Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دیتا/ویدئو پروژکتور

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی سخت افزار
Konu Başlığı دیتا\/ویدئو پروژکتور
نویسنده موضوع reza.eloglu
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan reza.eloglu

reza.eloglu

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 10, 2015
ارسالی‌ها
78
پسندها
32
امتیازها
0
محل سکونت
teh
وب سایت
inten.asia
دل نوشته
dunyada ulamnan bashkasi yalan...
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
ماه تولد

اعتبار :

دیتا/ویدئو پروژکتور دستگاهی است که تصاویر و اطلاعات کامپیوتری و یا ویدئویی را از کامپیوتر ، ویدئو ، پخش DVD ، دوربین فیلمبرداری ،میکروفن کنفرانس ، تجهیزات آمفی تئاتر ، دوربین دیجیتال ، گیرنده های دیجیتال و … دریافت کرده و توسط یک منبع نوری کوچک سیگنال ها را با بزرگنمایی به روی صفحه به نمایش در می آورد .
امروزه در تکنولوژی پروژکتورها ، دو تکنولوژی مهم و برتر در سطح جهان ارائه شده است . یکی از این تکنولوژی ها به نامDLP و دیگری به نام ۳LCD می باشد . که معمولا بیشتر کمپانی ها از هر دو تکنولوژی جهت ساخت دستگاهها استفاده می کنند . اما آنچه که برای شما در انتخاب یک ویدئو دیتا پروژکتور می‌بایست مورد نظر قرار گیرد، نوع تکنولوژی آن نیست بلکه مورد استفاده کاربری از دستگاه می‌باشد.


کمپانی پاناسونیک با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه تحقیق و تولید دستگاههای ویدئو پروژکتور بعنوان یکی از کمپانی های قدیمی و صاحب نام در صنعت ” ویدئو پروژکتور” در جهان شناخته میشود. این شرکت توانسته با تکیه بر سابقه و تجربه خود در این زمینه، دستگاههای متنوعی در مدلهای کلاسی، سالنی، سینمایی، خانگی و در انواع بی سیم و با سیم، روانه بازار کند. با فناوری ویدئوپروژکتورهای هوشمند، دیگر نیازی به برد هوشمند (Smart Board) نمی‌باشد و دیوار سفید کلاس یا دفتر کار شما، به برد هوشمند تبدیل خواهد شد! همچنین می‌توانید با ویدئو پروژکتورهای سه بعدی پاناسونیک از تماشای فیلم های سه بعدی تا سایز ۲۰۰ اینچ لذت ببرید!
 
بالا پایین