Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تا آخر 2015 منتظر این موبایل‌ها باشید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خرید و فروش گوشی
Konu Başlığı تا آخر 2015 منتظر این موبایل‌ها باشید
نویسنده موضوع پــــــــــرستو
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پــــــــــرستو

پــــــــــرستو

مــدیـر بـازنشـسـتـه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
824
پسندها
1,491
امتیازها
93
محل سکونت
شیراز
تخصص
ضــــد حال زدن , رک گویی
دل نوشته
قلــبها دریچه نفوذند انکــس که صادقانه نفوذ کند پایدارترین مهمان دل استـ
مدل گوشی
سیم کارت

اعتبار :

[h=1][/h]اگرچه موبایل‌های سال 2014 با ویژگی‌های منحصر به فردشان توانستند نظر بسیاری را جلب کنند، اما باید دانست صنعت موبایل به همین دستاوردها بسنده نمی‌کند، بنابراین باید در سال 2015 میلادی منتظر خلاقیت‌های بیشتری از سوی شرکت‌های بزرگ موبایل‌سازی باشید.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نکسوس 6، گلکسی نوت 4، گلکسی S5 سامسونگ، ال جی G3، اکسپریا، Z3، اچ تی سی وان M8 و آیفون 6 از جمله بهترین مدل‌های موبایل در سال 2014 میلادی بودند، اما چه مدل‌هایی قرار است در سال 2015 طرفداران تلفن‌های هوشمند را هیجان‌زده کنند؟
وب سایت pcadvisor، لیستی از 19 تلفن‌همراه برتر که قرار است در سال 2015 به بازار عرضه شوند را تهیه کرده است.
*** گلکسی S6:
اگر طرفدار موبایل‌های سامسونگ باشید و البته علاقه‌ای نیز به خرید تبلت نداشته باشید، این موبایل می‌تواند گزینه مناسبی باشد. به نظر می‌رسد این مدل صفحه نمایش quad-HD داشته و همچنین مانند Touch ID در تلفن‌های اپل قابلیت اسکن کردن اثرانگشت نیز در آن طراحی شده باشد.
این موبایل قرار است تا اول مارس 2015 به بازار عرضه شود.
گلکسی Edge نیز از دیگر مدل‌های سامسونگی قرار است در همین تاریخ رونمایی شود و البته مدل کوچکتر Galaxy S6 با نام گلکسی S6 مینی کمی پس از مدل اصلی آن در اواخر جولای و اوایل آگوست وارد بازار خواهد شد.
صفحه نمایش گلکسی S6 مینی یک صفحه full-HD و 4.7 اینچی و دوربین آن نیز پنج مگاپیکسل خواهد بود.
***گلکسی S6 اکتیو:
اگر به دنبال مدل قدرتمندتری از گلکسی S6 سامسونگ هستید بهتر است تا تابستان سال 2015 میلادی منتظر این مدل بمانید. منابع کره‌ای خبر داده‌اند که مدل استاندارد S6 ضد آب نیست اما مدل اکتیو آن این ویژگی را خواهد داشت.
*** گلکسی A7:
هنوز فروش این مدل در انگلیس شروع نشده ولی به زودی در دو مدل تک سیم کارته و دو سیم کارته وارد بازار خواهد شد. این گوشی در واقع یک فبلت با بدنه فلزی با قطر 6.3 میلی‌متر است. صفحه نمایش این تلفن آمولد 5.5 اینچی خواهد بود.
*** HTC One M9:
این موبایل در واقع ورژن بالاتر مدل HTC One M8 است که بر اساس احتمالات قرار است، یک ال‌سی‌دی full-HD پنج اینچی، پردازشگر Snapdragon 810 و رم 3 گیگابایتی داشته باشد.
این موبایل که قرار است به یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی مجهز شود، در حدود مارس سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.
*** اچ تی سی وان M9 پلاس / Prime / Ultra:
مدل HTC One M9 قرار است یک معادل فبلت با صفحه نمایش 5.5 اینچی داشته باشد که با یکی از سه پسوند Plus ،Prime یا Ultra و در سپتامبر 2015 وارد بازار می‌شود.
*** اکسپریا Z4:
سونی هر شش ماه یک بار مدل‌های شاخص موبایلش را به روز می‌کند، بنابراین با توجه به اینکه اکسپریا Z3، در سپتامبر 2014 به بازار عرضه شد، مدل جدید آن نیز تا مارچ 2015 رونمایی شود.
اندروید لولی پوپ، رم چهار گیگابایتی و صفحه نمایش Quad HD از جمله ویژگی‌های این تلفن هوشمند خواهد بود.
*** ال جی G4:
این گوشی از جمله بهترین مدل‌های LG در سال 2014 بود که در جولای 2014 به بازار عرضه شد و بنابراین باید منتظر ورژن جدید آن در حوالی تابستان 2015 میلادی باشیم.
*** ال جی G2 فلکس:
G4 تنها مدل ال‌جی نیست که در سال 2015 می‌توانیم منتظر آن باشیم بلکه ال جی یک مدل دیگر با صفحه نمایش 5.5 اینچی نیز به بازار عرضه خواهد کرد.
*** لومیا 940 مایکروسافت:
دلیل هیجان‌انگیز بودن عرضه این مدل در سال 2015 این است که این تلفن‌ هوشمند اولین تلفنی خواهد بود که سیستم عامل ویندوز 10 روی آن نصب می‌شود و البته قرار است مایکروسافت با عرضه این تلفن مشکل سیستم‌های عامل‌ موبایلی خود را برطرف کند.
*** آیفون 7 و 6s:
در سال جدید میلادی طرفداران تلفن‌های اپل می‌توانند منتظر ورود مدل جدید آیفون باشند. پس از آنکه آیفون 6 و 6 پلاس در سپتامبر سال گذشته میلادی به بازار عرضه شد قرار است iPhone 7، با سیستم عامل iOS 9 در سپتامبر سال جاری میلادی وارد بازار شود.
اما اینکه اپل کدام یک از دو نام آیفون 7 و 6s را برای مدل جدیدش انتخاب کند هنوز مشخص نشده‌است.
*** گلکسی Note 5:
سری تلفن‌های همراه گلکسی Note از جمله هیجان انگیزترین مدل‌های موبایل سامسونگی هستند. در حالیکه مدل Note 4 این تلفن در سپتامبر 2014 عرضه شد و توانست طی چند ماه در صدر بهترین و سریع‌ترین تلفن‌های همراه و فبلت‌ها قرار گیرد، Note 5 نیز مانند مدل جدید آیفون قرار است تا سپتامبر سال جاری میلادی رونمایی شود.
*** نکسوس 6 جدید:
در سال 2012 نکسوس 4 وارد بازار شد و سپس در سال 2013 گوگل مدل نکسوس 6 را عرضه کرد و پس از آن نیز در اکتبر 2014 جدیدترین نسخه موبایل‌های گوگل یعنی نکسوس 6 رونمایی شد اما به نظر می‌رسد قرار است آنچه که با نام Nexus 7 به بازار عرضه خواهد شد یک تبلت باشد.
بنابراین آنچه که فعلا با نام نکسوس 6 جدید 2015 می‌شناسیم قرار است سیستم عامل اندروید ام داشته باشد و در اکتبر 2015 رونمایی و تا نوامبر به بازار عرضه شود.
*** گوشیهای شیائومی Mi Note و Mi Note Pro:
این دو نوع موبایل چینی صفحه نمایشی 5 و7 دهم اینچی دارند و هر کدام با رم 4 گیگابایتی به لحاظ وزنی از آیفون 6 سبک‌تر هستند. مدل Note در 27 ژانویه 2015 وارد بازار چین شد اما تنها در چند دقیقه تمام نسخه‌های آن به فروش رفت اما Xiaomi Mi Note Pro قرار است تا آخر مارس وارد بازار این کشور شود.
*** وان پلاس Two:
اولین مدل تلفن همراه OnePlus اگرچه قیمتی بسیار پایینی داشت اما با موبایل‌هایی که چند برابر آن قیمت داشتند برابری می‌کرد.
بنابراین اگر بیش از آنکه به دنبال برند خاصی باشید به دنبال یک مدل ارزان قیمت با قابلیت‌های بالا هستید، این تلفن گزینه خوبی خواهد بود.
دومین مدل موبایل OnePlus با قابلیت‌هایی چون پردازنده Qualcomm Snapdragon، رم 4 گیگابایتی و صفحه نمایش 5.5 دهم اینچی تا ژوئن 2015 به بازار عرضه خواهد شد.
*** Hudl اسمارت فون:
کمپانی تسکو پیش از این مدل تبلت Hudl را به بازار کامپیوترها وارد کرده بود و البته قرار بود که مدل تلفن هوشمند آن نیز تا کریسمس سال 2015 به بازار عرضه شود ولی مشکلات مالی این کمپانی باعث ایجاد تاخیر در روند ساخت این موبایل شد.
*** اسمارت فون Ubuntu:
موبایل Ubuntu با رم یک گیگابایتی و حافظه 8 گیگابایتی از جمله دیگر موبایل‌های کاربردی و البته ارزان قیمت‌تری است که در سال 2105 رونمایی خواهد شد.
البته نکته مهم در مدل این تلفن همراه این است که اسمارت فون Ubuntu قرار نیست سیستم عامل اندرویدی و یا اپلی داشته باشد بلکه سیستم عامل این تلفن همراه Linux خواهد بود.
 
بالا پایین