Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کرایولیپولیزر

اطلاعات موضوع

Kategori Adı جراحی های زیبایی
Konu Başlığı کرایولیپولیزر
نویسنده موضوع reza.eloglu
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan reza.eloglu

reza.eloglu

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 10, 2015
ارسالی‌ها
78
پسندها
32
امتیازها
0
محل سکونت
teh
وب سایت
inten.asia
دل نوشته
dunyada ulamnan bashkasi yalan...
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
ماه تولد

اعتبار :

[h=1]کرایولیپولیزر[/h] یک روش غیر تهاجمی است که کاربرد محدودی داشته سلولهای چربی را در منطقه تحت درمان با استفاده از تکنولوژی سرما همراه با خلاء و فشار منفی وکیوم از بین می برد.

[h=2]تکنیک عمل[/h] با تکنولوژی کنونی کرایولیپولیزر کاربرد محدودی داشته فقط برای چربی و پوست با قوام مخصوص و در ناحیه پهلوها و کناره ران قابل استفاده است . باید توجه داشت در موارد سلولیت و سفتی چربی و یا پوست و چربی شل آویزان تأثیر آن بسیار اندک و ناچیز است . ادعاها در خصوص برگشت ناپذیری آن بی اساس است . در حال حاضر ما این تکنیک را تنها در بیمارانی که دارای چربی لوکالیزه و آن هم قوام مناسب در ناحیه پهلوها وکناره ران هستند و تمایل به روشهای تهاجمی از جمله لیپوساکشن و لیپولیزر ندارند توصیه می کنیم . بر روی یک صندلی با زاویه مناسب قرارگرفته یک دستگاه واکیوم مانند بر روی چربی موضع شما قرار خواهد گرفت .

جراحی بینی - جراحی زیبایی سینه - پروتز سینه
[h=2]مدت عمل[/h] جهت مؤثر بودن روش هر منطقه نیاز به 30 تا 45 دقیقه زمان نیاز دارد .در هر جلسه حداقل دو منطقه درمان می گردد .

[h=2]بیهوشی[/h] نیازی به بیهوشی و یا بی حسی نمی باشد تنها از ژلهای مخصوص در محل واکیوم استفاده می شود .

[h=2]وضعیت بستری[/h] نیازی به بستری نیست بصورت سرپایی قابل انجام است .


[h=2]اثرات جانبی[/h] قرمزی وتغییر رنگ موقت ناحیه بدلیل سرمای موضعی از اثرات جانبی آن است که ظرف مدت چند ساعت تا چند روز برطرف می شود .

[h=2]عوارض[/h] یخ زدگی پوست و تغییر رنگ دائمی، تغییرات پیگمانتاسیون بدلیل یخ زدگی و نکروز پوست از عوارض احتمالی آن می باشد.

[h=2]بهبودی[/h] در این تکنیک در بهترین حالت 30 درصد از سلولهای چربی دچار مرگ سلولی می شوند .نیاز به مراقبت خاصی ندارد . روز بعد می توانید به کار خود برگردید.

[h=2]نتایج[/h] جهت دستیابی به نتیجه نهایی حداقل 3 ماه زمان نیاز دارید. باید توجه داشت همجون روشهای دیگر در صورت رعایت رژیم غذایی، ورزش و تغییر شیوه زندگی نتایج پایدار خواهد بود . تبلیغات کاذب در خصوص یک جلسه ای بودن و غیر قابل برگشت بودن این روش صحیح نیست .
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین