Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دولت مجاز به افزایش تعرفه خدمات پایه نیست

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار داخلی
Konu Başlığı دولت مجاز به افزایش تعرفه خدمات پایه نیست
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس،با تاکید بر ضرورت تعیین فرمولی جدید برای محاسبه هزینه مشترکان تلفن ثابت و همراه، گفت:هر نوع افزایشی در هزینه تلفن همراه و ثابت باید درخدمات ارزش افزوده آن اعمال شود.

به گزارش موبنا، رمضانعلی سبحانی فر با تاکید برضرورت تعیین فرمولی جدید برای محاسبه هزینه مشترکان تلفن ثابت و همراه، گفت: درحال حاضر دولت باید با دسته بندی خدمات ارایه شده به مشترکان نسبت به تعیین نرخ های جدید تعرفه تلفن ثابت و همراه اقدام کند.

نماینده مردم سبزوار،جغتای و جوین در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به اینکه هزینه های مخابرات شاید ۱۵ سال باشد که تغییر نکرده است،افزود: تعرفه‌ها در خدمات تلفن ثابت و همراه درپایه قاعدتا نباید افزایش پیدا کند،چون این یک خدمت پایه ای است که همه اقشار مردم از ضعیف و قوی بتوانند استفاده کنند.

ضرورت رشد تعرفه خدمات ارزش افزوده تلفن ثابت و همراه

این نماینده مردم درمجلس نهم، با بیان اینکه تغییر در تعرفه ها جهت جلوگیری از زیان اپراتورها یا افزایش درآمدی برای آن ها باید با دسته بندی خدمات صورت بگیرد،تصریح کرد: تغییر تعرفه های خدمات ارزش افزوده و افزایش آن راهکاری برای افزایش درآمدی اپراتورها است.

وی ادامه داد:با تغییر تعرفه خدمات ارزش افزوده به ازای هر نوع خدمتی که فرد دریافت می کند باید هزینه‌های خود را بپردازد.

سبحانی فر گفت:برخی ازخدمات ازسوی بعضی افراد ازجمله بازایان و تجار بیشتر استفاده می شود که در این صورت هزینه بیشتری را نیز باید بپردازند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:باید افزایش تعرفه تلفن ثابت و همراه با درنظرگرفتن خدمات ارزش افزوده ای که ارایه می شود، به استثنای خدمات پایه محاسبه شود.
 
بالا پایین