Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دانش ارتباطات تلفن همراه

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ارتباطات و تلفن
Konu Başlığı دانش ارتباطات تلفن همراه
نویسنده موضوع ♔ŠĦДĦДB♔
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ♔ŠĦДĦДB♔

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

با توجه به ظهور تکنولوژی های جدید رسانه ای از جمله " تلفن همراه "و جنبه های جامعه شناختی این وسیله ارتباطی ، اثرات تلفن همراه بر جامعه و افراد ، رویکردهای رسانه ای و ارتباطی آن را مورد مطالعه ، تحقیق و پژوهش قرار داده تا در اختیار دوست داران علم قرار دهیم.
 

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

چگونه به فضای خصوصی شما سر می زنند

هر روز اطلاعات بسیار زیادی در وب منتشر می*شود. بسیاری از این اطلاعات مطالبی است که به صورت عمومی در وب منتشر شده و در اختیار همه قرار دارد اما برخی دیگر از این اطلاعات٬ خصوصی است و به صورت خصوصی هم منتشر شده است. با پیشرفت فن*آوری و استفاده*های جدید از فضای اینترنت هر روز کاربران تشویق به انتشار اطلاعات بیشتری از خود در این فضا می*شوند.

استفاده از اطلاعات عمومی منتشر شده توسط کاربران وب برای شناختن آنها بحثی است که به سادگی امکان*پذیر است. کافی است مطالبی را که در رسانه*های اجتماعی منتشر کرده است را مطالعه کنید تا از علایق کاربر مطلع شوید. اگر بدانید که کسی همیشه در حال مطالعه درباره شما است و سعی دارد شما را با استفاده از این روش بهتر بشناسد چه می*کنید؟ آیا باز هم از رسانه*های اجتماعی استفاده می*کنید؟

پا را از این هم فراتر می*نهیم. اگر بدانید که ارتباطات شخصی شما هم مورد مطالعه قرار گرفته و توسط فن*آوری*های پیش*رفته مورد بررسی و مطالعه قرار می*گیرد چه می*کنید؟ در ادامه به ۴ روش پیشرفته*ای اشاره می*کنیم که دولت آمریکا از آنها برای بررسی اطلاعات خصوصی منتشر شده در وب استفاده می*کند. این نوشته برگرفته از مقاله*ای است که در یاهو منتشر شده است.


ادامه مطلب
+ نوشته شده توسط محمد حسین فیروزی در پنجشنبه 28 اردیبهشت1391 و ساعت | نظر بدهید
 

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

به نظر می رسد در انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 در آمریکا تلفن های همراه در جهت تبلیغات به نفع کاندیداهای مختلف نقش اساسی بر عهده بگیرند.
به گزارش فارس به نقل از کامپیوترورلد، در کنار تلفن های همراه شبکه های اجتماعی هم مانند سابق به نقش آفرینی خود ادامه خواهند داد، اما رشد سریع استفاده از گوشی های هوشمند در دو سال اخیر در آمریکا باعث شده تا تمامی نامزدها امکانات و قدرت این پدیده مدرن را کاملا جدی بگیرند.

بسیاری از نامزدهای جمهوری خواه وب سایت های خود را به گونه ای طراحی کرده اند که بر روی تبلت ها و گوشی های هوشمند به سادگی قابل مشاهده باشند، طراحی رابط کاربری سهل الوصول و حتی app ها وبرنامه های هوشمند سازگار با گوشی ها و تبلت ها هم در دستور کار برخی نامزدهای جمهوری خواه قرار گرفته است، اما سازمان دهندگان پیکار تبلیغاتی اوباما هنوز در همان حال و هوای گذشته هستند و بیشتر بر روی رایانه های شخصی و شبکه های اجتماعی متمرکز شده اند.

ارسال پیامک های تبلیغاتی هم یکی دیگر از نکات مورد توجه نامزدهای جمهوری خواه و شخص اوباماست که البته استفاده بیش از حد از آن در مواردی مورد اعتراض کاربران قرار گرفته است.
همچنین چند برنامه هم در این زمینه برای تبلیغات در مورد کاندیداها در App Store شرکت اپل و Android Market شرکت گوگل قرار گرفته*اند.

+ نوشته شده توسط محمد حسین فیروزی در پنجشنبه 15 دی1390 و ساعت | نظر بدهید
با پیامک بیشتر دروغ می گوییم
برای برقراری ارتباط با ديگران چه راهی را ترجیح میدهید؟ ملاقات حضوری، گفتگوی تلفنی، ويديو چت و يا ارسال پيام های متنی مانند اس ام اس؟ یک مطالعه و بررسی نشان می دهد که افراد در برقراری ارتباط با ديگران از طريق ارسال پيام های متنی مانند اس ام اس نسبت به ديگر راه ها، راحت تر دروغ می گویند.
این بررسی بر روی یک جامعه آماری که شامل 140 دانش آموز بود، صورت گرفت. افراد به گروه های دو نفره تقسيم شدند و از آنها خواسته شد تا با يکديگر معامله ای انجام بدهند. در هر گروه يک دانش آموز نقش دلال فروش سهام يک شرکت را بازی می کرد. به او گفته شده بود سهامی که در اختیار دارد طی یک هفته آینده ۵۰ درصد ارزش اش را از دست خواهد داد و او می بایست فرد مقابل اش را راضی به خرید آن سهام بکند. این افراد با روش های ارتباطی مختلفی با یکدیگر در ارتباط بودند و در این بررسی تمام ارتباطات آنها بررسی می شد.
نتیجه بررسی نشان داد زمانی که فروشندگان سهام از پیامک برای فروش سهام استفاده می کردند بیشتر در مورد سهام و ارزش آنها به خریدار دروغ می گفتند. در حالی که در صورتی که فروش سهام به صورت چهره به چهره یا حتی تلفنی صورت می گرفت، نتایج کاملا تغییر می کرد و افراد کمتر به دروغ متوسل می شدند.
 

♔ŠĦДĦДB♔

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Aug 2, 2013
ارسالی‌ها
5,570
پسندها
1,239
امتیازها
113
محل سکونت
اهواز
تخصص
چت كردن
دل نوشته
زندگي هميشه برخلاف ارزوهايم گذشت.....
بهترین اخلاقم
زودرنج

اعتبار :

همشهری : ایران از نظر شاخص اشتراک تلفن همراه در میان 142کشور جهان در رده 85 قرار گرفته است.
ضریب نفوذ مشترکان تلفن همراه در ایران نیز 91.2 اعلام شده که با احتساب جمعیت 75.1 میلیون نفری ایران و در نظر گرفتن شاخص فوق می*توان نتیجه گرفت که هم*اکنون بیش از 68 میلیون اشتراک تلفن همراه در ایران وجود دارد، همچنین ایران در منطقه خاورمیانه در رده نهم قرار گرفته است.جایگاه هشتادوپنجم در دنیا و جایگاه نهم در منطقه، با توجه به پیشرفت فناوری*های مخابراتی و ارتباطاتی، رتبه چندان خوبی برای کشورمان به شمار نمی*رود؛ به ویژه اینکه بر اساس سند چشم*انداز، ایران باید در افق 1404 در جایگاه اول منطقه بایستد.

در روزهای اخیر، مناقشاتی بر سر عملکرد اپراتور دوم تلفن همراه و میزان توسعه سرویس*های آن مطرح شده، اما آنچه باید به آن توجه کرد میزان نیاز کشور به خطوط ارتباطی و توسعه فناوری*های پیشرفته ارتباطی بر بستر نسل*های جدید تلفن همراه است. امروزه بخش عمده*ای از خدمات تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیک با استفاده از سرویس*های ارتباطی پیشرفته تلفن*همراه صورت می*گیرد. بدون توسعه این زیرساخت*ها، سایر بخش*ها هم به تحرک واداشته نمی*شود، کمااینکه بدون شروع فعالیت اپراتوردوم، اپراتور دولتی هرگز به فکر توسعه خدمات خود نمی*افتاد. همیشه رقابت می*تواند به*عنوان عنصری سازنده به نفع مردم تمام شود.

هر تصمیم یا اقدامی که منجر به ایجاد وضعیت انحصاری در ارائه خدمات و توسعه فناوری*های پیشرفته تلفن همراه مانند** ام**ام*اس، جی*پی*آر*اس و سایر خدمات ارتباطات راه دور توسط اپراتورها شود برخلاف روند توسعه و پیشرفت کشور تلقی می*شود.به*نظر می*رسد دولت به*رغم اقدامات انجام شده طی سالیان اخیر، بی*میل به بازگرداندن روند انحصاری گذشته در این عرصه نیست و زمزمه*های این امر را می*توان در رقابت ناعادلانه شرکت مخابرات ایران در برابرآی*اس*پی*ها در واگذاری خطوط اینترنت پرسرعت شنید. با وجود*این باید دانست تنها راه توسعه فناوری*های ارتباطی، از مسیر تقویت بخش مردمی و خصوصی می*گذرد و تنها با اتکا به این توان است که می*توان امید داشت جایگاه ترسیم شده برای ایران در برنامه*های بلندمدت تحصیل شود.
 
بالا پایین