Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

فروش فوق‌‌العادهٔ Xperia Z3+‎ Dual به همراه هدیه ویژه Smart Watch 2 آغاز شد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار داخلی
Konu Başlığı فروش فوق‌‌العادهٔ Xperia Z3+‎ Dual به همراه هدیه ویژه Smart Watch 2 آغاز شد
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :



موبنا- جشنواره فروش فوق‌العادهٔ Xperia™ Z3+‎ Dual، جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصول Sony Mobile تاکنون، توسط شرکت پارس مایکروتل نمایندهٔ رسمی Sony Mobile در ایران از امروز به مدت یک‌هفته آغاز شد.

به گزارش خبرنگار موبنا، به هر یک از خریدارانی که از امروز تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۴از یکی از فروشگاه‌های رسمی معرفی‌شده گوشی Xperia™ Z3+‎ Dual بخرند، یک دستگاه ساعت هوشمند Sony Smart Watch 2 هدیه داده می‌شود.
این بهترین فرصت برای مصرف‌کنندگان است تا ضمن برخورداری از امکانات شگفت‌انگیز تلفن هوشمند پرچم‌دار Sony Mobile شامل دوربین قدرتمند ۲۰٬۷ مگاپیکسلی مجهز به حسگر Exmor RS™‎‎ برای موبایل برای داشتن عکس‌هایی عالی حتی در شرایط نوری چالش‌برانگیز، قابلیت ضدآب بودن و مقاومت در برابر گردوغبار با رتبه‌بندی IP65/IP68**، دو روز ماندگاری باتری***، مدیریت هم‌زمان دو سیم‌کارت و پردازشگر ۶۴ بیتی قدرتمند و سریع Qualcomm® Snapdragon™‎ ۸۱۰ با CPU هشت‌هسته‌ای (۲ گیگاهرتزی چهارهسته‌ای + ۱٫۵ گیگاهرتزی چهارهسته‌ای)، امکان تجربهٔ فناوری‌های پوشیدنی تحسین‌برانگیز Sony Mobile را نیز به دست آورند.
ساعت هوشمند SmartWatch 2 SW2، برندهٔ جایزهٔ معتبر طراحی IFA Design Awards در سال ۲۰۱۴، کاربران را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به بیرون آوردن گوشی از کیف یا جیب، با لرزشی ملایم روی مچ دستشان از اعلان‌ها باخبر شوند و تنها با نگاهی به نمایشگر ساعت هوشمند آن‌ها را بررسی کنند.
SmartWatch 2 با داشتن رتبه‌بندیIP57 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است و تنها با یک‌بار شارژ کردن می‌توان تا ۴ روز از آن استفاده کرد.
همچنین می‌توان این ساعت هوشمند را با بندهای زیبا و شکیل قابل تعویض با سبک و نوع لباس و پوشش متناسب کرد.
این جشنواره از ۱۰ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۴در فروشگاه‌های کامران، آرش و مایکروتل پلاس سونی در تهران و فروشگاه مایکروتل پلاس تبریز برگزار می‌شود.
 
بالا پایین