Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تامی تاک کامل

اطلاعات موضوع

Kategori Adı جراحی های زیبایی
Konu Başlığı تامی تاک کامل
نویسنده موضوع reza.eloglu
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan reza.eloglu

reza.eloglu

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 10, 2015
ارسالی‌ها
78
پسندها
32
امتیازها
0
محل سکونت
teh
وب سایت
inten.asia
دل نوشته
dunyada ulamnan bashkasi yalan...
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
ماه تولد

اعتبار :

[h=1]تامی تاک کامل[/h] افراد به دنبال چاق شدن مفرط یا حاملگی ، دچار ضعف در عضلات شکم می شوند . آبدومینوپلاستی یا تامی تاک روشی است که در طی آن شکم صاف شده و پوست اضافه ناحیه برداشته می شود .

[h=2]تکنیک عمل[/h] بهترین کاندیدها برای آبدومینوپلاستی کامل افرادی هستند که در ناحیه شکم، پوست اضافه دارند یا به هر دلیلی دچار شلی عضلات شکم شده اند . خانمهایی که حاملگی متعدد داشته و یا افرادی که وزن زیادی را از دست داده اند هم کاندید های مناسبی برای این جراحی هستند. در این جراحی عضلات جدار شکم ترمیم شده و چربی های اضافی پهلوها خارج شده و پوست اضافه شکم جدا می گردد. برش این جراحی در ناحیه زیر شکم در خط سزارین بوده و براساس پوست اضافه گسترش خواهد داشت . در این روش ناف بیمار ترمیم شده و شکل جدید و زیباتری پیدا می کند . [h=2]مدت عمل[/h] این جراحی به حدود 2 تا 3 ساعت زمان نیاز دارد در مواردی که بدلیل حجم زیاد چربی در بالای شکم و پهلوها نیاز به ساکشن و لیپولیز همزمان است مدت عمل تا 5 ساعت هم بطول می انجامد .


[h=2]بیهوشی[/h] این جراحی تحت بی حسی اپیدورال و خواب آلودگی سطحی و یا بیهوشی عمومی قابل انجام است .

[h=2]وضعیت بستری[/h] جهت کنترل درد و وضع عمومی شما یک شب بستری در کلینیک یا بیمارستان توصیه می گردد .

[h=2]اثرات جانبی[/h] تورم و کبودی مختصر پوست ناحیه، درد محل عمل جراحی، بی حسی موقت پوست شکم و دور ناف از اثرات جانبی این عمل می باشد .


[h=2]عوارض[/h] عفونت، خونریزی زیر پوست محل جراحی، آمبولی ریوی، اسکار بیش از حد محل برش جراحی و دور ناف، تشکیل سروما در محل جراحی از عوارض احتمالی می باشد .

[h=2]بهبودی[/h] دو روز پس از عمل جراحی با اجازه پزشک استحمام بلامانع است. ظرف مدت 1 الی 2 هفته به سرکار خود باز خواهید گشت. بین 6 الی 8 هفته باید از ورزشها و فعالیتهای شدید خودداری کنید . حداقل 3 هفته گن مخصوص می پوشید. بخیه های شما قابل جذب بوده و نیازی به کشیدن ندارد .(همانند جراحی بینی و کاشت مو )
[h=2]نتایج[/h] نتیجه جراحی برای سالهای متمادی ماندگار خواهد بود مگر اینکه افزایش وزن شدید پیدا کنید و یا مبادرت به حاملگی مجدد نمائید .
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین