Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مشخصات گوشی سونی Xperia E1

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تازه های دنیای موبایل
Konu Başlığı مشخصات گوشی سونی Xperia E1
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

طراحی و ابعاد
Xperia E1 dual دارای صفحه نمایش 4 اینچی با کیفیتی برابر 800×480 پیکسل دارد و در هر اینچ آن 233 پیکسل قرار گرفته و تصاویر آن رضایت بخش است.
شیشه نمایشگر ضدخش می باشد.
سونی در این گوشی رابط کاربری Timescape قرار داده بنابراین کار با گوشی را بسیار ساده کرده و همانند سایر گوشی های سونی دسترسی به منو با همان شکل و شمایل قبلی و با کشیدن دست به سمت راست یا چپ نمایشگر ممکن می شود.

دوربین
گوشی E1 دوربین پیشرفته ای ندارد. دوربین در این گوشی فقط 15/3 مگاپیکسلی است و می توان تصاویری با کیفیت 2048×1536 پیکسل ثبت کرد. با این وجود دوربین امکانات ویژه ای دارد. سونی امکان تشخیص لبخند و چهر را روی گوشی قرار داده و نیز می توان با قابلیت HDR عکاسی کرد و از سوی دیگر امکان عکسبرداری پانوراما و لرزشگیر دارد.

پردازنده و سیستم عامل

سونی روی گوشی E1 Dual پردازنده دو هسته ای MSM8210 Snapdragon 200 با قدرت 2/1 گیگاهرتز قرار داده و از پردازشگر گرافیکی Aderno 302 بهره برده است. سرعت دستگاه رضایت بخش است زیرا قرار نیست کاربر با این گوشی کار خاصی یا بازی حرفه ای انجام دهد.
سیستم عامل گوشی هم نسخه 4.3 Jelly Bean است که امکان ارتقا به نسخه های بالاتر را دارد.

حافظه
چهار گیگابایت حافظه داخلی و 512 مگابایت RAM برای یک گوشی رده متوسط مناسب به نظر می رسد، با این حال سونی امکان ارتقای حافظه را با کارت microSD روی گوشی E1 Dual فراهم کرده است.

نقاط ضعف

گوشی E1 Dual با اینکه قیمت مناسب و امکانات خوبی دارد، اما نمی توان نقاط ضعف آن را نادیده گرفت. مدت زمان زیادی طول می کشد تا گوشی به طور کامل شارژ شود و از سوی دیگر صدای گوشی کیفیت بالایی ندارد. همچنین کیفیت عکاسی با دوربین این گوشی خیلی رضایت بخش نیست و از سوی دیگر کیفیت تصاویر ویدیویی ضعیف است.
 
بالا پایین