Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دانش آموزان یک مدرسه، برای همدردی با معلم خود، موهایشان را تراشیدند

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سرطان
Konu Başlığı دانش آموزان یک مدرسه، برای همدردی با معلم خود، موهایشان را تراشیدند
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :


[h=1][/h] دانش آموزان مدرسه آیت الله معصومی شهر همدان با هدف همدردی با ˈمحمدرضا قادریˈ معلم ورزش و قهرمانان دوچرخه سواری آسیا موهای سر خود را تراشیدند.
رییس هیات دوچرخه سواری استان همدان گفت: امروز در اقدامی خودجوش300 دانش آموز دبستان آیت الله معصومی همدان همگی با سرهای تراشیده در مدرسه حاضر شدند.
ˈعلی ثقفیˈ گفت: بچه های این مدرسه که معلم خود را به مانند پدر دوست دارند با این اقدام نشان دادند هرگز معلمانشان را که برای موفقیت آنان تلاش می کنند، فراموش نخواهند شد.
او گفت: تلاش ما بر این است که امید را به زندگی این قهرمان بازگردانیم و این فعالیت نیز کاملا خودجوش بود و دانش آموزان از روی محبتی که به معلم خود داشته اند سرهای خود را تراشیده اند.
او گفت: برای مراسم امروز که از ساعت هشت صبح در دبستان آیت الله معصومی برگزار شد، مسوولان آموزش و پرورش ، اداره کل ورزش و جوانان، بسیج ورزشکاران، شورای اسلامی شهر و جمعی از خانواده دوچرخه سواری حضور یافتند.
ثقفی با بیان این که هدف ما روحیه دادن به این معلم و قهرمان سرشناس دوچرخه سواری کشور است، گفت: خوشحالم از اینکه با این حرکت هرچند کوچک توانستیم روحیه این قهرمان ارزنده را تقویت کرده و وی را به فعالیت بیشتر در آموزش و پرورش تشویق کنیم.
محمدرضا قادری ساکن یکی از محله های قدیمی همدان و دوچرخه سواری است که قهرمانی آسیا را در ویترین افتخارات خود جا داده و این روزها با سرطان ریه دست و پنجه نرم می کند.
 
بالا پایین