Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بررسی نگاه عالمانه تعرفه‌ها توسط وزارت ارتباطات

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار داخلی
Konu Başlığı بررسی نگاه عالمانه تعرفه‌ها توسط وزارت ارتباطات
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

مدیرعامل مخابرات ایران خواستار بررسی نگاه عالمانه قیمت‌ها از وزیر ارتباطات و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات شد.

به گزارش خبرنگار موبنا، ‌اسدالله دهناد در مراسم بهره‌برداری از ۳۷۰ پروژه مخابراتی استان تهران و البرز اظهار داشت: درخواست مخابرات از وزارت ارتباطات برای بررسی قیمت‌ها به دلیل جبران عقب‌ماندگی است و راضی نیستیم ریالی افزایش تعرفه بر دوش مردم تحمیل شود.
وی افزود:در ۱۰ سال گذشته تورم تجمعی ۲۰۷ درصد بوده و هزینه‌های مخابرات نیز حدود ۶٫۵ برابر رشد داشته است، این در حالی است که درآمد مخابرات نه تنها رشدی نداشته بلکه در برخی بخش‌ها نیز کاهش یافته است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: عقب ماندن درآمد نسبت به هزینه‌ها، مخابرات را با مشکل مواجه کرده و اکنون این شرکت با مشکلات جدی روبرو است.
وی ادامه داد و افزود: از این رو از وزیر ارتباطات و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تقاضا داریم که با نگاه عالمانه قیمت‌ها را بررسی کنند.
دهناد گفت: راضی نیستیم که ریالی افزایش تعرفه بر دوش مردم تحمیل شود بلکه خواهان جبران عقب‌ماندگی هستیم که در غیر این صورت سرویس‌دهی به مردم امکان پذیر نخواهد بود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: همچنان که وزیر ارتباطات پیش از این اعلام کردند که می‌خواهیم به مخابرات کمک کنیم و مخابرات همواره جزیی از خانواده ارتباطات کشور است درخواست همکاری را وزارت ارتباطات با مخابرات راداریم.
 
بالا پایین