Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونه برنامه‌های اندرویدی خود را قفل کنیم؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اخبار داخلی
Konu Başlığı چگونه برنامه‌های اندرویدی خود را قفل کنیم؟
نویسنده موضوع Ertebatat
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Ertebatat

Ertebatat

کـاربـر ویــژه
تاریخ ثبت‌نام
Oct 27, 2014
ارسالی‌ها
598
پسندها
202
امتیازها
0

اعتبار :

اگر شما یکی از کاربران اندروید در اسمارت فون و یا تبلت هستید و هیچ قفلی نیز بر روی صفحه نمایش خود قرار نداده‌اید (و یا از سوایپ استفاده می‌کنید که هر فردی قادر به بازکردن آن است)، می‌بایست توجه ویژه‌ای روی اطلاعات موجود بر روی دستگاه‌تان داشته باشید. حال برای چنین افرادی اپلیکیشن‌های بسیار زیادی عرضه شده است که می‌توانند فایل‌های شخصی شما را قفل کنند که اپلیکیشنی که در این مقاله سعی داریم به آن بپرداریم، AppLock نامیده می‌شود و به صورت رایگان در گوگل پلی قابل استفاده است.

بعد از این که اپلیکیشن مذکور را دانلود و نصب کردید، آن را اجرا کنید و می‌بایست یک پسورد را نیز برایش در نظر بگیرید (این پسورد زمانی که شما دوباره وارد برنامه شوید از شما خواسته خواهد شد). پس مطمئن شوید که یک رمز آسان اما مناسب را قرار داده‌اید. بعد از آن می‌بایست تایید از طریق ایمیل را انجام دهید و سپس می‌توانید قفلی محکم به در اپلیکیشن‌ها و یا سایر فایل‌های شخصی خود بزنید.

رابط کاربری این اپلیکیشن ساده و آسان است و شما با لیستی از اپلیکیشن‌هایی که بر روی دستگاه نصب شده‌اند، مواجه خواهید شد و می‌توانید به سادگی با لمس کردن دکمه قفل در سمت راست آن‌ها، برنامه را قفل نمایید. علاوه بر این، اپلیکیشن مذکور قادر است تا تصاویر و ویدیو‌های شما را نیز قفل گذاری کند که این کار از طریق قرار دادن آن‌ها در Vault صورت می‌گیرد.
بعد از این که اپلیکیشن مورد نظر خود را قفل کردید، شما می‌بایست برای هر بار استفاده از آن اپلیکیشن رمزی را که در بدو ورود وارد کردید، تایپ کنید تا بتوانید به اپلیکیشن مورد نظر دسترسی داشته باشید و البته امکان از بین بردن محافظت از روی آن اپلیکیشن نیز وجود دارد.

البته AppLock تنها برنامه موجود در جهان برای قفل گذاری اپلیکیشن‌ها نیست و شما بدین منظور می‌توانید از برنامه‌های دیگری نیز که در گوگل پلی و یا فروشگاه‌های ایرانی وجود دارند، استفاده کنید.

شما برای محافظت از فایل‌های خود چه اقداماتی را انجام می‌دهید؟

تلفن سانترال
 
بالا پایین