Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پروازهای شبانه فرودگاه مهر آباد تعطیل شد/ ایلخانی: می خواهیم مردم آرامش داشته باشند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار استانها
Konu Başlığı پروازهای شبانه فرودگاه مهر آباد تعطیل شد\/ ایلخانی: می خواهیم مردم آرامش داشته باشند
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :

[h=1][/h] مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: از ابتدای آذرماه پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد تهران از ساعت 24 تا پنج بامداد انجام نمی‌شود.
به نقل از روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور‌ محمدعلی ایلخانی گفت: براساس وعده‌ای که به مردم‌ تهران داده شده بود‌ از ابتدای آذرماه پروازهای شبانه فرودگاه مهرآباد تهران از ساعت 24 تا پنج بامداد انجام نمی‌شود که با این کار‌ ‌مردم منطقه به‌ ویژه منطقه تهرانسر آرامش بیشتری در مدت استراحت شبانه خواهند داشت.
او با اشاره به انجام پروازهای اورژانسی و آمبولانس‌های هوایی در زمان تعطیلی پروازهای شبانه در فرودگاه مهرآباد، گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با شرکت‌های هواپیمایی، پروازهای شبانه تمامی این شرکت‌ها در دیگر ساعات روز توزیع شده‌‌ است.
مدیرعامل‌ شرکت فرودگاه‌های کشور تأکید کرد؛ تعطیلی پروازهای شبانه مهرآباد به‌ معنای تعطیلی این فرودگاه نیست بلکه این فرودگاه همچون گذشته به‌ صورت 24 ساعته عملیاتی خواهد بود و از این مدت برای بهسازی فرودگاه و انجام خدمات مربوط به ترمینال بهره خواهیم برد.
ایلخانی همچنین با اشاره به توافق‌های به‌دست آمده از سوی شرکت فرودگاه‌های کشور با نیروهای مسلح در چهار ماه گذشته، از ایجاد راه‌های هوایی جدید به طول 4 هزار کیلومتر در آسمان کشور‌ خبر داد و گفت: افزایش ایمنی در حمل‌ونقل هوایی به‌ویژه در پروازهای عبوری، از جمله اهداف این برنامه است.
ایلخانی همچنین به افزایش 27.5 درصدی پروازهای عبوری از آسمان ایران در هفت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: این موضوع براساس تقاضای شرکت‌های هواپیمایی منطقه‌‌ای، بین‌المللی و همچنین سازمان‌های جهانی صورت گرفته است که از جمله دلایل این افزایش تقاضا می‌توان به وجود امنیت و ایمنی پایدار در فضای ایران اشاره کرد‌
به گفته وی به ‌طور میانگین روزانه 900 پرواز عبوری از فضای کشورمان استفاده می‌کنند.
 
بالا پایین