Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

افغانستان مرکز تجارت برق منطقه‎ می شود !

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش مهندسی برق
Konu Başlığı افغانستان مرکز تجارت برق منطقه‎ می شود !
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

رئیس جمهور افغانستان با اشاره به اینکه افغانستان منابع آبی خوبی نسبت به اکثر کشورهای منطقه دارد، اعلام کرد: این کشور مرکز تجارت انرژی برق در منطقه خواهد شد. وی برق تولید شده از آب را کم‌هزینه اعلام نمود و بر رفع نیازمندی‎های افغانستان و سایر کشورها از این منبع تأکید کرد.

دفتر مطبوعاتی کاخ ریاست جمهوری افغانستان امروز با انتشار اطلاعیه‎ای اعلام کرد: «محمد اشرف‎غنی» رئیس جمهور این کشور در یکی از دانشگاه‌های چین اعلام کرد: افغانستان نیاز چین به مواد خام را تأمین خواهد کرد.

وی افزود: کابل و پکن باید روابط تجارتی و اقتصادی خود را گسترش دهند و هر 2 کشور باید همکاری استراتژیک اقتصادی داشته باشند.

اشرف‌غنی تصریح کرد: چین همانند کارگاهی است که نیازمند مواد خام است و افغانستان نیز سرشار از مواد خام و مورد نیاز این کشور است، پس دولت کابل متعهد به همکاری در این خصوص است.

افغانستان مرکز تجارت برق منطقه‎ای

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افغانستان منابع آبی خوبی نسبت به اکثر کشورهای منطقه دارد، اعلام کرد: این کشور مرکز تجارت انرژی برق در منطقه خواهد شد.

رئیس جمهور افغانستان برق تولید شده از آب را کم‌هزینه اعلام نمود و بر رفع نیازمندی‎های افغانستان و سایر کشورها از این منبع تأکید کرد.

هدف اصلی کابل اتصال ملت‎ها است

اشرف‎غنی در این سخنرانی با اشاره به موقعیت استراتژیک افغانستان اعلام کرد: این کشور می‎تواند نقطه اتصال تمام ملت‎های دنیا باشد.

رئیس جمهور افغانستان، گفت: گسترش و استحکام روابط با کشورهای منطقه و آسیا بیانگر یکپارچگی آسیا است اما این یکپارچگی علیه جهان نیست، بلکه برای پیشرفت بخشی از جهان است.

وی در پایان سخنرانی خود با اشاره به اینکه افغانستان دارای منابع فلزاتی از قبیل مس و آهن است، اظهار داشت: دولت کابل در نظر دارد تا 10 سال آینده به بزرگترین صادر کننده مس و آهن تبدیل شود.

رئیس جمهور افغانستان 2 روز پیش در یک سفر 4 روز عازم چین شده و پس از دیدار با «شی جین پینگ» رئیس جمهور آن کشور 4 توفق‎نامه در عرصه‎های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و آموزشی با این کشور امضا نمود.
منبع: فارس
 
بالا پایین