Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سامسونگ در تلاش برای کنترل تولید قطعات موبایل است

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مطالب جالب و خواندنی
Konu Başlığı سامسونگ در تلاش برای کنترل تولید قطعات موبایل است
نویسنده موضوع ertebatgostaran
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ertebatgostaran

ertebatgostaran

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Jun 18, 2014
ارسالی‌ها
555
پسندها
272
امتیازها
0

اعتبار :

طبق گزارشات جدید سامسونگ در زمینه سرمایه گذاری در کارخانه‌های تولید قطعات موبایل با احتیاط بیشتری عمل می‌کند. سال گذشته و پیش از تولید انبوه گلکسی اس 6 سامسونگ سرمایه‌گذاری گسترده‌ای برای خرید تجهیزات تولید قطعات انجام داده بود.سامسونگ در حال تنظیم برنامه تولید کارخانجات این شرکت در ویتنام پس از گسترش ظرفیت تولید آن‌ها در سه ماه اول سال ۲۰۱۵ است. با توجه به کاهش تدریجی گلکسی اس 6 در سه ماه دوم سال ۲۰۱۵ سامسونگ خرید ماشین‌های CNC‌ بیشتر را که جزو تجهیزات اصلی برای تولید قاب‌های فلزی برای گوشی‌های هوشمند است، متوقف کرده است.

سال گذشته قبل از تولید انبوه گلکسی اس 6، سامسونگ هزینه زیادی برای خرید ماشین‌های CNC پرداخت کرد بطوری که تحلیل‌گران معتقدند هزاران دستگاه CNC‌ در کارخانه این شرکت در ویتنام نصب شد. ماشین‌هایی که قیمت هر کدام بین ۸۸ هزار تا ۱۷۷ هزار دلار تخمین زده می‌شود.طبق شایعات سامسونگ برخی از تسهیلات تولید قطعات خود را در ویتنام و کره جنوبی به دیگر بخش‌های تولیدی خود خواهد فروخت. از این رو احتمالا تجارت ماژول دوربین Fiber Optics‌ به Samsung Electro-Mechanics‌ واگذار می‌شود.

تحلیل‌گران معتقدند که تغییرات سامسونگ در طرفیت تولید احتمالا در ادامه تلاش‌های این شرکت برای بررسی دقیق ساختار سازمان‌دهی شده شرکت‌های الکترونیکی فرعی وابسته به سامسونگ است.
 
بالا پایین