سوالی دارید؟

Ask Questions and Get Answers from Our Community

پاسخ

Answer Questions and Become an Expert on Your Topic

تماس با مدیران

Our Experts are Ready to Answer your Questions

زیبا و شاداب شوید

sting

مــدیـر بـازنشـسـتـه
عضویت
Jun 26, 2013
ارسال ها
27,723
امتیاز واکنش
5,262
امتیاز
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

امتیاز:

تمرینات ورزشی

این قسمت ازشامل چند تمرین مؤثر برای آب کردن چربی‌های پهلو و همین‌طور تقویت و فرم دادن به پهلوها که برای درک بهتر همراه با عکس می‌باشد. قبل از انجام هرگونه حرکت ورزشی بهتر است بدن را حداقل ۱۰ دقیقه با نرمش و حرکات کششی گرم نمائید و حداقل نیم ساعت قبل از تمرین غذا و مایعات میل نکنید و درصورت امکان از مواد قندی مانند خرما،‌ انجیر خشک و … استفاده نمائید.

روی تشک دراز بکشید. کمر و باسن روی زمین قرار می‌گیرد. شانه‌ها و پاها را از زمین جدا کنید و دست راست و پای چپ را به هم نزدیک کنید( تا آنجاکه می توانید آن پایی که خم نمی‌شود را صاف و نزدیک‌تر به سطح زمین نگه دارید








به پهلوی راست روی زمین دراز بکشید. وزن بدن را روی ساعد دست راست قرار دهید. سعی کنید بالا تنه را به سمت شکم خم کنید و همین‌طور پای چپ را بالا و به سمت شکم نزدیک کنید. این تمرین را برای پهلوی چپ نیز تکرار کنید.



به پهلوی راست روی زمین دراز بکشید. وزن بدن را روی دست راست قرار دهید. سعی کنید بالا تنه را به سمت شکم خم کنید. این تمرین را برای پهلوی چپ نیز تکرار کنید.

به پشت دراز کشیده و مطابق عکس دراز نشت حالت ضربدری انجام دهید. دست راست را به سمت پای چپ و برعکس انجام دهید.

بایستید و با یک دمبل کار کنید.





ترجیحا وزنه روی شانه‌ها قرار داده و به سمت چپ و راست خم شوید.

باسن روی زمین و پاها بالاتر از سطح زمین قرار می‌گیرد و چرخش به سمت چپ و راست.





می‌توانید روی صندلی نشسته شانه‌ها و کمر صاف به سمت چپ و راست چرخ بزنید.

 

موضوعات مشابه


بالا