Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نماینده amd: ویندوز ۱۰ در روزهای پایانی جولای منتشر می شود

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı نماینده amd: ویندوز ۱۰ در روزهای پایانی جولای منتشر می شود
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :

کمپانی AMD اخیرا ادعا نموده که مایکروسافت، ویندوز ۱۰ را در اواخر ماه جولای منتشر خواهد کرد. طی برگذاری کنفرانس مالی AMD در هفته گذشته، نماینده این شرکت به نام Lisa Su از زمان دقیق عرضه سیستم عامل ویندوز ۱۰ خبر داد.

وی که در حال پاسخ به برخی از پرسش ها بود گفت: «فصل بازگشت به مدارس همواره زمان خوبی برای شرکت های حوزه تکنولوژی و درآمدزایی آنها بوده است؛ عرضه ویندوز ۱۰ هم در انتهای ماه جولای می تواند باعث رونق گرفتن این بازار گردد. البته در این میان برخی گجت ها با فاصله ای اندک از فصل بازگشت به مدارس به بازار عرضه خواهند شد.»

مایکروسافت پیشتر نیز از برنامه فصلی خود پرده برداشته و صرفا گفته بود که «این تابستان» ویندوز ۱۰ در ۱۹۰ کشور و با ۱۱۱ زبان به بازار خواهد آمد، اما زمان عرضه به شکل دقیق و اینکه چه ماهی باید در انتظار آن باشیم را مشخص نکرده بود.

اگرچه ممکن است اطلاعاتی که AMD منتشر نموده غلط باشد اما در هر صورت عده زیادی از محققان بر این باورند که شرکت مذکور به جهت ساختن سخت افزارهای جدید خود، از برنامه های مایکروسافت آگاه بوده است.

ویندوز ۱۰ حالا در مراحل پایانی پیش نمایش های تکنیکی خود قرار داشته و انتظار می رود شرکت مورد بحث در کنفرانس توسعه دهندگان خود به نام بیلد، که در پایان این ماه برگذار می گردد، اخبار تازه ای را در اختیار دوستداران ویندوز قرار دهد. گمانه زنی می شود که ردموندی ها در این کنفرانس نام نهایی پروژه اسپارتان را که جایگزین مرورگر اینترنت اکسپلورر شده است را اعلام خواهند کرد.
 
بالا پایین