‌های سیاسی و مسئولان در سطوح مختلف حاکمیتی است.
فتاحی لوایح دولت انتخاب وزراء و رای مجلس به بودجه 92 دولت یازدهم را از مکانیزم‌های حمایتی نمایندگان مجلس نهم از دولت یازدهم برشمرد و افزود: از دولت حمایت می‌کنیم به شرط آن که دولت نیز به مسائل اساسی و نگرانی‌های نمایندگان نیز توجه داشته باشد. بدون نظر سیاسی می‌گویم که حب و بغض در ارتباط با دولت رنگ چندانی ندارد.
انتهای پیام
 
بالا پایین