Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

عیادت شبانه وزیر از قربانی اسیدپاشی/ تشریح روند درمان سهیلا جورکش

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار پزشکی
Konu Başlığı عیادت شبانه وزیر از قربانی اسیدپاشی\/ تشریح روند درمان سهیلا جورکش
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ستاره

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :


[h=1][/h] سید حسن هاشمی شنبه شب با حضور در بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی، ضمن عیادت از قربانی اسیدپاشی در اصفهان، از نزدیک در جریان روند درمانی این مصدوم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، وزیر بهداشت در حاشیه عیادت از قربانی اسید پاشی و معاینه او، به تشریح روند درمانی مصدوم پرداخت و گفت: تاكنون تعداد زیادی عمل جراحی بر روی چشم و پوست مصدوم انجام شده و تمام تلاش ها برای حفظ چشم بود. چون قرنیه هر دوچشم دچار سوراخ شدگی شده بود و بخش عمده استحکامات چشم هم آسیب دیده بود.

اوبا تاکید بر تلاش تیم پزشکی برای حفظ چشم، گفت: در حال حاضر وضعیت مصدوم خوب است اما احتیاج به عمل های بعدی دارد.

هاشمی با اعلام اینکه چشم مصدوم نور و حرکت دست را تشخیص می دهد، ادامه داد: این نشان می دهد که عصب چشم سالم است و بایستی عمل های بعدی انجام شود و اگر مشکلی پیش نیاید، پیوند قرنیه است كه حداقل بین 3 تا 6 ماه بعد انجام می شود.

وزیر بهداشت در پاسخ به این سئوال که آیا شخص آقای رئیس جمهور شما را پیگیر وضعیت قربانی اسیدپاشی کرده اند، گفت: آقای رئیس جمهور ما را مامور کرده اند برای همه مردم ایران خدمات سلامت را با كيفيت مطلوب مهيا كنيم و این جزو وظیفه ماست و باید انجام بدهیم. البته این موضوع ابعاد ديگري نيز دارد و نباید رها شود كه كار در جهت ارتقای فرهنگی جامعه است تا از این رفتارهای نابهنجار که زیبنده مردم ایران نیست پیشگیری کند.
او تاکید کرد: در یکی دو دهه گذشته مواردی از این قبیل داشته ایم که آسیب های جدی دیده اند و قربانياني بودند كه بینایی خودشان را از دست داده اند. نباید اجازه بدهیم چنین اتفاقاتی در جامعه رخ بدهد.
هاشمی با اظهارتاسف از اینکه دومین علت مرگ و میر ناشی ازحوادث در کشورمان مربوط به نزاع و خشونت و درگیری است، تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم که برای همیشه چنین حوادثی از جامعه ما رخت بر بندد.

وزیر بهداشت در ارتباط با موارد دیگری از حوادث اسید پاشی بعد از حادثه اصفهان، گفت: مواردی بوده است که به من گزارش داده اند و بیشتر شخصی و خانوادگی بوده است.

او در خصوص وضعیت شناسایی و دستگیری عاملان اسیدپاشی، افزود: من می دانم که وزیر کشور مکرر پیگیر هستند.

هاشمی همچنین از تقبل هزینه های درمانی مصدوم اسیدپاشی توسط دولت خبر داد و گفت: حتی اگر نیاز باشد، برای ادامه روند درمان به خارج از کشور بروند، هزینه ها تامین خواهد شد. اما، آنچه مسلم است فعلا نیازی به اعزام نیست.

سهیلا جورکش دختر 27 ساله ای است که سه ماه قبل در اصفهان و به هنگام بازگشت به منزل مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفت.
 

ستاره

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 2, 2013
ارسالی‌ها
540
پسندها
666
امتیازها
0
مدل گوشی
سیم کارت
برند گوشی
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

اخرش نفهميديم عاملان اسيد پاشي رو دستگير كردن يا نه؟
 
بالا پایین