Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

رشد بالای 10 درصدی ازدواج در مازندران

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı روابط اجتماعی
Konu Başlığı رشد بالای 10 درصدی ازدواج در مازندران
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

ولی الله عبدی کمیشانی گفت: 10 و هجده صدم درصد ازدواج در سه ماهه نخست امسال در مازندران افزایش یافت.






ولی الله عبدی کمیشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاربلاغ از ساری اظهار داشت: 7 هزار و 361 مورد ازدواج و هزار و 467 مورد طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق استان و 215 هزار و 974 معامله و سند در دفاتر اسناد رسمی استان به ثبت رسیده است.


وی افزود: با توجه به ثبت 6 هزار و 705 واقعه ازدواج در مدت مشابه سال قبل، آمار ازدواج در مازندران 10 و 18 صدم درصد رشد داشته است.


مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران اضافه کرد: تعداد ثبت و تأسیس شرکت های تجاری، موسسات غیرتجاری و تعاونی ها در سال گذشته، 2 هزار و 213 مورد بود.


عبدی کمیشانی اذعان داشت: 34 هزار و 318 برگ سند مالکیت در سه ماهه نخست امسال که از این تعداد 113 برگ سند برای املاک دولتی و 26 برگ برای اراضی و املاک موقوفه است، در مازندران صادر شد.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستور ریاست محترم قوه قضائیه در راستای الکترونیکی کردن خدمات ثبت اسناد و املاک، همه‌ی اسناد صادره در استان، باید تک برگی (کاداستری) شود و به مرور زمان باید اسناد دفترچه ای قدیمی که در دست مردم قرار دارد به کاداستری تبدیل شود.


مدیرکل ثبت اسناد استان ادامه داد: در این مدت کارکنان ثبت استان به 39 هزار و 464 مورد استعلامات پاسخ دادند؛ در سال های گذشته استعلامات به صورت دستی بود و در بیشتر موارد مراجعان هفته ها برای دریافت استعلامات منتظر می ماندند که این کار مشکلاتی برای ارباب رجوع و هم برای سازمان که با کمبود نیرو مواجه بود به وجود می آورد اما در حال حاضر همه‌ی ادارات ثبت اسناد مازندران این استعلام‌ها را به صورت الکترونیکی انجام می دهند.


عبدی کمیشانی در پایان درآمد این اداره در سه ماهه نخست امسال را بیش از 16 میلیارد ريال اعلام کرد و یادآور شد: ادامه اجرای قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی، آرشیو و داده آمایی پرونده های ثبتی، حذف ثبت سنتی و دستی دفاتر اسناد رسمی و املاک و ادامه مکانیزه کردن ثبت شرکت ها، تحول در بخش اجرا ادارات ثبت استان، تهیه باقیمانده نقشه کاداستر، تعویض اسناد قدیمی (دفترچه ای) با اسناد کاداستری (تک برگی) از مهم ترین برنامه های امسال سازمان ثبت اسناد و املاک و این اداره کل است.


 
بالا پایین