Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نوروز امسال نگران تمام شدن باتری گوشی خود در مسافرت نباشید .

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı نوروز امسال نگران تمام شدن باتری گوشی خود در مسافرت نباشید .
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :


به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ از زماني كه گوشي ها و تبلت های همراه عرضه شده هميشه تمام شدن شارژ اين وسيله ها يك دغدغه بوده، شما تصور كنيد در مسافرت هستيد و يك تماس بسيار مهم داريد ولي شار‍ژ گوشي شما در حال تمام شدن است و شما دسترسي به پريز برق نداريد بايد چه كنيد؟ يا مجبوريد بي خيال تماس شويد يا بايد بگرديد دنبال مكاني كه امكان شارژ كردن گوشي خود را داشته باشيد.

ما ميخواهيم به شما پاور بانك ها را معرفي كنيم كه چند سالي هست وارد بازار شده اند و مشكلات مردم را در اين زمينه حل كرده اند. پاوربانک‌ها دارای یک کابل USB هستند و از این طریق به منبع برقی نظیر لپ‌تاپ متصل شده و شارژ می‌شوند. برخی دیگر هم دارای دو شاخه هستند و مستقیما به پریز متصل می‌شوند. در هر دو صورت پس از شارژ پاوربانک کاربر می‌تواند آن را در داخل جیب یا کیف خود حمل کند و در هر زمان که لازم داشت با استفاده از همان کابل USB گوشی یا تبلت خود را شارژ کند.

توان پاور بانك ها بر حسب واحد میلی آمپر ساعت سنجیده می‌شود (درست مانند باتري موجود در گوشی شما). این باتری‌ها معمولا 70 الی 80 درصد کارایی دارند و مابقی انرژی آنها به گرما تبدیل می‌شود: به بیان دیگر یک پاوربانک 3600 میلی آمپر ساعتی (3600 mAh) نمی‌تواند به طور کامل یک باتری 3600 میلی آمپری موجود در گوشی یا تبلت شما را شارژ کند. اما این مسأله هم ایرادی ندارد زیرا معمولا زمانی که کاربر پاوربانک را به گوشی خود متصل می‌کند اندکی شارژ در داخل باتری گوشی باقی مانده است.
حال شما مي توانيد بدون دغدغه به هركجا كه مي خواهيد حتي دور افتاده ترين جاها نگران شارژ گوشي خود نباشيد.

 
بالا پایین