Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معرفی 5 دستگاه هوشمند برای نگهداری گیاهان در خانه

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گل و گياه آپارتماني
Konu Başlığı معرفی 5 دستگاه هوشمند برای نگهداری گیاهان در خانه
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

با شروع فصل تابستان استقبال خانواده ها از گیاهان آپارتمانی و تزیینی دوچندان شده و نگهداری مناسب از این گیاهان به دغدغه ای برای آنها تبدیل می شود.امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تولید دستگاه ها و روش های هوشمندی از قبیل هیدروپونیک (نگهداری گیاهان بدون خاک)، مراقبت و بررسی وضعیت گیاهان بسیار آسان شده است.1. Gove Labs’ Aquaponics Garden
قیمت: 2000 تا 5000 دلار
این دستگاه کابینتی ، توسط دو برادر از دانشگاه MIT و بر اساس کشت هیدروپونیک طراحی شده است. لامپ های LED و سنسور بکار رفته شده در آن می تواند گلدان یا آکواریوم را در خود نگه دارد. کاربر می تواند مواردی از قبیل دما، رطوبت و سطح آب اکوسیستم داخلی را کنترل کند. این گلدان به زودی روانه بازار می شود.
2. Click & Grow
قیمت: 120 دلار
این دستگاه می تواند برای آن دسته از افرادی که به دلیل مشغله زیاد وقت کافی برای بررسی وضعیت گلدان های خود ندارند بسیار مناسب باشد. این سیستم می تواند به طور خودکار مقدار آب و مواد مغذی مورد نیاز برای گیاه را برآورد و تامین کند.
3. Nthing’s Planty
قیمت: نامشخص
این دستگاه سنسورهایی دارد که می تواند گزارشی از وضعیت نور، رطوبت خاک، دما و به طور کلی شرایط رشد گیاه را بر روی گوشی ارایه دهد. مخزن تقریبا نیم کیلویی آب این دستگاه می تواند آب مورد نیاز گیاه را در مواقع ضروری تامین کند. گفته می شود این محصول تا ماه نوامبر در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
4. Ubido
قیمت: 75 دلار
این گلدان در طرح و اندازه های مختلف وجود دارد و ویژه گیاهانی است که کمتر به آب نیاز دارند. با نصب این گلدان ها بر روی دیوار می توانید زیبایی خاصی به اتاقتان ببخشید. گفتنی است مراقبت هایی از قبیل کنترل خاک، آب و غیره به عهده خود فرد است.
5. NWA
قیمت: 279 دلار
این گلدان می تواند تمامی مواد مورد نیاز برای رشد گیاه از قبیل آب و مواد مغذی را تامین کند. باا استفاده از اپلیکیشن این گلدان می توانید از طریق تلفن همراه وضعیت کلی گیاه از قبیل میزان رطوبت، نور، جریان هوا و غیره را کنترل کنید.
 
بالا پایین