Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

همه حقه‌های زنانه را بخوانید (عکس)

  • نویسنده موضوع @r@h
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آداب معاشرت
Konu Başlığı همه حقه‌های زنانه را بخوانید (عکس)
نویسنده موضوع @r@h
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan @r@h

@r@h

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 25, 2015
ارسالی‌ها
312
پسندها
236
امتیازها
0
محل سکونت
تهران
تخصص
فکر کردن
دل نوشته
تو شاهکار خالقی.... تحقیر را باور نکن.... بر روی بوم زندگی هر چیز می خواهی بکش....... زیبا و زشتش پای توست...... تقدیر را باور نکن..... تصویر اگر زیبا نبود....... نقاش خوبی نیستی . . . . از نو دوباره رسم کن....... تصویر را باور نکن.... خالق تو را شاد آفرید..... آزاد آزاد آفرید...... پرواز کن تا آرزو........ زنجیر را باور نکن........
بهترین اخلاقم
احترام ....
سیم کارت
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :


پی‌یر بوالو و توماس نارسژاک دو نویسنده شهیری هستند که نوع و گونه جدیدی از ادبیات پلیسی را خلق کرده‌اند. این دو نویسنده از زمانی که همدیگر را پیدا یا به عبارت بهتر کشف کردند، همواره با هم کار کرده و مشترکا رمان نوشتند. شخصیت‌پردازی را یکی به عهده داشته و نوشتن داستان به عهده دیگری بوده است جالب بود. گونه‌ای که این دو نویسنده در ادبیات پلیسی به آن رسیدند، به شدت معمایی و سوال‌برانگیز اما بدون هیچ‌گونه پلیس یا مامور قانون بوده است. رمان‌های بوالو و نارسژاک همیشه پرتعلیق و با فراز و فرود هستند و در پایانشان است که حقیقت مشخص می‌شود و در آن زمان است که خواننده به ساده بودن اتفاقات پی می‌برد اما متوجه می‌شود با شاخ و برگ‌های زیادی آرایش و اصطلاحا استتار شده بوده است.
رمان «از میان مردگان» یکی از آثار بسیار شناخته شده این دو نویسنده است که آلفرد هیچکاک با اقتباس از آن فیلم «سرگیجه» را ساخت. بنابراین احتیاجی به تاکید دوباره درباره تعلیق در داستان‌های این دو نویسنده وجود ندارد. از دیگر رمان‌های این دو نیز آثار سینمایی تولید شده است. اما این مطلب درباره رمان «چشم زخم» بوالو و نارسژاک است.«چشم زخم» هم مانند دیگر آثار این دو نویسنده است؛ البته اگر آن‌ها را خوانده باشید. شروع داستان، روان بوده و تا رسیدن به نقطه گره‌افکنی بدون این‌که خسته‌کننده باشد، پیش می‌رود. نثر اثر هم در پیشبرد آن کمک شایانی دارد. اگر نخواهیم داستان را به طور کامل لو بدهیم، باید اشاره‌ای به کلیت آن داشته باشیم:
مردی دامپزشک در روستاهای فرانسه به مداوای دام‌های مختلف می‌پردازد و از این راه زندگی خوبی برای خود دست و پا کرده است. او به همراه همسر بی‌ادعا و البته از نظرش، معمولی خود زندگی می‌کند. همسرش زنی راضی و خوش‌اخلاق است اما داستان از جایی شروع می‌شود که دامپزشک داستان، برای مداوای پلنگ خانگی یک زن مرموز که چند سال در آفریقا زندگی کرده، فراخوانده می‌شود. بین دامپزشک و زن مرموز رابطه عشقی ممنوعه برقرار می‌شود. مرد بعد از مدتی می‌خواهد این رابطه را به پایان برساند اما احساس می‌کند از سمت زن مرموز، انرژی‌های منفی به سمت همسرش روانه می‌شود و همسرش در خطر جدی قرار گرفته است.
زن مرموز نقشه‌ای برای فرار خودش و دامپزشک طراحی می‌کند و این دو در صدد اجرای این نقشه برمی‌آیند. اما نقشه در میانه‌های راه شکست خورده و زن مرموز کشته می‌شود….به نظر می‌رسد، تعلیق جاری در داستان تا همین‌جا کشش زیادی برای شوق مطالعه آن در شما ایجاد کرده باشد. بنابراین برای رسیدن به ارتباط میان نام کتاب یعنی «چشم زخم» و خلاصه داستانی که خواندید، باید کتاب را خریده و آن را مطالعه کنید.این کتاب به عنوان اولین کتاب مجموعه پلیسی «نقاب» با ترجمه عباس آگاهی توسط انتشارات جهان کتاب منتشر شده است. اگر به دنبال مطالعه یک رمان پلیسی متفاوت در ایام عید هستید، «چشم زخم» یک انتخاب خوب است.
 
بالا پایین